mitä mieltä pilkkijät..

Ajattelin ostaa miehelleni pilkkireppujakkara setin jossa mukana
-pilkkivapa
-sohjokauha
-siimaa 100 m
-pystypilkki
-mormuska
-tasapainopilkki
-soft-jigi
hinta 39 €
onko kallis teidän mielestä Ei ole mitään hongkong tavaraa

8

2341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koskikara

      se nyt paha hinta tuntuisi olevan jos miehesi tykkää pilkkiä ja jos sinä tykkäät miehestäsi.

      Mukaan vain sitten jäälle uudistamaan.

    • pikkijä 35v kokemus

      Ei kannata ostaa, kaikki erikseen, en tiedä missä
      asut,mutta kannattaisi mennä (tikkurila kunnon kauppa) johonkinkalastustarvike myymälään ja kertoa missä pilkit ja mitä aijot pilkkiä ehkä myyjä osaa myydä sinulle oikean laiset välineet. halvalla ei hyvää saa se on kalastusvälineissä ihan sama juttu kuin muuallakin välineillä .

      • yritys mistä meinasin ostaa, on kyllä kalastus- ja erätarvikkeiden erikoisliike.
        Tuotteet tunnettuja ja kotimaisia.
        Näin jossain samanlaisen setin mutta oli Abu carcia ja maksoi 80 €


      • Kalawallu
        tkutytteli kirjoitti:

        yritys mistä meinasin ostaa, on kyllä kalastus- ja erätarvikkeiden erikoisliike.
        Tuotteet tunnettuja ja kotimaisia.
        Näin jossain samanlaisen setin mutta oli Abu carcia ja maksoi 80 €

        Ajattelin ostaa miehelleni pilkkireppujakkara setin jossa mukana
        >-pilkkivapa<
        >-sohjokauha<
        >-siimaa 100 m<
        >-pystypilkki<
        >-mormuska<
        >-tasapainopilkki<
        >-soft-jigi<
        >hinta 39 €<
        >onko kallis teidän mielestä Ei ole mitään hongkong tavaraa<

        No tuo pilkkivapa voi olla kotimainen,sohjokauhankin kotimaisuus on mahdollista.Siima on taatusti ulkolaista ja todennäköisesti myös heikkolaatuista.Pystypilkki,mormuska ja tasapainopilkki ovat myös todennäköisesti ulkolaisia (ei välttämättä huonolaatuisia).
        Jigi ulkolainen.
        Reppujakkara on myös melko varmasti ulkolainen,perusteena väittämälleni on hinta,ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita että tuote olisi huono.
        Joten kyllä tuo kotimaisuus on tuosta setistä mielestäni kaukana.

        Laadukas kotimainen reppujakkara maksaa liikkeessä noin 100 euroa jos myyjä ei myy sitä tappiolla.

        Mutta näkemattä tuosta tarkoittamastasi setistä ei pysty juuri mitään sanomaan,olettamus on kuitenkin että yhtään ns.laatukomponenttia ei tuosta löydy.

        Kun mainitsit tuon Hong Kong liikkeen niin pitää sanoa että liike myy myös todella laadukkaita kalastusvälineitä,mielestäni ei kuitenkaan laadukkaita reppujakkaroita,Abun reppujakkara ei ole laadukas tai jos halutaan puhua laadusta niin pitää käyttää nimitystä heikko tai keskinkertainen.

        Hinta tuolle setille on jokatapauksessa edullinen,se onko se siitä huolimatta hintansa arvoinen vaatisi hieman paremmat tiedot tuosta tuotepaketista.


      • Tekijä itäsuomesta
        Kalawallu kirjoitti:

        Ajattelin ostaa miehelleni pilkkireppujakkara setin jossa mukana
        >-pilkkivapa<
        >-sohjokauha<
        >-siimaa 100 m<
        >-pystypilkki<
        >-mormuska<
        >-tasapainopilkki<
        >-soft-jigi<
        >hinta 39 €<
        >onko kallis teidän mielestä Ei ole mitään hongkong tavaraa<

        No tuo pilkkivapa voi olla kotimainen,sohjokauhankin kotimaisuus on mahdollista.Siima on taatusti ulkolaista ja todennäköisesti myös heikkolaatuista.Pystypilkki,mormuska ja tasapainopilkki ovat myös todennäköisesti ulkolaisia (ei välttämättä huonolaatuisia).
        Jigi ulkolainen.
        Reppujakkara on myös melko varmasti ulkolainen,perusteena väittämälleni on hinta,ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita että tuote olisi huono.
        Joten kyllä tuo kotimaisuus on tuosta setistä mielestäni kaukana.

