Oletko järjestänyt pirtillä juhlia? Vieraillut juhlissa? Käynyt syömässä?
Kerro kokemuksesi tai kaverin kokemus.
Lounais-Hämeen pirtti, kokemuksia
12
1183
Vastaukset
- Syysmorsian15
Ei kukaan?
Olen käynyt ja suosittelen, paikka on hieno ja silloin kun viimeksi kävin n.2v palvelu oli ihan hyvää. Käykää tutustumassa vaikka syömässä tai muuten vain.
Tää ei oo mainos, minulla ei ole osaa eikä arpaa tästä kohteesta.- mmoikkelis
Suosittelen, aina on ollut hyvät ruuat!
- hyväruoka
Hyvät ruuat ja hienot maisemat. Hauskana yksityiskohtana liikennevalot pihaan mennessä.
- pirttivenesiltakeppana
Joo ja mielestäni ne vuokramökit sekä camping alue siinä heti ravintolan terassin vieressä on mukava lisä
- aivaneripaikka
nyt taidetaan puhua keppanakellarista ei Lounais-Hämeen pirtistä.
jeps nyt on mennyt Keppanakellari ja Lounais-Hämeen pirtti. Pirtillä ei ole tietääkseni liikennevaloja ja campinalueelle on matkaa muutama kilometri.
- Anonyymi
Lounais-Hämeen pirtti, katselin ruokalistaa, "samantasoista" halpaa kuin hotellien aamupala. Hintaa tulisi meidän pienelle perheelle 123 e. Laskinko oikein.
Onko syöjien mielipiteitä.
Alkukeitto
Porkkana-kuminakeitto
Alkuruoka
Sillilajitelma
Rosolli, kastike
Kananmunan puolikkaat
Ylikypsä possunkylki
Tilliperunat
Ohraryynisalaatti
Savulohisalaatti
Isoäidin munasalaatti
Metsäsienisalaatti
Mummun hölskykurkut
Pirtin piimäjuusto
Pääruoka
Sesongin kalaa
Pirtin lihapyörykät
Yön yli haudutettua possua
Lammaskaali
Pellavaperunat
Imelletty perunaloora
Makaroonilaatikko
Uunijuurekset
Härkäpapumuhennos
Ruisleipä
Perunalimppu
Kotikalja, maito, vesi, mehu
Jälkiruoka
Maitokiisseli ja hillo
Kahvileipä
Kahvi, tee
Aikuiset 39€, 16-13v 15€,12-5v 10€ alle 5v veloituksetta
https://lounais-hameenpirtti.fi/hamalainen-pitopoyta/- Anonyymi
Kyllä tuo nyt tulee halvemmaksi kuin ruokaupassa käynti, jotta saat aikaiseksi aivan vastaavan menun kotiin. Eli ostat raaka-aineet ja työstät kotona ruoaksi.
Harvoinhan tuolla Pirtillä tulee käytyä, ehkä 2-3 krt vuosi, mutta on se sen väärtti. - Anonyymi
Ainakin lasten ruokailun hinta vaikuttaa oikeudenmukaisena verrattuna esim.Rengon Pitopalveluun(Tulinummi),jossa yli 4 vuotiaat lapset maksavat puolet aikuisen listahinnasta(39e,eli esim.5 vuotiaalla 19,5 e)
- Anonyymi
Mä käynyt sielä Jussina jokusen kerran ryyppäämässä .
Omat Wiinat messissä
Tietty
Kerran pienessä napsin salaa pöydästä jotain en nyt muista suolaista oli se
Onks Liikasen ekiä näkyny sielä - Anonyymi
Mehukas maksa, pellavaperunoilla oli herkullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227