Ajattelin ostaa miehelleni pilkkireppujakkara setin jossa mukana
-pilkkivapa
-sohjokauha
-siimaa 100 m
-pystypilkki
-mormuska
-tasapainopilkki
-soft-jigi
hinta 39 €
onko kallis teidän mielestä Ei ole mitään hongkong tavaraa
mitä mieltä pilkkijät..
8
2341
Vastaukset
- Koskikara
se nyt paha hinta tuntuisi olevan jos miehesi tykkää pilkkiä ja jos sinä tykkäät miehestäsi.
Mukaan vain sitten jäälle uudistamaan. - pikkijä 35v kokemus
Ei kannata ostaa, kaikki erikseen, en tiedä missä
asut,mutta kannattaisi mennä (tikkurila kunnon kauppa) johonkinkalastustarvike myymälään ja kertoa missä pilkit ja mitä aijot pilkkiä ehkä myyjä osaa myydä sinulle oikean laiset välineet. halvalla ei hyvää saa se on kalastusvälineissä ihan sama juttu kuin muuallakin välineillä .yritys mistä meinasin ostaa, on kyllä kalastus- ja erätarvikkeiden erikoisliike.
Tuotteet tunnettuja ja kotimaisia.
Näin jossain samanlaisen setin mutta oli Abu carcia ja maksoi 80 €- Kalawallu
tkutytteli kirjoitti:
yritys mistä meinasin ostaa, on kyllä kalastus- ja erätarvikkeiden erikoisliike.
Tuotteet tunnettuja ja kotimaisia.
Näin jossain samanlaisen setin mutta oli Abu carcia ja maksoi 80 €Ajattelin ostaa miehelleni pilkkireppujakkara setin jossa mukana
>-pilkkivapa<
>-sohjokauha<
>-siimaa 100 m<
>-pystypilkki<
>-mormuska<
>-tasapainopilkki<
>-soft-jigi<
>hinta 39 €<
>onko kallis teidän mielestä Ei ole mitään hongkong tavaraa<
No tuo pilkkivapa voi olla kotimainen,sohjokauhankin kotimaisuus on mahdollista.Siima on taatusti ulkolaista ja todennäköisesti myös heikkolaatuista.Pystypilkki,mormuska ja tasapainopilkki ovat myös todennäköisesti ulkolaisia (ei välttämättä huonolaatuisia).
Jigi ulkolainen.
Reppujakkara on myös melko varmasti ulkolainen,perusteena väittämälleni on hinta,ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita että tuote olisi huono.
Joten kyllä tuo kotimaisuus on tuosta setistä mielestäni kaukana.
Laadukas kotimainen reppujakkara maksaa liikkeessä noin 100 euroa jos myyjä ei myy sitä tappiolla.
Mutta näkemattä tuosta tarkoittamastasi setistä ei pysty juuri mitään sanomaan,olettamus on kuitenkin että yhtään ns.laatukomponenttia ei tuosta löydy.
Kun mainitsit tuon Hong Kong liikkeen niin pitää sanoa että liike myy myös todella laadukkaita kalastusvälineitä,mielestäni ei kuitenkaan laadukkaita reppujakkaroita,Abun reppujakkara ei ole laadukas tai jos halutaan puhua laadusta niin pitää käyttää nimitystä heikko tai keskinkertainen.
Hinta tuolle setille on jokatapauksessa edullinen,se onko se siitä huolimatta hintansa arvoinen vaatisi hieman paremmat tiedot tuosta tuotepaketista. - Tekijä itäsuomesta
Kalawallu kirjoitti:
Ajattelin ostaa miehelleni pilkkireppujakkara setin jossa mukana
>-pilkkivapa<
>-sohjokauha<
>-siimaa 100 m<
>-pystypilkki<
>-mormuska<
>-tasapainopilkki<
>-soft-jigi<
>hinta 39 €<
>onko kallis teidän mielestä Ei ole mitään hongkong tavaraa<
No tuo pilkkivapa voi olla kotimainen,sohjokauhankin kotimaisuus on mahdollista.Siima on taatusti ulkolaista ja todennäköisesti myös heikkolaatuista.Pystypilkki,mormuska ja tasapainopilkki ovat myös todennäköisesti ulkolaisia (ei välttämättä huonolaatuisia).
Jigi ulkolainen.
