Ostan neitokakaduja...

seeppa

Moi
Minä haluaisin neitokakadun. Ensin yhden sitten toisen. Aijon ottaa tytön ja pojan. Kumpi kannattasi ottaa ensin. Ja myiskö teistä ketään tai tiedättekö ketään joka myisi?
Häkki ja tavarat mukaan, ainakin häkki. Paljonko hinta?
Voiko lintuja pitää samassa huoneessa seeprahiirien kanssa tai jopa samaan aikaan vapaana? Paljonko linnut tarvitsevat tilaa lentämiseen kun ne päästetään vapaaksi? Ja tarvitseeko ne mitään tavaroita oksien lisäksi, sekä onko jokin lelu vaarallista tai puu?

10

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitokakadut

      moikka!joko olet löytänyt neitsikoita?Meillä olis muutama?

      • seeppa...

        jooh olen, mutta saan ehkä ostaa niille kavereita eli mistä päin olet minkä värinen iknen kesy neitsikka?


      • neitokakadut
        seeppa... kirjoitti:

        jooh olen, mutta saan ehkä ostaa niille kavereita eli mistä päin olet minkä värinen iknen kesy neitsikka?

        jep, elikkä oon itä-suomesta ja 2 neitsikkaa ois vapaana, ovat samassa häkissä, mut voin myydä yksinkin, linnut ovat väritykseltään harmaita, löytyy myös hieman valkoista ja keltaista, ovat iältään 1v,5kk, häkkeinneen 150 euroa, kaksin 100 euroa ja yksin 60 euroa, toinen on kesympi kuin toinen...


      • seeppa......
        neitokakadut kirjoitti:

        jep, elikkä oon itä-suomesta ja 2 neitsikkaa ois vapaana, ovat samassa häkissä, mut voin myydä yksinkin, linnut ovat väritykseltään harmaita, löytyy myös hieman valkoista ja keltaista, ovat iältään 1v,5kk, häkkeinneen 150 euroa, kaksin 100 euroa ja yksin 60 euroa, toinen on kesympi kuin toinen...

        Onko vielä? haluaisin mahdollisimman kesyn mielellään tytöt. Ja väriltään ei harmaa... Olisiko?


      • neitokakadut
        seeppa...... kirjoitti:

        Onko vielä? haluaisin mahdollisimman kesyn mielellään tytöt. Ja väriltään ei harmaa... Olisiko?

        mul ois yks valkoinen neitsikka myynnissä
        sukupuolesta ei varmuutta
        todennäköisesti naaras.
        aika lailla kesy, tulee kädelle ja antaa rapsuttaa.
        mutta on hieman epävarma ihmisestä
        hintaa on 60-70€


      • seeppa..............
        neitokakadut kirjoitti:

        mul ois yks valkoinen neitsikka myynnissä
        sukupuolesta ei varmuutta
        todennäköisesti naaras.
        aika lailla kesy, tulee kädelle ja antaa rapsuttaa.
        mutta on hieman epävarma ihmisestä
        hintaa on 60-70€

        Niin olisiko mahdollista saada kuvaa? Ja minkä ikäinen? Siis tuleeko ihan itse olkapäälle vai?
        Mistäpäin olette? kiitos! :)


      • neitsikka
        seeppa.............. kirjoitti:

        Niin olisiko mahdollista saada kuvaa? Ja minkä ikäinen? Siis tuleeko ihan itse olkapäälle vai?
        Mistäpäin olette? kiitos! :)

        tulee, ja kun häkkiäkin siivoan nii kipittää selkää pitkin. kuvan voin tietty lähettää, kunhan joudan, asustellaan itä-suomessa joensuussa


      • varattiin
        neitsikka kirjoitti:

        tulee, ja kun häkkiäkin siivoan nii kipittää selkää pitkin. kuvan voin tietty lähettää, kunhan joudan, asustellaan itä-suomessa joensuussa

        varattiin jo sorry, tuleevat vko loppuna hakeen


      • seeppa........................
        varattiin kirjoitti:

        varattiin jo sorry, tuleevat vko loppuna hakeen

        Harmi, olisin minäkin varannut... No jos tulee peruutus jostain syystä niin minä olen!


      • Crisse
        seeppa........................ kirjoitti:

        Harmi, olisin minäkin varannut... No jos tulee peruutus jostain syystä niin minä olen!

        Hei!
        kasvatan neitokakaduja eri väri muodoissa
        Tällä hetkellä on yksi pari pesimässä koiras väriltään lutino ja naaras valkokasvo
        Jos olet kiinostunut ni ota yhteyttä sähköpostilla
        [email protected]
        T;Crisse


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe