Ostan neitokakaduja...

seeppa

Moi
Minä haluaisin neitokakadun. Ensin yhden sitten toisen. Aijon ottaa tytön ja pojan. Kumpi kannattasi ottaa ensin. Ja myiskö teistä ketään tai tiedättekö ketään joka myisi?
Häkki ja tavarat mukaan, ainakin häkki. Paljonko hinta?
Voiko lintuja pitää samassa huoneessa seeprahiirien kanssa tai jopa samaan aikaan vapaana? Paljonko linnut tarvitsevat tilaa lentämiseen kun ne päästetään vapaaksi? Ja tarvitseeko ne mitään tavaroita oksien lisäksi, sekä onko jokin lelu vaarallista tai puu?

10

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitokakadut

      moikka!joko olet löytänyt neitsikoita?Meillä olis muutama?

      • seeppa...

        jooh olen, mutta saan ehkä ostaa niille kavereita eli mistä päin olet minkä värinen iknen kesy neitsikka?


      • neitokakadut
        seeppa... kirjoitti:

        jooh olen, mutta saan ehkä ostaa niille kavereita eli mistä päin olet minkä värinen iknen kesy neitsikka?

        jep, elikkä oon itä-suomesta ja 2 neitsikkaa ois vapaana, ovat samassa häkissä, mut voin myydä yksinkin, linnut ovat väritykseltään harmaita, löytyy myös hieman valkoista ja keltaista, ovat iältään 1v,5kk, häkkeinneen 150 euroa, kaksin 100 euroa ja yksin 60 euroa, toinen on kesympi kuin toinen...


      • seeppa......
        neitokakadut kirjoitti:

        jep, elikkä oon itä-suomesta ja 2 neitsikkaa ois vapaana, ovat samassa häkissä, mut voin myydä yksinkin, linnut ovat väritykseltään harmaita, löytyy myös hieman valkoista ja keltaista, ovat iältään 1v,5kk, häkkeinneen 150 euroa, kaksin 100 euroa ja yksin 60 euroa, toinen on kesympi kuin toinen...

        Onko vielä? haluaisin mahdollisimman kesyn mielellään tytöt. Ja väriltään ei harmaa... Olisiko?


      • neitokakadut
        seeppa...... kirjoitti:

        Onko vielä? haluaisin mahdollisimman kesyn mielellään tytöt. Ja väriltään ei harmaa... Olisiko?

        mul ois yks valkoinen neitsikka myynnissä
        sukupuolesta ei varmuutta
        todennäköisesti naaras.
        aika lailla kesy, tulee kädelle ja antaa rapsuttaa.
        mutta on hieman epävarma ihmisestä
        hintaa on 60-70€


      • seeppa..............
        neitokakadut kirjoitti:

        mul ois yks valkoinen neitsikka myynnissä
        sukupuolesta ei varmuutta
        todennäköisesti naaras.
        aika lailla kesy, tulee kädelle ja antaa rapsuttaa.
        mutta on hieman epävarma ihmisestä
        hintaa on 60-70€

        Niin olisiko mahdollista saada kuvaa? Ja minkä ikäinen? Siis tuleeko ihan itse olkapäälle vai?
        Mistäpäin olette? kiitos! :)


      • neitsikka
        seeppa.............. kirjoitti:

        Niin olisiko mahdollista saada kuvaa? Ja minkä ikäinen? Siis tuleeko ihan itse olkapäälle vai?
        Mistäpäin olette? kiitos! :)

        tulee, ja kun häkkiäkin siivoan nii kipittää selkää pitkin. kuvan voin tietty lähettää, kunhan joudan, asustellaan itä-suomessa joensuussa


      • varattiin
        neitsikka kirjoitti:

        tulee, ja kun häkkiäkin siivoan nii kipittää selkää pitkin. kuvan voin tietty lähettää, kunhan joudan, asustellaan itä-suomessa joensuussa

        varattiin jo sorry, tuleevat vko loppuna hakeen


      • seeppa........................
        varattiin kirjoitti:

        varattiin jo sorry, tuleevat vko loppuna hakeen

        Harmi, olisin minäkin varannut... No jos tulee peruutus jostain syystä niin minä olen!


      • Crisse
        seeppa........................ kirjoitti:

        Harmi, olisin minäkin varannut... No jos tulee peruutus jostain syystä niin minä olen!

        Hei!
        kasvatan neitokakaduja eri väri muodoissa
        Tällä hetkellä on yksi pari pesimässä koiras väriltään lutino ja naaras valkokasvo
        Jos olet kiinostunut ni ota yhteyttä sähköpostilla
        [email protected]
        T;Crisse


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe