Eli kirjoitan nyt tännekin, koska olen niin epätoivoinen.
Eli meidän ihana,reipas, seurallinen ja kaikkien kaveri koiramme muuttui noin kuukausi sitten yhtäkkiä ilman syytä araksi.
Mitään ei ole tapahtunut mikä tämän selittäisi.
Heti tietysti ajattelin, että koiramme on kipeä, mutta lääkärissä ei löytynyt mitään.
Lenkkimme on muuttunut painajaismaisiksi.
Murisee ja haukkuu ihmisille ja kun kohtaamme muita koiria niin piiloutuu jalkoihin ja vinkuu. Ennen siis ollut kaikkien kaveri ja aina valmis leikkiin kenen tahansa koiran kanssa.
Mitä voisin tehdä kun lääkärissäkin on jo käyty?
Selkeästi joku on vialla.
Kotonakin murisee yksinään ja vaikuttaa alakuloiselta.
Koira on 4 vuotias narttu.
Koiran yhtäkkinen arkuus
7
736
Vastaukset
- kolmeplusseitsemän
Olisikos koissu ollut pihalla, ehkä narun päässä ilman valvontaa ja joku kakara- tai känniläisääliölauma käynyt vähän "juttelemassa" kiltille hauvalle?
Se että et tiedä mitään erikoista tapahtuneen, ei tarkoita sitä ettei jotain olisi tapahtunut kun koira ei ole ollut suoran silmälläpidotosi alla.
Toivottavasti kaveri nyt kuitenkin selviää stressistään. Ja, käy muuten toisella lekurilla vielä.- jhbghjuh52kl
Kasvain knupis!
Kuinka perinpohjainen se eläinlääkärin tarkastus oli?
- harmillista
Onko koiralle voinut käydä mitään epämiellyttävää sen yksin ollessa?
Onko pidetty vain valvotusti ulkona?
Varmasti jokin sillä nyt on.Kannattaa kysellä kouluttajiakin, jospa siitä olisi apua. - kuhvikappi
Kyllä tuo vaan terveysongelmalta vaikuttaa. Miten pätevässä tarkastuksessa kävitte? Tarkastettiinko näkö, kuulo? Ettei varmasti ole kipuja missään? Neurologinen puoli? Vaatii ihan asiantuntevan tarkastuksen, sellaista ei suinkaan kaikki eläinlääkärit saa selville. Sinuna veisin koiran neurologille.
- Valeraskaus
Voisiko valeraskaus selittää oireita? Joskus ko. vaiva aiheuttaa nartulle erikoisiakin oireita ja tapoja.
- Nenna33
Oisko koiralla valeraskaus?
Minun koiralla oli kerran sellainen ja muttui täysin.
Kaikki vinkulelut siirsi paikasta toiseen, murisi vieraille ihmisille, petasi ja oli omituinen.
Kerro eläinlääkärille, ehkä olemassa jotain hormoonista hoitoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242461Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3482077Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101743Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581528Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121062Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181049- 55910
- 63895
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2858