Onko Laihialle muuttanut Vaasasta?

jurvalainen

10

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rainerivaltteri

      niin..varmasti tarkoitat prässihousuisia silkkitakki herroja seurueineen..voi rakas jumala voihan sitä vahingossa väärään pihaan ja taloon eksyä? on miulle käyny monesti kun en osaa lukee kovin hyvin.

      • pahvihousut

        pahvihousuilla on tapana eksyä sinne sun tänne


    • siitävaan

      Tais rainerin perhe muuttaa Laihialle. Ovat kunnon väkeä.

    • Alpo

      Onko misä töisä nämä?

      • 100100

        Kelassa.


    • ammattitaitoiset

      Ammatin harjoittamisesta ei pitäisi rangaista näin vaikean työllisyystilanteen vallitessa. Taitaa olla Vaasalaisia. Kuka maksaa kulut Laihialla.

      • 669999

        Älä taas vääristele herkoo!
        Paikalle oli kutsuttu poliisi ja 40-vuotias nainen sekä 53-vuotias mies otettiin kiinni epäiltyinä törkeän varkauden yritykseen. Poliisille selvisi, että kyse on Laihialla asuvasta pariskunnasta, jolla on entisyyttä varkausrikoksista. Esitutkinnassa on selvinnyt, että pariskuntaa on syytä epäillä myös muista 2014 ja alkuvuoden 2015 aikana tapahtuneista omaisuusrikoksista Etelä-Pohjanmaan alueella.

        http://www.poliisi.fi/poliisi/pohjanmaa14/home.nsf/pfbd/9454BF9549D75D05C2257DEE00416F22?opendocument


    • ihmettelen

      Pistäisivät nyt edes tuntomerkit, tuskin Pösööllä mentiin sisälle asuinhuoneistoon.

    • ypseeri

      Käykää kattomas sen rekkari niin tiedetään onko yrjäälänmäeltä vai uusia tulokkaita kunnan vuokra-asunnos.

    • toimeentulotukiako

      Mannilantalosta ne on, kilvet on jo poliisit vieny. oliko elmeri ja sari nimet jos en väärin muista. äijällä on 2000-luvun ässä mersu omas pihas asuvat nimittäin erillään..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe