Mitä tapahtuu? Kauanko (akku) pitää talon päällä? Pitääkö kaikki laitteet ajastaa uudelleen,jos kello seisahtuu? Mitä sähkönkulutus maksaa? Mistä saa korjaajan ja varaosia ja kauanko? Mitä tekniikka maksaa? Kuka osaa asentaa? Te, joilla on jo älytalo, kertokaa bugeista. Voiko talon hakkeroida? Miten laitteet päivitetään? Eikö pelota asua tällaisessa talossa?
Älytalo, pitkä sähkökatko ja bugit
5
142
Vastaukset
- Wkudygfwkudyfvkwruyvf
Kysymykseen on sikäli mahdoton vastata, että 'älytalo' voi tarkoittaa melkein mitä tahansa tuotetta tai järjestelmää. Mutta tuolta voit aloittaa:
www.knx.fi- Tuomaskuoma
Oli mainos, ei vastannut kysymyksiin.
- Wkudygfwkudyfvkwruyvf
Kysymyksiin ei voi vastata jos et kerro mitä järjestelmää tarkoitat. Yleisellä tasolla voi sanoa jotain. Akkuja käytetään yleensä vain hälytysjärjestelmissä. Kelloja yleensä on yksi, joka jakaa ajan järjestelmän kaikille kelloille. Tuokin yksi kello yleensä on varmennettu sähkökatkojen varalta. Korjaajan/varaosien saatavuus riippuu järjestelmästä. Hinta riippuu järjestelmästä ja laajuudesta. Asentajia voi etsiä sitten kun tietää minkä järjestelmän olet hankkimassa. Ei voi hakkeroida. Ei pelota.
- MaamiesseuranAave
Mitä tapahtuu?
Jos tulee sähkökatko, niin silloin ei taloon tule sähköverkosta sähköä.
Kauanko (akku) pitää talon päällä?
Riippuu akuista. 0min - 30vrk.
Pitääkö kaikki laitteet ajastaa uudelleen,jos kello seisahtuu?
Ei tarvitse, jos ei halua.
Mitä sähkönkulutus maksaa?
Semmoset reilun kymmenen senttiä per kilowattitunti.
Mistä saa korjaajan ja varaosia ja kauanko?
Korjaajan saa puhelimella kiinni, varaosia kaupasta. Korjaajan tuloon kestää 1min - 14vrk riippuen korjaajasta. Varaosia saa jopa 300 vuotta.
Mitä tekniikka maksaa?
0,5 - 30000000 euroa.
Kuka osaa asentaa?
Asentaja.
Te, joilla on jo älytalo, kertokaa bugeista.
Bugi on virhe ohjelmistossa.
Voiko talon hakkeroida?
Voi.
Miten laitteet päivitetään?
Päivitysohjelmiston avulla tai sitten ostetaan uudet laitteet.
Eikö pelota asua tällaisessa talossa?
Ei pelota - NäinMeillä
Meillä laitettiin rinnankytkennällä akkujen lisäksi muutaman Faradayn kondensaattoreita 20 kpl jonka johdosta jännite ei katkea ihan pienestä katkoksesta. Toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820