16v kiltti, tunnollinen, ilonen, urheilua harrastava tyttö etsii työtä Hesasta ja läheltä :) myös Tampereel oon välil, eli sieltäki voi ehottaa :) Kaikki kelpaa, mieluusti iltasin ja viikonloppusin :) Laita mailii osotteeseen [email protected] nii katotaan :)
16v tyttö vailla töitä :)
4
198
Vastaukset
- KokkkeileTota
Kokeile tota ---> http://www.neobux.com/?rh=746372656361
Ei maksa mitään ja rahat saa paypal tilille suoraan. Alussa kannattaa tutustua klikkailuun ja lukea kaikki suomenkieliset ohjeet mitä siellä on. Ite tienaan semmoset 70-80/ viikko- Toimiihantuo
Minäkin olen tuossa mukana mutta omat tienestit jää johonkin pariin kymppiin per viikko. Olen kyllä joskus jättänyt "työpäiviä" väliin joten en ole saanut korvauksia referaalien osalta. Pitää muistaa ettei jättäisi päiviä väliin :D
- Mukana-Kans
Meitsi on kans ollut mukana pari kuukautta. Tossa pitä muistaa ettei jätä työpäiviä väliin ja kannattaa lukea kaikki ohjeet. Adprizesa voittaa helposti Golden jäsenyyden joten klikkailut kannattaa vaikka ei alussa heti uskoisi.
- juhis724
jätä yhteystietosi ja kerro mitä töitä haluat? 0401644455 [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668