Kosti in memoriam

Daniel

Tämän päivän IltaSanomat kertoo, että Jouko ja Kosti -duetosta tuttu Kosti Saari on nukkunut pois...

Muisto vain jää...

10

6153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghj

      Kumma,että nettiversiossa ei ollut mainintaa.

      • Daniel

        Ei ilmeisesti kovin merkittävä uutinen kun mies ei ole ollut enää julkisuudessa vuosikymmeniin. Mutta useita hienoja biisejä Jouko ja Kosti tekivät, joista "Muisto vain jää" tietysti on todellinen ikiklassikko. Omasta mielestäni myös "En kuitenkaan", "Kun hän on mennyt pois", "Illasta aamuun" sekä hulluhauska rallatus "Schwabadaba ding ding" ovat hyviä biisejä.

        Oliskin kiva kuulla näkikö kukaan tämän palstan lukijoista tätä duoa livenä tai onko mitään omakohtaisia muistoja? itselläni ei siihen ollut mahdollisuutta koska synnyin silloin kun nämä veljekset nousivat julkisuuteen. Ehkä nyt olis kuitenkin aika muistella näitä veljeksiä.


      • Foni
        Daniel kirjoitti:

        Ei ilmeisesti kovin merkittävä uutinen kun mies ei ole ollut enää julkisuudessa vuosikymmeniin. Mutta useita hienoja biisejä Jouko ja Kosti tekivät, joista "Muisto vain jää" tietysti on todellinen ikiklassikko. Omasta mielestäni myös "En kuitenkaan", "Kun hän on mennyt pois", "Illasta aamuun" sekä hulluhauska rallatus "Schwabadaba ding ding" ovat hyviä biisejä.

        Oliskin kiva kuulla näkikö kukaan tämän palstan lukijoista tätä duoa livenä tai onko mitään omakohtaisia muistoja? itselläni ei siihen ollut mahdollisuutta koska synnyin silloin kun nämä veljekset nousivat julkisuuteen. Ehkä nyt olis kuitenkin aika muistella näitä veljeksiä.

        Veljeksistä tunsin henkilökohtaisesti juuri edesmenneet Kostin (-04) ja Paavon (-95). Livenä olen duo "Jouko ja Kosti" ja myöhemmin triona Paavon kera nähnyt useita kertoja. Kostin kanssa olin juttu-kontaktissa veljesten aktiivisen artistikauden jälkeen useitakin kertoja hänen pitäessään Hyvinkäällä musiikkiliikettä. Kosti oli veljeksitä kaikkien "värikkäin" ja "räväkin". Paavo oli selainen "oman tiensä kulkija". Joukoa en paremmin tunne, mutta omasta mielesta hän oli "tasaisin".
        Poikien artistikausi jäi yleisesti ottaen aika lyhyeksi, vaikka olivat koko ajan ns. huipulla Pidenpäänkin olisi ollut näin ollen "edellytyksiä" eikä kuulijoistakaan olisi ollut puutetta. Perimmäistä syytä en lopettamiselle tiedä ja jääneekin ikuisiksi ajoiksi "arvoitukseksi".

        Nyt todettava vain etenkin Kostille ja Paavolle; "Muisto vain jää"


      • sininen
        Foni kirjoitti:

        Veljeksistä tunsin henkilökohtaisesti juuri edesmenneet Kostin (-04) ja Paavon (-95). Livenä olen duo "Jouko ja Kosti" ja myöhemmin triona Paavon kera nähnyt useita kertoja. Kostin kanssa olin juttu-kontaktissa veljesten aktiivisen artistikauden jälkeen useitakin kertoja hänen pitäessään Hyvinkäällä musiikkiliikettä. Kosti oli veljeksitä kaikkien "värikkäin" ja "räväkin". Paavo oli selainen "oman tiensä kulkija". Joukoa en paremmin tunne, mutta omasta mielesta hän oli "tasaisin".
        Poikien artistikausi jäi yleisesti ottaen aika lyhyeksi, vaikka olivat koko ajan ns. huipulla Pidenpäänkin olisi ollut näin ollen "edellytyksiä" eikä kuulijoistakaan olisi ollut puutetta. Perimmäistä syytä en lopettamiselle tiedä ja jääneekin ikuisiksi ajoiksi "arvoitukseksi".

        Nyt todettava vain etenkin Kostille ja Paavolle; "Muisto vain jää"

        piti Hyvinkäällä musaliikettä??
        Ei kai se, mikä on ihan keskustassa jossain ostoskeskuksessa?


      • Foni
        sininen kirjoitti:

        piti Hyvinkäällä musaliikettä??
        Ei kai se, mikä on ihan keskustassa jossain ostoskeskuksessa?

        Kostilla oli musiikkiliike siinä vanhassa puutalossa lähes "Mäkkäriä" vastapäätä, jossa oli (tai on ehkä vieläkin) myös pieni rakennuskonevuokraamo.


    • - Muisto vain jää -
    • Marru82

      Ei oo totta!!! Kuinka se voi olla mahdollista?! Kamalaa!!!

      • Foni

        Kostin ja aikanaan myös Paavon hyvin tuntien , tuntuu todella riipaisevalta ja kysyä täytyy; miksi joidenkin on lähdettävä täältä liian aikaisin, olisiko jollakin ollut jotain tehtävissä jne... Ikävä kyllä nyt on myöhäistä molempien edesmenneitten veljesten osalta, koska "kuningas alkoholi" otti kirjaimellisesti voiton ja peruuttamattomasti. "Muisto vain jää"


    • Anonyymi

      Mitä pojille tapahtui en saanut selvää. Oli hienoja piisejä. Muiso vain jää esimerkiksi

    • Anonyymi

      Minkähän vuotinen oli poikien keikka auto Dodge Monaco . Löytyiskönän mistään kuvaa. Missähänpäin Jouko nykyään asustelee.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe