Mitä tapahtuu Thai hieronnassa?

PeterpanPekka

Mitä thai hieronnassa tosiaan tapahtuu? Tässä on ainakin englannin kielellä hyvin opastettu http://www.wikisexguide.com/wiki/Thai_Massage_Guide_to_Finland

Nauratti kun ulkomaalaiset tuntevat suomen jo oikeen thaikku hieromo maana että tuollainen opas turisteille väsätty.

Meikä on kyllä tehny justii nui ku mainitaan mutta välillä saanu ilmaseksi extra hieronnat ja luvannut maksaa vasta seuraavalla viikolla ja tietysti rehellisesti käynyt maksamassa aina seuraavaana maanantaina.

4

1510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sabin

      Mina olen thai hieroja alaltani ja hieron hyvin ihmisia. Varsinkin miehia. He arvostaa tyotani paljon kovasti. Jos sina halua kokovatalo hieronan mina hiero sinut kokoajan varpaista paahan asti. Mitaan en jata hieromatta. Otan myos itseni mukaan hierontaan eli olen naked kun hieroa sinut. Nannini hierovat sinut myos ja ihan vain kuinka haluta. Toimin koko suomia aluellaa sina voit hyvin soitta minut! ^^

      • 123132132

        Eikös keskusteltais asiallisesti. Nyt puhutaan thai hieronnoista ja eroottisista hieromoista. Ei perus urheiluhieronnasta.


    • thaihierontaan

      Kyllähän se yleenä on kuitenkin niin, että maksava asiakas päättää, mitä siellä hieronnassa tapahtuu. Ainakaan asiakas ei saa sellaista palvelua, mistä hän ei maksa. Toki hierojalla on oikeus kieltäytyä maksuakaan vastaa tekemästä, mitä hän ei halua. Asiakkaan harkintaan jää, maksaako lisää vai tyytyykö tulokseen.

    • pasianssipate

      On tämä muuallakin tämä kallion touhu huomattu. Näin oli muutkin huudattanut raivoaan;

      Onhan se nyt ihan selvä että suomen bordelli bisnes pyörii hieromoissa kun isot lehdet tekevät tutkimusta ja lähes jokaisessa thaihieromosta saa seksipalveluja.
      Helsingistä on yli 50 thai-mini bordellia: http://www.wikisexguide.com/wiki/Helsinki

      Turusta on ainakin kymmenkunta eroottista hieromoa listattuna ja extrojen hinnat kaikille turisteille selkeällä lontoon kielellä: http://www.wikisexguide.com/wiki/Turku

      Sekä jos joku on ihan amatääri thai hieronta jutuissa niin tässä Lontoon kielellä myös opas suomen käsihoito paikkoihin: http://www.wikisexguide.com/wiki/Thai_Massage_Guide_to_Finland

      Mihin tämä maailma on menossa. Kalliosta tulee suomen Nana Plaza? Onhan se kansainvälisessä lehdistössä nimetty jo Helsingin punaisten lyhtyjen alueeksi. Thai hieromot, privaatti strippi paikat ja muut kojut ovat lähes koko yön auki, sekä Exoduks baarissa myydään ties mitä.

      Viimeinen pisara oli monelle kun Kallioon muutti se ladyboy joka strippasti ja hieroi musiikki täysillä, niin ettei kukaan saanut unta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe