Lumia 630 kyseessä. On ollut jo jonkin aikaa kakkospuhelimena. Olin sillä soitellut, mutta kukaan ei ollut soittanut puhelimeen ennen kuin eilen. Ensin siinä luki, että nosta kansi ylös, sitten luki alempana, että vastaa. No onnistuihan se. Olin kyllä jo samsungeissa tottunut, ettei ihan perinteisesti puhelimeen vastata. Tuleekin mieleen, mahtaako olla jokin syy älypyhelimissa, että vastaaminen on tehty vaikeaksi. Eikö perinteinen luurin kuva olisi kelvannut?
Olipa yllätys
9
170
Vastaukset
Käy kaupassa ja asenna gestures sovellutus, lienee vielä beta-versiona, niin johan vastaaminen helpottuu. Nostat vaan luurin korvalle ja alat puhua. Kun lasket puhelimen pöydälle kuva puoli ylöspäin, niin kaiutin menee päälle. Jos haluat sulkea mikrofonin tai vaientaa hälytysäänen, niin käännä se kuvapuoli alas päin.
Nettiinkin pääset googlen sovellutuksella helposti painamalla mikrofonin kuvaa ja puhumalla sivun hakusanan. Näpyttely jää sivun hakuvaiheessa pois. Oletan, että 630:sessä nuo ovat mahdollisia kuten 820:ssä.- voimiajaksamiseensulle
no osta sitten se samsung , jos tuo oli voimille noin käyvä suoritus,että täytyi täällä avautua voimaharjoittelusta . perkele kun ihmiset on ääliöitä . kaikki puhelimet ovat erilaisia , joten koitahan kestää , tai ota yhteyttä terkkariin .
- 2ygyugyg
Ap. on selvästi trolli
Idea näissä on siinä, ettei vastaa tai katkaise puhelua, kun ottaa puhelinta taskusta.
- halpaluuraaja
uurinkuva
9.2.2015 08:00
"Lumia 630 kyseessä. On ollut jo jonkin aikaa kakkospuhelimena"
Joo, minulla on ykköspuhelimena iPhone 6 128GB,
maksoi Gigantissa suojakuorineen 928 euroa.
Kakkospuhelimena minulla on Samsung Galaxy S5, kolmosena Nexus 4, nelosena
Lumia 830 ja viitosena merkki jota en muista.
Mikä hiton alemmuuskompleksi on hemmoilla joiden pitää ensimmäisenä
huutaa kovaan ääneen, että tää halpa luuri on mun kakkospuhelin?- varmaankin
Se on huono itsetunto kyseessä.
- huonotpheelimet
varmaankin kirjoitti:
Se on huono itsetunto kyseessä.
Taitaa olla huono itsetunto tuolla "halpaluuraaja" vastaajalla.
- Halpiskäyttäjä
Halpaluuraajan kommentti oli satiiri eikä suinkaan totta tuo puhelinlista.
- luurinkuva
No jaa, on minulla yhteensä 9 puhelinta, tabletti, kaksi tietokonetta.
Ei ole huono itsetunto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun705005KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1903923- 2033838
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?803377Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503039- 252024
- 252014
- 1941909
- 301716
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991457