Sims free play vinkkejä pliis tänne!

milzzu

Pelaan samsung S3: lla Sims 2 free playta. Oon tasolla 10 ja neljä simiä. Ongelma on ku en etene niitten ystävyyssuhteissa ku tasolle best friend. Siihen jummas ja vaikka kuin on mukava ja hauska jne. ei juttu pääse romanttiseksi vaikka yrittäs olla romanttinen toiselle! Sanoo aina vaan et huono hetki nyt. Oon yrittäny tehä nuita kaikkia pyyntöjä mist pääsee etiäppäi, mut tossa en pääse millää! Help me! :/ haluun simit yhteen ja niille lapsia sit.

13

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mizzu

Saa antaa muitaki vinkkejä mil pääsis eteenpäi ;)

• Iiris318

Ootko suorittanu sen 'love is in the air' jutun kokonaan?

• msimsm

Mä en osaa suorittaa sitä ? Miten se suoritetaan?

• Space1w

Mäkin haluun tietää

• Tyhmäkysymys

En ehtinyt/tajunnut suorittaa sitä love is in the air tehtävää ajoissa, osaaks joku auttaa miten saa tyypit kimppaan?

• 16lv

jos aika loppu niin teet vaan mitä käsketään ja osta kallein sormus

• TheSimmer

Painat toisita simiä ja siinä tulee valittavaksi "Be romantic" sitä vaan teet monta kertaa niin alkaa simien suhde kehittymään c:

• msimsm

Mulle ne ei suostu siihen!

• freeplayy

Kannattaa aina välillä kasvattaa se rahapuu (mikälie) koska siitä voi voitta iha mukavasti rahaa

• Jokusimspelaaja

Miten saa kasvatettuu rahapuun ja miten tehdä se koiranpentu haaste ja mistä löytää sen mummon kokkikirjan?????

• Tietämätönsimsinpelaaja

Pelaan ipadilla sims free playta ja oon jumittunu tohon kokkausjuttuun....
      Mulla on tossa et pitää tehä hampurilainen ja siinä lukee että huomio: pitää avata kokkaamisharrastuksen toinen taso ni miten se onnistuu kun kaikki muu tarvittava on

• Mä en pääse kirjautumaan sinne kun tulee koko ajan että sorry there are no social networks available auttakkaas

• Jonttutonttu

Mäkään en pääse sisään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      210
      3879
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      63
      2465
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2306
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2233
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1531
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1257
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      72
      1186
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1136
    Aihe