Reppujakkara on myös melko varmasti ulkolainen,perusteena väittämälleni on hinta,ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita että tuote olisi huono.
Joten kyllä tuo kotimaisuus on tuosta setistä mielestäni kaukana.
Laadukas kotimainen reppujakkara maksaa liikkeessä noin 100 euroa jos myyjä ei myy sitä tappiolla.
Mutta näkemattä tuosta tarkoittamastasi setistä ei pysty juuri mitään sanomaan,olettamus on kuitenkin että yhtään ns.laatukomponenttia ei tuosta löydy.
Kun mainitsit tuon Hong Kong liikkeen niin pitää sanoa että liike myy myös todella laadukkaita kalastusvälineitä,mielestäni ei kuitenkaan laadukkaita reppujakkaroita,Abun reppujakkara ei ole laadukas tai jos halutaan puhua laadusta niin pitää käyttää nimitystä heikko tai keskinkertainen.
Hinta tuolle setille on jokatapauksessa edullinen,se onko se siitä huolimatta hintansa arvoinen vaatisi hieman paremmat tiedot tuosta tuotepaketista.Olen itse tämän alan tekijä ja teen myös sohjokauhoja.Voi olla ulkomaisessakin hyvää tavaraa mutta halpamaista tuoduissa on monesti pinnoitus ohuempi ja monikertainen lakkaus on jäänyt tekemättä.Sohjokauhan materiaalin tulisi olla pakkasenkestävää ettei ensimmäisessä käyttökerrassa mene järvenpohjaan kappaleina.Sohjokauhan saa halvemmaksi kun käyttää materiaalina täytemuoveja mutta kestävyys on vastaavasti heikko.
- punapeto
tkutytteli kirjoitti:
yritys mistä meinasin ostaa, on kyllä kalastus- ja erätarvikkeiden erikoisliike.
Tuotteet tunnettuja ja kotimaisia.
Näin jossain samanlaisen setin mutta oli Abu carcia ja maksoi 80 €heti kun on laatu tuote maksaa enemmän eli ei kannata ostaa halpaa kamaa vaan kaikki erikseen
Kalawallu kirjoitti:
Ajattelin ostaa miehelleni pilkkireppujakkara setin jossa mukana
>-pilkkivapa<
>-sohjokauha<
>-siimaa 100 m<
>-pystypilkki<
>-mormuska<
>-tasapainopilkki<
>-soft-jigi<
>hinta 39 €<
>onko kallis teidän mielestä Ei ole mitään hongkong tavaraa<
No tuo pilkkivapa voi olla kotimainen,sohjokauhankin kotimaisuus on mahdollista.Siima on taatusti ulkolaista ja todennäköisesti myös heikkolaatuista.Pystypilkki,mormuska ja tasapainopilkki ovat myös todennäköisesti ulkolaisia (ei välttämättä huonolaatuisia).
Jigi ulkolainen.
Reppujakkara on myös melko varmasti ulkolainen,perusteena väittämälleni on hinta,ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita että tuote olisi huono.
Joten kyllä tuo kotimaisuus on tuosta setistä mielestäni kaukana.
Laadukas kotimainen reppujakkara maksaa liikkeessä noin 100 euroa jos myyjä ei myy sitä tappiolla.
Mutta näkemattä tuosta tarkoittamastasi setistä ei pysty juuri mitään sanomaan,olettamus on kuitenkin että yhtään ns.laatukomponenttia ei tuosta löydy.
Kun mainitsit tuon Hong Kong liikkeen niin pitää sanoa että liike myy myös todella laadukkaita kalastusvälineitä,mielestäni ei kuitenkaan laadukkaita reppujakkaroita,Abun reppujakkara ei ole laadukas tai jos halutaan puhua laadusta niin pitää käyttää nimitystä heikko tai keskinkertainen.
Hinta tuolle setille on jokatapauksessa edullinen,se onko se siitä huolimatta hintansa arvoinen vaatisi hieman paremmat tiedot tuosta tuotepaketista.Reppujakkara, pystypilkki, mormuska ja tasapainopilkki ovat merkiltään Ahti, pilkki ja sohjokauha Hokki, siima Salmo Hi-tech, jigi Rampo,
- vilho
olen samaa mieltä osta erikseen saat hyvät kamat
kireitä siimoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514