        Laadukas kotimainen reppujakkara maksaa liikkeessä noin 100 euroa jos myyjä ei myy sitä tappiolla.

        Mutta näkemattä tuosta tarkoittamastasi setistä ei pysty juuri mitään sanomaan,olettamus on kuitenkin että yhtään ns.laatukomponenttia ei tuosta löydy.

        Kun mainitsit tuon Hong Kong liikkeen niin pitää sanoa että liike myy myös todella laadukkaita kalastusvälineitä,mielestäni ei kuitenkaan laadukkaita reppujakkaroita,Abun reppujakkara ei ole laadukas tai jos halutaan puhua laadusta niin pitää käyttää nimitystä heikko tai keskinkertainen.

        Hinta tuolle setille on jokatapauksessa edullinen,se onko se siitä huolimatta hintansa arvoinen vaatisi hieman paremmat tiedot tuosta tuotepaketista.

        Olen itse tämän alan tekijä ja teen myös sohjokauhoja.Voi olla ulkomaisessakin hyvää tavaraa mutta halpamaista tuoduissa on monesti pinnoitus ohuempi ja monikertainen lakkaus on jäänyt tekemättä.Sohjokauhan materiaalin tulisi olla pakkasenkestävää ettei ensimmäisessä käyttökerrassa mene järvenpohjaan kappaleina.Sohjokauhan saa halvemmaksi kun käyttää materiaalina täytemuoveja mutta kestävyys on vastaavasti heikko.


      • punapeto
        tkutytteli kirjoitti:

        yritys mistä meinasin ostaa, on kyllä kalastus- ja erätarvikkeiden erikoisliike.
        Tuotteet tunnettuja ja kotimaisia.
        Näin jossain samanlaisen setin mutta oli Abu carcia ja maksoi 80 €

        heti kun on laatu tuote maksaa enemmän eli ei kannata ostaa halpaa kamaa vaan kaikki erikseen


      • Kalawallu kirjoitti:

        Ajattelin ostaa miehelleni pilkkireppujakkara setin jossa mukana
        >-pilkkivapa<
        >-sohjokauha<
        >-siimaa 100 m<
        >-pystypilkki<
        >-mormuska<
        >-tasapainopilkki<
        >-soft-jigi<
        >hinta 39 €<
        >onko kallis teidän mielestä Ei ole mitään hongkong tavaraa<

        No tuo pilkkivapa voi olla kotimainen,sohjokauhankin kotimaisuus on mahdollista.Siima on taatusti ulkolaista ja todennäköisesti myös heikkolaatuista.Pystypilkki,mormuska ja tasapainopilkki ovat myös todennäköisesti ulkolaisia (ei välttämättä huonolaatuisia).
        Jigi ulkolainen.
        Reppujakkara on myös melko varmasti ulkolainen,perusteena väittämälleni on hinta,ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita että tuote olisi huono.
        Joten kyllä tuo kotimaisuus on tuosta setistä mielestäni kaukana.

        Laadukas kotimainen reppujakkara maksaa liikkeessä noin 100 euroa jos myyjä ei myy sitä tappiolla.

        Mutta näkemattä tuosta tarkoittamastasi setistä ei pysty juuri mitään sanomaan,olettamus on kuitenkin että yhtään ns.laatukomponenttia ei tuosta löydy.

        Kun mainitsit tuon Hong Kong liikkeen niin pitää sanoa että liike myy myös todella laadukkaita kalastusvälineitä,mielestäni ei kuitenkaan laadukkaita reppujakkaroita,Abun reppujakkara ei ole laadukas tai jos halutaan puhua laadusta niin pitää käyttää nimitystä heikko tai keskinkertainen.

        Hinta tuolle setille on jokatapauksessa edullinen,se onko se siitä huolimatta hintansa arvoinen vaatisi hieman paremmat tiedot tuosta tuotepaketista.

        Reppujakkara, pystypilkki, mormuska ja tasapainopilkki ovat merkiltään Ahti, pilkki ja sohjokauha Hokki, siima Salmo Hi-tech, jigi Rampo,


    • vilho

      olen samaa mieltä osta erikseen saat hyvät kamat
      kireitä siimoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe