Peugeotilla ajava vähemmistön edustaja, kun noin terhakasta toimintaa harrastavat.
http://www.pohjalainen.fi/uutiset/poliisiuutiset/nainen-yllätti-tuntemattoman-eteisestä-poliisi-nappasi-kaksi-laihialaista-1.1772752
Onko Laihialle muuttanut Vaasasta?
10
206
Vastaukset
- rainerivaltteri
niin..varmasti tarkoitat prässihousuisia silkkitakki herroja seurueineen..voi rakas jumala voihan sitä vahingossa väärään pihaan ja taloon eksyä? on miulle käyny monesti kun en osaa lukee kovin hyvin.
- pahvihousut
pahvihousuilla on tapana eksyä sinne sun tänne
- siitävaan
Tais rainerin perhe muuttaa Laihialle. Ovat kunnon väkeä.
- Alpo
Onko misä töisä nämä?
- 100100
Kelassa.
- ammattitaitoiset
Ammatin harjoittamisesta ei pitäisi rangaista näin vaikean työllisyystilanteen vallitessa. Taitaa olla Vaasalaisia. Kuka maksaa kulut Laihialla.
- 669999
Älä taas vääristele herkoo!
Paikalle oli kutsuttu poliisi ja 40-vuotias nainen sekä 53-vuotias mies otettiin kiinni epäiltyinä törkeän varkauden yritykseen. Poliisille selvisi, että kyse on Laihialla asuvasta pariskunnasta, jolla on entisyyttä varkausrikoksista. Esitutkinnassa on selvinnyt, että pariskuntaa on syytä epäillä myös muista 2014 ja alkuvuoden 2015 aikana tapahtuneista omaisuusrikoksista Etelä-Pohjanmaan alueella.
http://www.poliisi.fi/poliisi/pohjanmaa14/home.nsf/pfbd/9454BF9549D75D05C2257DEE00416F22?opendocument
- ihmettelen
Pistäisivät nyt edes tuntomerkit, tuskin Pösööllä mentiin sisälle asuinhuoneistoon.
- ypseeri
Käykää kattomas sen rekkari niin tiedetään onko yrjäälänmäeltä vai uusia tulokkaita kunnan vuokra-asunnos.
- toimeentulotukiako
Mannilantalosta ne on, kilvet on jo poliisit vieny. oliko elmeri ja sari nimet jos en väärin muista. äijällä on 2000-luvun ässä mersu omas pihas asuvat nimittäin erillään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650