Vanhojen tanssit

vähän_kuumottaa_jo

Jooh, oon lukion ykkösellä oleva poika, ja ensi vuonna olis itselläni edessä vanhojen tanssit. Kiinnostaisi vaan tietää, miten olette parinne saaneet. En hengaile kuin muutaman tytön kanssa koulussa ja kaikki varattuja. Eli kysymys kuuluu, että miten saisin parin ittelleni? Oon pitkä ja hoikka söpöks kehuttu urheilullinen kaveri, jos nyt on merkitystä.

8

2327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abi2014

      Kysyt vaan pokkana kaikilta jopa niiltä jotka on parisuhteessa. Ei yks tanssi yleensä mitään tarkota parisuhteessa olevalle ja jos se jonkun suhdetta haittaa niin aika heikolla pohjalla sen suhteen täytyy olla. Kaikki eivät edes tanssi kumppaniensa kanssa periaatteesta. Sitten kun kyselet vielä niiltä joita et kunnolla tunne niin kyllä sinulle pari löytyy.

      Viimestään parin voi löytää oman suvun sisältä. Itse en tanssinut , koska olen siinä huono ja meillä oli tyttöjä ikäryhmässä todella vähän, mutta siskoni ehdotti että hän voisi olla parini jos se olisi siitä kiinni. Olisihan se vähän kiusallista ollut mutta ei mahdoton ajatus jos olisin todella halunnut tanssia.

      Älä siis ajattele vaan toimi. Ei kenenkään poikaystävä sinua hakkaa jos kysyt.

      • vähän_kuumottaa_joo

        Kiitos, mutta tolla parisuhteella tarkotin, että tuntemillani tytöillä oli automaattisesti tanssipari parisuhteestaan


      • Abi2014

        Vokottelet piruttaan vain toisten naisia. Mitäs yksi tanssi tai yhdenyönjuttu.

        Voi olla että sen tanssiparisi kromosomikoljatti-poikaystävä soittaa sun selkärangalla tangoa
        jos liikaa vietätte aikaa liukkailla siis tanssilattioilla luikkailla tarkoitan


    • abi95

      Moi :) oon abityttö jos sil on mitää merkitystä :D tanssin vanhat siis viime vuonna mut voin kertoo miten parien hakeminen hoidettiin mun lukiossa :)

      eli tosiaan monet puhu ja suunnitelli kaikennäköstä jo vuotta ennen vanhoja mutta meiän koulussa se hoidettiin kunnolla vasta tokan vuoden syksyllä kun koulut alko :D eli sul ei todellakaan oo viel mikään kiire !

      Mutta siis joo kun parien hankinta jäi niin myöhäselle meiän koulussa ja tyttöjä oli poikia enemmän ni se meni sit siihen että tytöt alko porukalla hakee ja kyseli poikia suoraan käytävällä pariks (osa facebookissa), vaikkei niiden kavereita ollutkaan.

      Osa pojista tietenki perinteisesti haki tyttöjä. Mun tapauksessa yks poika kysy mua ihan Facebookin kautta :D koska ei siis tosiaan oltu kavereita ennestään eikä oltu oikeen samoilla kursseillakaan.

      Yhteenvetona parinhakuprosessin ei kannata antaa kuumottaa liikaa, moni hakee pariks vasta syksyllä :) eikä se haku muutenkaan oo mikään iso juttu koska monet oikeesti kysyy Facebookin kautta kun ei muuten tunne :D

      Ja meiän koulussa myös liikunnanopettaja erikseen kuulutti yhteisesti vielä myöhemmin syksyllä että jos ei oo paria niin tulee saliin ja sit siel nekin jotka ei ollu löytäny paria sai parin :) ja osalle järkättiin pari toisesta lukiosta koska meillä oli siis pulaa pojista.

      Ps. Vanhojentanssit on ihan mahtava kokemus vaikka ei sitä omaa paria aluksi tuntisikaan! :)

      • Meni_jo

        Juuri näin! Ite kysyin yhdeltä tytöltä aikanani, että mahtaiskos olla saumaa tanssia. Oltiin oltu yläaste samassa koulussa, ja joitain valinnaisia aineita oli samoja, mutta käytännössä en tuntenut häntä lainkaan. Muutaman kokeilin ennen häntä, mutta ne eivät napanneet. Tämä nappasi, ja olin enemmän kuin onnellinen että sain juuri hänet!

        Eli vastaus alkuperäiseen kysymykseen: katot jonkun mieleisesi ja avaat suusi! Jos vaan nyhjötät jossain ja odotat, ei hommasta tule yhtään mitään. Vaikka kysymäsi tyttö ei suostuisikaan, ei kannata masentua ja sulkeutua, vaan laittaa "uutta matoa koukkuun" (julma ilmaisu, tiedän).


      • Abi2014
        Meni_jo kirjoitti:

        Juuri näin! Ite kysyin yhdeltä tytöltä aikanani, että mahtaiskos olla saumaa tanssia. Oltiin oltu yläaste samassa koulussa, ja joitain valinnaisia aineita oli samoja, mutta käytännössä en tuntenut häntä lainkaan. Muutaman kokeilin ennen häntä, mutta ne eivät napanneet. Tämä nappasi, ja olin enemmän kuin onnellinen että sain juuri hänet!

        Eli vastaus alkuperäiseen kysymykseen: katot jonkun mieleisesi ja avaat suusi! Jos vaan nyhjötät jossain ja odotat, ei hommasta tule yhtään mitään. Vaikka kysymäsi tyttö ei suostuisikaan, ei kannata masentua ja sulkeutua, vaan laittaa "uutta matoa koukkuun" (julma ilmaisu, tiedän).

        työntää koukku kaverin lävitse ja sitoa ihan ikiajoiksi itselleen.

        Kuulostaa ihan teinin kuvalta ikirakkaudesta.


    • siiri9888

      Meillä on paljon vähemmän poikia, joten käytännössä tytöt kysyy parit..

      Olin onnekas kun mua kysyttiin...

    • Anonyymi

      Vanhojen tansseissa parini oli Kirsi. Vaalea ujo hiljainen tyttö sivukylältä. Itse asuin keskustassa. Paras muisto tansseista on tanssien jälkeen, kun pääsin näkemään Kirsin koskemattoman kauneuden. Sain painautua tuohon kauniiseen mättääseen..
      Se poika täyttää 28 vuotta huomenna...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10536
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2829
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1418
    Aihe