OCICAT kasvattajia

ocicatteja

Ocicattia suunnitteleva.

Vältä ihmeessä Savonlinnassa asuvaa kasvattajaa. Moosegrove kissala.
Vaikka kuinka on kissaliiton palkitsema, kyseinen kasvattaja ei maksa sijoituskissan vakuusmaksuja takaisin.
Nyt jo neljä kuukautta on luvannut, kierrellyt ja kaarrellut ja jättänyt viesteihin vastaamatta.

Käräjäoikeus lienee oikea paikka että saa rahansa takaisin.

Suosittelen pysymään kaukana tuosta kasvattajasta,
Kissaliiton kurinpitotoimimikuntaan on valitus tehty, kissaliittoa ei kiinnosta, kasvattajat saavat perseillä niin paljon kuin huvittaa.

6

1456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissamyös

HUH. Kaikkea sitä.

Kannattaa viedä asia eteenpäin, ehkä seuraavalla kerralla muistaa maksut maksaa.

• Tahvo2

Itselläni on kyseiseltä kasvattajalta kaksi kissaa eikä mitään moitteen sanaa.

• lemmikin_omistaja

Kannattaisi varmaan hoitaa tämä asia henkilökohtaisesti, eikä mollata täällä ihmisiä julkisesti, kertomatta asian molempia puolia?
      Kunnianloukkasta itse harkitsisin!

• Anonyymi

Kunnianloukkaus ei ole, jos sanoo tosiasian. Jos valehtelee tai adjektiivilla korostaa, voi olla kunnianloukkaus.

• Huoh_

Itselläni sijoituskissa kyseiseltä kasvattajalta eikä mitään ongelmia ollut minkään asian suhteen. Asiat hoidettu aina juuri niinkuin on luvattu ja kasvattajaa kiinnostaa kissan kuulumiset ja miten kissa voi.
      Aloitusviestin perusteella tiedän jo kuka on aloituksen takana, valitettavasti....

• Anonyymi

Ainoa asiallinen kasvattaja, kun normaalisti voittajakissoja paneelissa niin onnitteli yllätysvoittaja joka ei ocicat, hienoa käytöstä ainoana monesta.

Tehkää sopimukset ja kissa ei aina välttämättä kantavaksi helposti tule joten ei kasvattaja voi tätä tietää, jos
      velvoitteet jää täyttymättä ihmisistä riippumattomista syistä.

Suosittelen kissan ostoa jos vaikea hyväksyä sijoittamisehtoja.

Vaikea palauttaa mitään jos sopimusehdot ei täyttynyt, Onnea vaan oikeuskuluihin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe