Olisin tässä nyt harkitsemassa uuden laudan ja siteiden ostoa. Joskus yläasteella ollessani ostin itselleni lautapaketin josta se lauta on 147 pitkä. Olen tuon jälkeen saavuttanut pituutta ja nyt onkin epäselvää kuinka pitkä tulisi laudan olla jos itse olen n.172cm pitkä?
Kuinkas pitkä kuuluisi laudan olla?
5
1678
Vastaukset
- sussu
enpä huomannut tuota aikaisempaa kyssää.....
- erehtyjä
..luulin että täällä keskustellaan rintojen koosta. No, vastaan kuitenkin vaikka ei kysytä:
pienikokoisilla naisilla on usein pienet ja napakat rinnat. ne on ihania!- PARRU
Sussu tavataan niin näytän sulle
paksun parrun.
- Josba
Ei se pituus, vaan se paino. Lautahan ei pituuttasi tiedä, vaikka lyhyempi aina kiikkerämpi. Kyllä varmaan tuo nykyisesikin kelpaa laskuihin vielä hyvin, jos se vain on tarpeeksi tukeva painoosi nähden.
- anni
Luulisin, että semmonen 155 cm ois aika sopiva lauta sulle. Tietty, riippuu mistä tykkää, mutta tuon pintaan kannattaa varmasti tähdätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838