Moi
Minä haluaisin neitokakadun. Ensin yhden sitten toisen. Aijon ottaa tytön ja pojan. Kumpi kannattasi ottaa ensin. Ja myiskö teistä ketään tai tiedättekö ketään joka myisi?
Häkki ja tavarat mukaan, ainakin häkki. Paljonko hinta?
Voiko lintuja pitää samassa huoneessa seeprahiirien kanssa tai jopa samaan aikaan vapaana? Paljonko linnut tarvitsevat tilaa lentämiseen kun ne päästetään vapaaksi? Ja tarvitseeko ne mitään tavaroita oksien lisäksi, sekä onko jokin lelu vaarallista tai puu?
Ostan neitokakaduja...
10
373
Vastaukset
- neitokakadut
moikka!joko olet löytänyt neitsikoita?Meillä olis muutama?
- seeppa...
jooh olen, mutta saan ehkä ostaa niille kavereita eli mistä päin olet minkä värinen iknen kesy neitsikka?
- neitokakadut
seeppa... kirjoitti:
jooh olen, mutta saan ehkä ostaa niille kavereita eli mistä päin olet minkä värinen iknen kesy neitsikka?
jep, elikkä oon itä-suomesta ja 2 neitsikkaa ois vapaana, ovat samassa häkissä, mut voin myydä yksinkin, linnut ovat väritykseltään harmaita, löytyy myös hieman valkoista ja keltaista, ovat iältään 1v,5kk, häkkeinneen 150 euroa, kaksin 100 euroa ja yksin 60 euroa, toinen on kesympi kuin toinen...
- seeppa......
neitokakadut kirjoitti:
jep, elikkä oon itä-suomesta ja 2 neitsikkaa ois vapaana, ovat samassa häkissä, mut voin myydä yksinkin, linnut ovat väritykseltään harmaita, löytyy myös hieman valkoista ja keltaista, ovat iältään 1v,5kk, häkkeinneen 150 euroa, kaksin 100 euroa ja yksin 60 euroa, toinen on kesympi kuin toinen...
Onko vielä? haluaisin mahdollisimman kesyn mielellään tytöt. Ja väriltään ei harmaa... Olisiko?
- neitokakadut
seeppa...... kirjoitti:
Onko vielä? haluaisin mahdollisimman kesyn mielellään tytöt. Ja väriltään ei harmaa... Olisiko?
mul ois yks valkoinen neitsikka myynnissä
sukupuolesta ei varmuutta
todennäköisesti naaras.
aika lailla kesy, tulee kädelle ja antaa rapsuttaa.
mutta on hieman epävarma ihmisestä
hintaa on 60-70€ - seeppa..............
neitokakadut kirjoitti:
mul ois yks valkoinen neitsikka myynnissä
sukupuolesta ei varmuutta
todennäköisesti naaras.
aika lailla kesy, tulee kädelle ja antaa rapsuttaa.
mutta on hieman epävarma ihmisestä
hintaa on 60-70€Niin olisiko mahdollista saada kuvaa? Ja minkä ikäinen? Siis tuleeko ihan itse olkapäälle vai?
Mistäpäin olette? kiitos! :) - neitsikka
seeppa.............. kirjoitti:
Niin olisiko mahdollista saada kuvaa? Ja minkä ikäinen? Siis tuleeko ihan itse olkapäälle vai?
Mistäpäin olette? kiitos! :)tulee, ja kun häkkiäkin siivoan nii kipittää selkää pitkin. kuvan voin tietty lähettää, kunhan joudan, asustellaan itä-suomessa joensuussa
- varattiin
neitsikka kirjoitti:
tulee, ja kun häkkiäkin siivoan nii kipittää selkää pitkin. kuvan voin tietty lähettää, kunhan joudan, asustellaan itä-suomessa joensuussa
varattiin jo sorry, tuleevat vko loppuna hakeen
- seeppa........................
varattiin kirjoitti:
varattiin jo sorry, tuleevat vko loppuna hakeen
Harmi, olisin minäkin varannut... No jos tulee peruutus jostain syystä niin minä olen!
- Crisse
seeppa........................ kirjoitti:
Harmi, olisin minäkin varannut... No jos tulee peruutus jostain syystä niin minä olen!
Hei!
kasvatan neitokakaduja eri väri muodoissa
Tällä hetkellä on yksi pari pesimässä koiras väriltään lutino ja naaras valkokasvo
Jos olet kiinostunut ni ota yhteyttä sähköpostilla
[email protected]
T;Crisse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136