Olympus E420 Tarkennus/äänimerkki/valikko

Heips!
Onko jollain tietoa tästä Olympus E420:sta. Kun otan kuvan etsimen kautta niin ei tarkenna lainkaan, mutta kun otan kuvan näyttöruutu näkyvissä niin silloin selkeästi tarkentaa.

Toinen seikka mihin olen kiinnittänyt huomiota on se, että kun painan laukaisimen ns. puoleenväliin, niin eikö siitä pitäisi kuulua piippaus sen merkiksi että on tarkentanut ja kuvausvalmis?

Asetuksissa jotain häikkää varmaan. Osaako joku antaa vinkin mistä menu asetuksista saisin nämä...jos yleensäkin saa laitettua?
Ilmoita

Osta Canon. Ei tuo kameran näköinen bonkki toimi...
1 VASTAUS:
Toi ei ollut kyllä mikään vastaus kysymykseeni...kai sitä ottais canonin mutta kun niitä ei saa mistään. Et siis tiedä vastausta kysymykseen
+Lisää kommentti
Moit! Siinä E-420 etsimen sivulla on"pikkuvipu" jolla saa etsimen säädettyä liki/kaukonäköä varten... säädä siitä kohdalleen .. Kertaalleen itse sama ihmetellen..
Ilmoita
MOIT!
..lisäyksenä.. Olympuksen sivuilta saa ladattua käyttöohjekirjan E-420:lle.. olympus.fi -siis..
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Olympus E420 Tarkennus/äänimerkki/valikko

Heips!
Onko jollain tietoa tästä Olympus E420:sta. Kun otan kuvan etsimen kautta niin ei tarkenna lainkaan, mutta kun otan kuvan näyttöruutu näkyvissä niin silloin selkeästi tarkentaa.

Toinen seikka mihin olen kiinnittänyt huomiota on se, että kun painan laukaisimen ns. puoleenväliin, niin eikö siitä pitäisi kuulua piippaus sen merkiksi että on tarkentanut ja kuvausvalmis?

Asetuksissa jotain häikkää varmaan. Osaako joku antaa vinkin mistä menu asetuksista saisin nämä...jos yleensäkin saa laitettua?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta