haluaisin koiran.

haaveileva

Haluaisin kovasti koiraa, samoin tavallaan isänikin. Hän sanoi kerran että on koirakuume ja ottaisi heti koiran jos joku vain ulkoiluttaisi kun ei itse jaksa lonkkakipujen takia, joten minä heti tarjouduin ulkoiluttamaan mutta olen joka toinen viikko äidillä ja joka toinen isällä. Sanoin isälleni että se on hyväksi kun itsekkin liikkuu. Miten saisin suostuteltua ostamaan koiran?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kisällikoirakko

Itse olin nuorena kisällinä aktiivi kisaajalla ja sain sitä kautta treenata ''omalla''. Kun aikuistun ja aloin tienata omaa rahaa säästin ihka omaan sitten ja luontaisesti hoitokoiran rodusta tuli oma :)
      Jotkut paikalliset kasvattajat ja hoitolat kaipaa apu käsiä aloitaisin sieltä hakemaan pohjaa. Samalla säästäisin possussa/tilillä omaa varten hiljalleen. Koira on kuluerä osa pienemmin kulutavia toiset isommin vaan sitä ei pysty edes monirotuisesta näkemään kumpaa se tulee olemaan. Mielummin omistaa koiran kestävän kukkaron kanssa ja iloita jos paljastuukin pienemmäksi menoeräksi kuin toisin päin.
      Isäsi varmaan pohtii ajan ja jaksamisen ohella myös taloutta: kestääkö se koiran ja sen kulut, entä jos se sairastuukin? Fiksu vanhempi kun ennakoi ja suunnitelee :)

• jfjöpsrp

Ei tuossa tilanteessanne voi ottaa koiraa. Asut kahdessa paikassa ja isälläsi on lonkkakipuja. Lonkkakivut ovat kyllä sellaisia, kulumavikoja, etteivät ne parane itsestään. Voi joutua vaikka keinonivelen ottamaan siihen lonkkaansa. Koira on hauska, ihana, mutta vaativa eläin. Sitä pitää ulkoiluttaa, sen seurassa tulee olla, lääkärikulut usein yllättävät, alussa jopa rokotuskertojen määrä myös maksaa jne.jne. Jospa löytäisit jostain sellaisen paikan, jossa voisit käydä koiria katsomassa tai sitten vaikka ulkoilutat toisten koiria, sopivan kokoisia ja saat siitä vaikka taskurahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7141
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4711
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4667
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      50
      3833
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3768
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      215
      3748
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3323
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      50
      2703
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      37