Penkin vaihto

Timeless1

Voiko Almerasta vaihtaa kuskinpenkki ja matkustajanpenkki siten, ettei turvatyynyt pamahda tai jää aktiivittomaksi? Vai onnistuuko pelkkä vaihto, thats it? Olis tarkoitus joskus vaihtaa parempi ja monipuolisempi penkki, mitä noita nyt on korkeudensäätöä yms..Itsellä perus Almera jossa 1 säätö vain. Luxury mallissa paremmat säädöt saatavana.

8

1900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vladimir

Sopikoohan nuo kiinnitykset ja airbäk liittimet heittämällä? Vaikee sanua!

• Timeless1

Uskon että kiinnitykset sopii täysin koska sama autohan se aon aina mujtta eri varustuksilla. Airbag mietityttää kyllä.

• Sopikoohan nuo kiinnitykset ja airbäk liittimet heittämällä? Vaikee sanua! Vitun suoli kanava pätkii

• NippoN16

Kyllähän ne voi vaihtaa, jos siis puhutaan juurikin 'paremman' varustelutason penkeistä tilalle, muista vaan ottaa akku irti tai ainakin kengät pois ettei räjähdä airbagit naamalle tai kylkeen kun otat penkkejä irti.

Liittimet ainakin pitäisi sopia, tuskin ketään engelsmanni on ehtinyt tunkemaan eri liittimiä toisiin malleihi tai jos on Sedan malli niin sitten on ainakin Japanin laatua aina vuoteen 2003 asti eli varmasti sopii kunhan on vain Almeran penkit jotka tulee tilalle niin ainakin pitäisi sopia, säädöthän ovat noissa kaikissa manuaalisia eli ei ole mitään hienostelua sähköllä.

Jos otat vielä 3-ovisesta mallista uudet niin saat kippipenkit, en nyt tiedä onko hirveästi hyötyä loppupeleissä tosin.

• Tilmeless1

No onhan paremmissa malleissa korkeus säätö ja joku muukin vielä. Kiitti vastauksesta. Penkin vaihtoon =)

• sdjfksdljgklrgj

Mahtaakohan airbagin ohjausyksikkö tykätä penkinvaihdosta, liekö penkit ja ohjausyksikkö naitettu keskenään niin ettei penkin vaihto käy noin vain ilman uudelleenohjelmointia?
      Vähäisemmissäkin asioissa on nykyään, esim. Playstation 3:n Blu-Ray asema ja keskusyksikkö on naitettu em. tavalla keskenään jolloin aseman vaihto ei ole Tee-Se-Itse-homma vaan huoltokeikka...

• jpii

Minä nostin penkkiä niin, että laitoin kiinnityskohtaan rikkoja alle, ei tullut kalliiksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      88
      3204
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      320
      2809
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1556
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1252
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1242
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1031
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      990
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      987
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      960
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      924
    Aihe