Tässä noin vuoden sisällä olisi tarkoitus muuttaa Amsterdamiin, mutta näin alkuun haluaisin tietää, että kuinka hyvin sieltä löytää töitä?
Olen huomannut, että ravintola ja kahvila puolelta löytyy, mutta entä sitten esim vaikka automekaanikko tai jotain vastaavaa, koska koulutuksen puolelta olen käynyt kaksoistutkinnon eli lukion ja autoasentajan perustutkinnon. Tiedän, että pitäisi hankkia lisää koulutusta, mutta nyt näin yleensäkkin onko autoasentaja-alalla töitä?
Töitä Amsterdamista?
3
375
Vastaukset
- nuori_menijä
www.undutchables.nl ,www.askjim.nl, www.monster.fi
tuossa muutama tärppi, Muista tilata aika verotoimistoon jo Suomesta tai muuten sitä aikaa saa muutama viikko jonotella.
CV-työpaikka ulkomailla ja lyhyen hakemuksen sähköpostilla. Laitoin ehkä kolmeen-neljäänkymmeneen paikkaan (Damissa on noin 250 hotellia). Osasta ei tullut vastausta ollenkaan, osasta kerrottiin etteivät tarvitse nyt työvoimaa, sekä yksi työhaastattelu on sovittuna ja yksi varma työpaikka, mikä tosin on osa-aikainen. Eli näyttää siltä, että töitä olisi mutta kämpän tai edes huoneen löytyminen on osoittautunut paljon vaikeammaksi
kämppä /kamari =kamers
http://www.kamertje.nl/kamers_in_amsterdam- Jamesoni
Kiitän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996612KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696191Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603063Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112544Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082195- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341345Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237