Shellin Ritva

tuutikki24

Onnea Sinulle ja yritykselle.
Sinä teit sen, ryhdyit yrittäjäksi.
Olkaa Kuhmolaiset tyytyväisiä, ettei ovet menneet kiinni.

25

1049

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PöljäPekka

Pistäppä reikämunkit tarjoukseen, niin äijät tykkää!

• PöljöPekka

Kaikkialla on oma eineksensä, kuten Hampurilainen ja Porilainen.
        Kuhmolainen puuttuu. Tässä olisi minun evääni Kuhmolaiseksi
        Eilisen päivän ranskanpulla, halkaise sekuorruta se tarjouslenkillä.
        Päälle vielä juustoviipaleita. Lämmitä uunissa ja nauti keppanan kanssa.

• ronttonen

Onhan teillä se rönttönen? Taitaa olla sen makuinen piirakka, että ette itsekään tykkää siitä? Minä en ainakaan tykkää.. Yäk!

• Sa_Tiainen

Ritvan simpukka!

• Kuhmonkovin

Minä monesti ajattelen Kaesan leipomoa. Laitan perunapiirakkaan ja riisipiirakkaan väliin,iskän ampumaa hirvenlihaa ja juustoa.
        Nämä päällekkäin ja voileipägrilliin. Tulee mieleen Kuhmon paras piirakka.

• KatsoPenkki

Minusta paras aamuruoka on; Russakkapuuro räkäsilmällä...

• masis

Muistahan lääkitys ja taidat tarvita tuplana, kun joutavia joriset.

• Kuhmonkovin
        KatsoPenkki kirjoitti:

Minusta paras aamuruoka on; Russakkapuuro räkäsilmällä...

Tulin juuri Tornin yökerhosta aamiaiselle kotiin. Kostamuksesta haettua olutta ja vodkaa. Venäläistä skumppaa voi laittaa juicen joukkoon.

• letkuapina

Ja mitenkä tämä liittyy Kuhmon shelliin.

• adhd-heepo

Kannattaisiko munamartoilta, ryhtyä keräämään ovella, jonkinlaista pääsymaksua. Ei ne tilat lämpiä paskanjauhamisella. Monet näkyy olevan,että eivät raaski ostaa kahvikupposta.

• Niih

Samaa ihmettelee talvilomalle tullut ex-kuhmolainen. Istua römötettään karvalakki päässä ja mekastetaan isolla äänellä. Vai onko tämä kuhmolainen perinne?

• harmittelija

Harmittaa ihan noiden juoru-ukkojen puolesta, kun eivät älyä sitä että se toisten asioiden pölpötys kuuluu kaikille, fitun mulqvistit!

• mankelimuna

Siinä se rupee pöksyt tutisemaan, kun jokukerta tarttuu koura niskasta kiinni. Pitäsi niitä säikytellä, että mitä seuraa siitä, kun puhuu perättömiä. Itestään vaikka puhuvatkin, mutta kun rehellisistä ihmisistä loasataan. Niinhän se kyllä on, että ukot on vittuuntunu itteesä ja akkaasa ja koko orkkukokoelmaasa.

• tympääntynyt

Mutta todella huono palvelu matkahuollon asioissa, ne kun ei tuota mitään!!

• Pimppipaula

Kuhmon sinkut ajaa pilurallia!

• konservatiivi1

Niin pitääkin, itsekkin silloin poikamiehenä, noin 40 vuotta sitten ajeltiin p-rallia. Varsinkin kesähelteillä silmäniloa riitti, minihameet alkoivat näkyä katukuvassa. Bensa maksoi n, 70 penniä litra silloin. P-ralli on tärkeä nuorten seurustelumuoto, en näe siinä mitään moitittavaa, kunhan kuski on selvinpäin.

• Muistinmies

Minihameet alkoivat näkyä katukuvassa jo 50 v. sitten...

• PöljäPekka

Säälittää tämä Shelli , kun Kostamuksessa saa bensaa 0,50€/l

• Lumikylä

Ei tarvitse sitten yhtään ihmetellä jos Pekka on pöljä...

• Entinenneitsyt

Vieläkö siellä Shellillä päivystää karvalakki lähetystö, joka puhuu paskaa?
        Äijät leuhkii, kuinka monta sutta ja karhua ovat kaataneet.
        Valehtelevat enemmän kuin politiikot. Luulevat tietävänsä maailmankaikkeuden viisaudet.
        Ukoilla ei ole siesonut muu kuin Lada pakkasessa sitten EU jäsenyyden.

• PöljäPekka

Taloudellinen tilanne on Venäjällä nyt tosi huono. Ruplan kurssi on romahtanut. On tärkeää, että kuhmolaiset säilyttävät kriisin hetkellä hyvät suhteet rajan taakse. Aina kun tapaatte venäläisen on ystävällistä tarjota kahvit ja rönttönen lujittamaan ystävyyttä.
        Yrittäjät voisivat tarjota venäläisille alennuksia.
        Mummot kutokaa venäläisille villasukkia lahjaksi!

• Entinenneitsyt

Toivottavasti hankalat ihmiset pysyvät Nesteellä!.

• Isosininen

No kyllä se niin on että menit kylään ku kylään siellä on ne paikalliset ukot huoltiksella istumassa ja paskaa jauhamassa ei pelkästään kuhmossa, ite pitkään muualla asuneena on tullu sama asia vastaan monessa paikassa. Mukava palvelu, tulee päivittäin kahvilla käytyä. Terveisiä vaan baarin tytölle.

• Jauhopöö

Pitäisikö kysäistä että pysähtyisikkö IS kylässä -kiertue Kuhmon Shellillä. Olisi mielenkiintoista seurata parlamentin keskusteluja livenä koti sohvalta. Missejä ja maailmanrauhaa!.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7558
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe