Ocicattia suunnitteleva.
Vältä ihmeessä Savonlinnassa asuvaa kasvattajaa. Moosegrove kissala.
Vaikka kuinka on kissaliiton palkitsema, kyseinen kasvattaja ei maksa sijoituskissan vakuusmaksuja takaisin.
Nyt jo neljä kuukautta on luvannut, kierrellyt ja kaarrellut ja jättänyt viesteihin vastaamatta.
Käräjäoikeus lienee oikea paikka että saa rahansa takaisin.
Suosittelen pysymään kaukana tuosta kasvattajasta,
Kissaliiton kurinpitotoimimikuntaan on valitus tehty, kissaliittoa ei kiinnosta, kasvattajat saavat perseillä niin paljon kuin huvittaa.
OCICAT kasvattajia
6
1361
Vastaukset
- kissamyös
HUH. Kaikkea sitä.
Kannattaa viedä asia eteenpäin, ehkä seuraavalla kerralla muistaa maksut maksaa. - Tahvo2
Itselläni on kyseiseltä kasvattajalta kaksi kissaa eikä mitään moitteen sanaa.
- lemmikin_omistaja
Kannattaisi varmaan hoitaa tämä asia henkilökohtaisesti, eikä mollata täällä ihmisiä julkisesti, kertomatta asian molempia puolia?
Kunnianloukkasta itse harkitsisin!- Anonyymi
Kunnianloukkaus ei ole, jos sanoo tosiasian. Jos valehtelee tai adjektiivilla korostaa, voi olla kunnianloukkaus.
- Huoh_
Itselläni sijoituskissa kyseiseltä kasvattajalta eikä mitään ongelmia ollut minkään asian suhteen. Asiat hoidettu aina juuri niinkuin on luvattu ja kasvattajaa kiinnostaa kissan kuulumiset ja miten kissa voi.
Aloitusviestin perusteella tiedän jo kuka on aloituksen takana, valitettavasti.... - Anonyymi
Ainoa asiallinen kasvattaja, kun normaalisti voittajakissoja paneelissa niin onnitteli yllätysvoittaja joka ei ocicat, hienoa käytöstä ainoana monesta.
Tehkää sopimukset ja kissa ei aina välttämättä kantavaksi helposti tule joten ei kasvattaja voi tätä tietää, jos
velvoitteet jää täyttymättä ihmisistä riippumattomista syistä.
Suosittelen kissan ostoa jos vaikea hyväksyä sijoittamisehtoja.
Vaikea palauttaa mitään jos sopimusehdot ei täyttynyt, Onnea vaan oikeuskuluihin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289