Olipa yllätys

luurinkuva

Lumia 630 kyseessä. On ollut jo jonkin aikaa kakkospuhelimena. Olin sillä soitellut, mutta kukaan ei ollut soittanut puhelimeen ennen kuin eilen. Ensin siinä luki, että nosta kansi ylös, sitten luki alempana, että vastaa. No onnistuihan se. Olin kyllä jo samsungeissa tottunut, ettei ihan perinteisesti puhelimeen vastata. Tuleekin mieleen, mahtaako olla jokin syy älypyhelimissa, että vastaaminen on tehty vaikeaksi. Eikö perinteinen luurin kuva olisi kelvannut?

9

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käy kaupassa ja asenna gestures sovellutus, lienee vielä beta-versiona, niin johan vastaaminen helpottuu. Nostat vaan luurin korvalle ja alat puhua. Kun lasket puhelimen pöydälle kuva puoli ylöspäin, niin kaiutin menee päälle. Jos haluat sulkea mikrofonin tai vaientaa hälytysäänen, niin käännä se kuvapuoli alas päin.

Nettiinkin pääset googlen sovellutuksella helposti painamalla mikrofonin kuvaa ja puhumalla sivun hakusanan. Näpyttely jää sivun hakuvaiheessa pois. Oletan, että 630:sessä nuo ovat mahdollisia kuten 820:ssä.

• voimiajaksamiseensulle

no osta sitten se samsung , jos tuo oli voimille noin käyvä suoritus,että täytyi täällä avautua voimaharjoittelusta . perkele kun ihmiset on ääliöitä . kaikki puhelimet ovat erilaisia , joten koitahan kestää , tai ota yhteyttä terkkariin .

• 2ygyugyg

Ap. on selvästi trolli

• Idea näissä on siinä, ettei vastaa tai katkaise puhelua, kun ottaa puhelinta taskusta.

• halpaluuraaja

uurinkuva
      9.2.2015 08:00
      "Lumia 630 kyseessä. On ollut jo jonkin aikaa kakkospuhelimena"

Joo, minulla on ykköspuhelimena iPhone 6 128GB,
      maksoi Gigantissa suojakuorineen 928 euroa.
      Kakkospuhelimena minulla on Samsung Galaxy S5, kolmosena Nexus 4, nelosena
      Lumia 830 ja viitosena merkki jota en muista.

Mikä hiton alemmuuskompleksi on hemmoilla joiden pitää ensimmäisenä
      huutaa kovaan ääneen, että tää halpa luuri on mun kakkospuhelin?

• varmaankin

Se on huono itsetunto kyseessä.

• huonotpheelimet
        varmaankin kirjoitti:

Se on huono itsetunto kyseessä.

Taitaa olla huono itsetunto tuolla "halpaluuraaja" vastaajalla.

• Halpiskäyttäjä

Halpaluuraajan kommentti oli satiiri eikä suinkaan totta tuo puhelinlista.

• luurinkuva

No jaa, on minulla yhteensä 9 puhelinta, tabletti, kaksi tietokonetta.
      Ei ole huono itsetunto!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. "Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"

Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk
      Maailman menoa
      41
      5323
    2. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      417
      5049
    3. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      552
      3351
    4. SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"

Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit
      Maailman menoa
      69
      2848
    5. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      132
      2710
    6. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      261
      2680
    7. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      201
      2636
    8. "Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."

Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –
      Maailman menoa
      92
      1773
    9. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      655
      1712
    10. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      18
      1580
    Aihe