Tietääkö joku mitä täs lukee?

hjälppii

Danger a Cannes (Histoire vraie)

Madame Barreau arrive un jour dans un grand hôtel de Cannes, dans le midi de la France, sur la côte de la Méditerranée. Madame Barreau est trés riche. Dans son sac, elle a beaucoup d'argent et dans ses valises, il y a des vêtements très chers. Eller porte toujours de très beaux bijoux. Le directeur de l'hôtel donne à Madame Barreau la meilleure chambre de l'hôtel.

A huit heures, Madame Barreau descend à la salle à manger de l'hôtel pour dîner. Elle fait un bon repas, elle boit une tasse de café puis elle remonte dans sa chambre.

Elle se prépare à aller se coucher, mais elle n'a pas sommeil. Alors elle prend une cigarette et elle se met à fumer. Elle pose sa cigarette sur la table de nuit pour ouvrir la fenêtre et regarder la mer. La cigarette tombe par terre... Mais pendant quelques secondes, Madame Barreau ne fait pas attention et continue à regarder dehors par la fenetrê. La nuit est si belle. Enfin, elle pense à sa cigarette: ''Tiens! Oû est ma cigarette?'' Elle regarde par terre... pas de cigarette...

''Sûrement, elle est tombée là, près du lit. Mais où est-elle? Ah! Voilà une petite marque, la sur le tapis... Oh, mon Dieu, je comprends... il y a quelqu'un sous le lit et à cause du feu, il vient de prendre la cigarette! Impossible d'appeler à l'aide. Que faire? Une seule chose: sortir de la chambre tranquillement, tout naturallement.''

Alors Madame Barreau prend le téléphone et fait semblan de parler à quelqu'un.
''Allô, ici la chambre numéro 28. Est-ce que le maître d'hôtel de la salle à manger est là, s'il vous plaît?
- ...
- Ah! Bonsoir Pierre. Voulez-vous regarder si mon sac blanc n'est pas dans la salle à manger sous ma chaise?
- ...
-Ah! Bon je suis bien contente: tous mes bijoux sont dans ce sac. Je descend tout de suite.''

Madame Barreau ouvre la porte. Elle sort... et très vite elle descend l'escalier. Elle est sauvée.
Elle appelle le directeur de l'hôtel. Il téléphone à la police. On monte, on trouve l'homme. C'est un voleur de bijoux très dangereux cherché par toute la police de Cannes depuis plusieurs jours. Tout le monde félicite Madame Barreau.

Mistä tässä kerrotaan?

2

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omlette

ms bar menee hotelliin, sillä on arvokkaita koruja laukussa. polttaa röökiä, rööki putoaa mutta hän ei huomaa vaan jatkaa ikkunasta tuijottelua. varas on sängyn alla ja sammuttaa pudonneen röökin. ms bar tajuaa tämän hetken päästä ja varas jää kiinni kun poliisit tulee.

• oukk1doukk1

Ok, kiitos!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      7032
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1317
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1096
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1051
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe