1 asteen alennus aiheuttaa 20 % alennuksen asumismukavuuteen.
Älä alenna tarpeettomasti huonelämpöä!
5
133
Vastaukset
- tarpeetonta
Niinpä niin. Jos vaihtaa mersun Volvoon, alenee ajomukavuus 25 % sano Mersumiäs.
Jos ei vedä kaljaa koria päivässä, alenee pöhnäisyys 35 %. - hehehheheheeh
Tämä taisi olla kerrostaloasukin mielipide, jonka ainut mahdollisuus vaikuttaa asuinoloihinsa on ikkunan avaaminen :)
- Tiiviiksi
Ei asuntojen lämpötiloja voi alentaa asumismukavuuden siitä kärsimättä. Jos aikoo alentaa huoneen lämpötiloja on ensin tiivistettävä kaikki ilmanvuokohdat
- ertyuioiuytre
Olet varsinainen lahopää, se taitaa johtua heikosta verenkierrosta, jos on aina kylmä. Sinulla on oletettavasti aina flunssa ja muuta vaivaa, kuumassa kämpässä viihtyvät ovat yleensä sellaisia
Asumismukavuus voi parantua huonelämpötilaa laskemalla. Liian kuuma huone on sietämätön oleskella, makuuhuoneessa sellainen 18C tuo parhaan unen ja on terveellisin.
- liitosrakenteet
liitosrakenteet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001