En keksinyt otsikkoa

eimitäänkummempaa

En ees tiedä miks kirjotan tätä, ehkä haluun vaan löytää ihmisiä joilla on näitä samoja "ongelmia. Mutta joo, oon huomannu viimeaikoina että musta on tullu paljon syrjäytyneempi ja ujompi mitä olin ennen.

Oon nyt kasiluokalla ja en oikeestaan muista millon tää tarkalleen alko mutta veikkaan että se oli joskus seiskaluokan lopussa. Tykkään vaan niin paljon olla yksin. Esimerkiks koulussa mua alkaa joskus vaan ärsyttää ja ahdistaa kaikki ihmiset ja meen vaan jonnekkin syrjään ilman että sanon kellekkään mitään.
En ees viihdy mun kavereitten kanssa enää. Mua on monesti pyydetty illaksi jonnekkin olemaan isommalla porukalla mut mua vaan ei kiinnosta. Se on vaan mulle tosi tylsää ja oon siellä aina tosi stressaantunu yms.
Esimerkiks syksyllä ne halus pelata pullonpyöritystä mikä lähti kokonaan käsistä. En osallistunu ollenkaan ja olin koko sen ajan kun muut pelas ni puhelimella ja lähin ajoissa pois.
Toisaalta oon löytäny tosi mun kanssa samankaltaisia ihmisii netistä. Tosin lähin asuu toisella puolella Suomea ihan Lapissa ja loput toisissa maissa...
Kellään samanlaista tilannetta?

3

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheBlueFlyingCamel

      Mulla ei ole yhtäkään kaveria ihan vaan sen takia koska en haluu olla ihmisten seurassa. Viihdyn aina itsekseni ja lähes vihaan muita ihmisiä.Ihmiset luulee että oon yksinäinen kun oon kokoajan yksin, mutta en haluu olla ihmisten seurasssa ja jos haluisin olla ihmisten seurassa sit hakeutuisin niitten seuraan. Mu joo en tajua mitä ongelmaa tässä on....


      Ihmiset on tyhmiä ja oma seura on fiksumpaa.

      -BFC

    • Hei eimitäänkummempaa!

      Oletko miettinyt syitä sille, miksi sinua ärsyttää ja ahdistaa ihmisten seura ja stressaannut siitä? Liittyvätkö nämä tunteet kaikkiin ihmisiin, vai vaan kavereihisi? Ahdistaako sinua toisissa ihmisissä jokin piirre tai asia jota he tekevät, vai ylipäätään heidän seurassaan oleminen? Joskus myös oma epävarmuus saattaa heijastua niin, että ihmisten seurassa olo ahdistaa, koska ei uskalla olla oma itsensä. Koetko voivasi olla aito ja oma itsesi, kun olet kavereidesi seurassa? Joskus vanhojen kavereiden kanssa voi yksinkertaisesti kasvaa erilleen. Voisiko ahdistuneisuutesi johtua tästä? Jos näin on, muista että aina on mahdollista löytää uusia kavereita, joiden kanssa ollaan samalla aaltopituudella ja yhdessäolo on rentoa ja mukavaa.

      Mukava kuulla, että olet löytänyt netistä samankaltaisia ihmisiä, joiden kanssa voit pitää yhteyttä. Toivottavasti voit jutella heille näistä asioista. Välimatkan ei tarvitse olla esteenä ystävyydelle, vaikka ette pystyisikään tapaamaan. Voihan olla mahdollista, että vielä jonain päivänä tapaattekin. :)

      Jos tämä asia vaivaa sinua enemmänkin, kannattaa varmaan jutella jollekin aikuiselle, esim. opolle tai terveydenhoitajalle, tai jos netissä juttelu on sinulle helpompaa, käy tsekkaamassa nämä linkit:

      https://www.tukinet.net/info.tmpl
      http://www.mll.fi/nuortennetti/

      Tsemppiä!

      Terveisin Hansu ja Jutta Jyväskylän NettiSaappaasta.

    • snjdhsrfnjesd

      Ihmisetbon erilaisia. Itselle kävi kasiluokalla samalla tavalla, mutta se on helpottanut viime aikoina, kun sain sosiaalisen ja mahtavan harrastuksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1593
    2. 44
      963
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      909
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      859
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      55
      820
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      50
      701
    Aihe