Voiko Almerasta vaihtaa kuskinpenkki ja matkustajanpenkki siten, ettei turvatyynyt pamahda tai jää aktiivittomaksi? Vai onnistuuko pelkkä vaihto, thats it? Olis tarkoitus joskus vaihtaa parempi ja monipuolisempi penkki, mitä noita nyt on korkeudensäätöä yms..Itsellä perus Almera jossa 1 säätö vain. Luxury mallissa paremmat säädöt saatavana.
Penkin vaihto
8
1900
Vastaukset
- vladimir
Sopikoohan nuo kiinnitykset ja airbäk liittimet heittämällä? Vaikee sanua!
- Timeless1
Uskon että kiinnitykset sopii täysin koska sama autohan se aon aina mujtta eri varustuksilla. Airbag mietityttää kyllä.
Sopikoohan nuo kiinnitykset ja airbäk liittimet heittämällä? Vaikee sanua! Vitun suoli kanava pätkii
- NippoN16
Kyllähän ne voi vaihtaa, jos siis puhutaan juurikin 'paremman' varustelutason penkeistä tilalle, muista vaan ottaa akku irti tai ainakin kengät pois ettei räjähdä airbagit naamalle tai kylkeen kun otat penkkejä irti.
Liittimet ainakin pitäisi sopia, tuskin ketään engelsmanni on ehtinyt tunkemaan eri liittimiä toisiin malleihi tai jos on Sedan malli niin sitten on ainakin Japanin laatua aina vuoteen 2003 asti eli varmasti sopii kunhan on vain Almeran penkit jotka tulee tilalle niin ainakin pitäisi sopia, säädöthän ovat noissa kaikissa manuaalisia eli ei ole mitään hienostelua sähköllä.
Jos otat vielä 3-ovisesta mallista uudet niin saat kippipenkit, en nyt tiedä onko hirveästi hyötyä loppupeleissä tosin.- Tilmeless1
No onhan paremmissa malleissa korkeus säätö ja joku muukin vielä. Kiitti vastauksesta. Penkin vaihtoon =)
- sdjfksdljgklrgj
Mahtaakohan airbagin ohjausyksikkö tykätä penkinvaihdosta, liekö penkit ja ohjausyksikkö naitettu keskenään niin ettei penkin vaihto käy noin vain ilman uudelleenohjelmointia?
Vähäisemmissäkin asioissa on nykyään, esim. Playstation 3:n Blu-Ray asema ja keskusyksikkö on naitettu em. tavalla keskenään jolloin aseman vaihto ei ole Tee-Se-Itse-homma vaan huoltokeikka... - jpii
Minä nostin penkkiä niin, että laitoin kiinnityskohtaan rikkoja alle, ei tullut kalliiksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883204Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3202809Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401252Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621242Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281031- 74990
- 79987
- 117960
- 72924