Kasvain emättimessä?

ahdistaa

En ole ikinä tämmöiseen missään törmännyt, mutta emättimessäni, näkyy kun häpyhuulia raottaa, on jotai outoa. Sitä emättimen "aukkoa" ei näy vaan siinä on jonkinlaista ihoa en tiedä mistä on tullut, mutta aina se on minulla ollut, ja sinne syvemmälle mentäessä näkyy jonkunlainen ehkä patti tai emättimen seinämä, mutta sekin on ihmeellinen, siinä näyttää ja tuntuu olevan nystyröitä. Nämä ovat minulla ollut niin kauan kuin olen ensimmäistä kertaa asiaa tutkinut, ehkä 14 vuotiaana, mutta nyt asia on alkanut häiritsemään. Pitäisikö suosiolla mennä gynelle tarkistuttamaan asia ettei olisi mikään kasvain tai vastaava.

5

2942

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitentuntuu

Emättimen aukko on normaalisti aika supussa, kuten virtsa-aukko ja peräaukkokin. Emättimen aukko avautuu vähän, kun kiihottuu.

Minua kiinnostaisi tietää, miten ihmiset katsovat emättimensä sisään. Minulla ei ole spekulaa, joka auttaisi avaamaan emätintä. Aikamoiset peili ja valojärjestelmät joutuisi myös rakentamaan, että ihan sisälle asti näkisi. Olen tehnyt vain tunnustelemalla tuttavuutta emättimeeni.

Emättimessä on patti, joka tuntuu joskus enemmän joskus vähemmän. Se on kohdunnapukka. Lisäksi emättimeen saattaa tuntua, jos on ulostetta paksusuolen loppuosassa.

• bumbes

Jospa kyseessä on Bartholinin (tai usein Bartholin) rauhaset eli emättimen isot eteisrauhaset? Sijaitsee emättimen suuaukon vieressä. Löydät varmaan netistä lisää tietoa, voisko olla kyseessä nämä rauhaset.

• Jokuhauska

Selvisikö mikä oli? Itsellä sama asia, ollut aina ja ei minkäänlaista tietoa mikä on...

• olet.sairas

Hullu taas mielipuuhassaan, keksimässä tarinoita naisten palstalla. Eikö ole naista, johon voisit oikeasti tutustua, kun fantasioitasi täällä avaudut ja esität naista?

• Oletitsesairas

Ketähän viestilläsi tarkoitit? Aloittajan lähes neljä vuotta sitten kirjoittamaa viestiä vaiko tätä edellistä. Varsinkin nuorilla tuo oman anatomian tuntemus ei ole vielä kovin kehittynyttä ja näin nettiaikoina on helppoa kysellä vaikkapa täällä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      64
      1696
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1038
    3. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      54
      935
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      45
      824
    5. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      41
      790
    6. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      283
      786
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      256
      699
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      55
      677
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      89
      628
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      113
      587
    Aihe