chat

luvaton

Olen päättänyt jättää tv-luvan maksamatta.Syynä on se,että miksi ihmeessä maksaisin siitä,että lapsien rahastus peleillä ja chateilla sallitaan.
Ne tulevat juuri siihen aikaan kun lapset ovat tulleet koulusta,mutta vanhemmat ovat edelleen töissä.
Sikamaista!!!!
Teen vuorotyötä ja haluaisin iltapäivisin katsoa vaikka vanhoja elokuvia uusintana.Eli niitä elokuvia joista TV-kanavat ovat jo vuosia sitten esitysmaksut maksaneet.
Erikoisinta tässä on se,että YLEn kanavat ovat tälläisessä epäeettisessä toiminnassa mukana.
Vaadinkin,että joku kansanedustajista ottaisi asian tosissaan esiin ja tekisi asiasta eduskuntakyselyn.
Onhan sieltä aikanaan löytynyt todellisia valopäitä,jotka kielsivät Aku Ankan,Putte Possun ym.kapitalistisen höpötyksen sillä syyllä,että suojelivat Suomen lapsia kapitalistiselta hapatukselta.

3

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mfie

Ootkos ajatellut hommata lasten liittymiin palveluviesti estoa? Saunalahdella ei ainakaa maksa mitään semmonen. Sitä en kiistä etteikö niissä rikottais lakia mut onhan ne hyvää tuloa tv-yhtiöille. Ne kun täyttää niitä tyhjiä ohjelmapaikkoja. Katsos kun kaikista näytettävistä ohjelmista täytyy kanavan maksaa...

• hmm..

Miksi ihmiset sotkevat jatkuvasti kaupalliset kanavat ja ylen keskenään?

• kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      19
      3335
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      9
      2744
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2364
    4. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      41
      1659
    5. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1374
    6. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      41
      1281
    7. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      8
      1255
    8. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      52
      1203
    9. Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta

Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule
      Sinkut
      258
      1080
    10. Apua pyydän

Olen tyhmä, kun odotan, että mies lähettäisi viestin. Olemme kuitenkin väleissä ja viestejä on lähetelty. Minun aloitte
      Ikävä
      33
      1056
    Aihe