Juha Sipilä oli vieraana Pohjanrannassa Paavo Väyrysen luona. He söivät illallista vaimojensa ollessa tutustumassa Pohjanrannan nuorisokotiin. Sitten heidän luokseen tuli nuori tarjoilija viinipullon kanssa:
- Saisiko herroille olla palanpainikkeeksi pullollinen Pohjanrannan parasta viiniä?
- Juon kyllä viiniä, mutta en pidä kännäämisestä, vastasi Juha Sipilä.
- Minä taas en ole juonut viiniä moneen vuoteen, vastasi Paavo Väyrynen.
- Lupaan herroille, että viinin maku on vuosien saatossa vain parantunut. Saisiko olla edes puoli lasillista molemmille maistijaisiksi? tarjoilija suostutteli.
- Hyvä on, mutta vain puoli lasillista, vastasi Paavo.
- Samat sanat, vastasi Juha.
Sitten tarjoilija tarjoili miehille viiniä ja he joivat sen.
- Saisiko olla toisellekin jalalle? ehdotti tarjoilija.
- Eihän tämä mennyt päähän lainkaan... No, tämän kerran! vastasi Juha.
- Olen ollut kännissä elämäni aikana vain kerran, mutta koska viini ei mennytkään päähän, niin tarjoa pois! vastasi Paavo.
Niin miehet joivat kokonaiset lasilliset viiniä. Tarjoilija sai tarjottua heille vielä kaksi lasillista. Lopulta tapahtui se, mitä Juha ja Paavo pelkäsivätkin: he olivat kännissä.
- Olen Jumalan valittu johtamaan tätä kansaa! julisti Paavo.
- Olen Jumalan valittu Paavo Väyrysen lapsenvahdiksi! julisti Juha.
Sipilä ja Väyrynen illallisella
3701
2
151
Vastaukset
- Heiheiheiheiheiheiheihei
Hei olipa hauska juttu hei
- beethooven
Aika velikultia nuo miljonäärit ja siinä sivussa jopa ehkä hivenen Panamaankin sijoittaneet kullannuput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323857- 1431619
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111491- 751142
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931111- 581061
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy261017Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38991Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78925