Kaveri uhkailee selkäsaunalla

Arviointiapua

On kaverin kanssa auottu päätä toisillemme kaikissa mahdollisissa tilanteissa, nyt se on muuttunut jopa melkoisen julmaksi. Hän on parikertaa uhannut, jollen ole hiljaa niin hän antaa minulle perinteisen selkäsaunan remmillä ja vielä paljaalle. Olin hiljaa niillä kerroilla. Nyt hän uskoo, että minä pelkään saavani häneltä selkääni.

Tietenkin olen joutunut arvioimaan asiaa tosissani. Fyysisesti hän on minua isompi ja voimakkaampi. Hän käy myös salilla ja tiedän, että hän nostaa penkistä tuplasti sen mitä minä Se on tietenkin harjoittelun tulosta. Minä en ole treenannut yhtään. Ensin uskoin, että pelkän penkkinoston voimalla ei kenellekään remmiä pysty antamaan, varsinkin, kun olen jo yli kaksikymppinen. Mutta hän pitää asiaa niin selvänä, että olen alkanut epäillä omia mahdollisuuksiani. Olen 180cm/74kg. Hän on yhtä pitkä, mutta painaa 10-20 kg enemmän. Tohdinko vastata haasteeseen?

7

1646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ISOMIES-

Kokeile - älä ole hiljaa kun kaveri käskee. Kyllä sitä on isompiakin poikia piiskattu ja ihan perinteisesti.

• Lamautettu

Niinhän se on, että jos iso mies remmin/piiskan kanssa käy käsiksi, niin altavastaajan polvet lyö setsuuria ja homma on jo hyvällä alulla, ennen kuin kuritettava älyää tehdä mitään nahkansa pelastamiseksi.

• Vastarannankiiski2

Onko Isomies itse piiskannut jonkun jätkän. Luuletko pystyväsi piiskaamaan minut, jos minä täysillä pistän vastaan?

• Teet.tai.otat.selkääsi

Minulla on työkaveri, jolle kaikkiin ongelmiin on ratkaisu selkäsauna. Ennen sille naureskeltiin ja hymähdeltiin työporukassa. Nykyisin naurattaa vähemmän, sillä minä olen usein se, joka pitäisi piiskata. Nolottaa kuunnella sellaisia puheita, enkä arvaa niihin mitään vastata. Pojaksi hän minua tituleeraa, minä olenkin porukan nuorin. Hän on iso korsto ja minä olen kooltani poika häneen verrattuna.

Minusta tuntuu, että en totu tuollaiseen "leikinlaskuun" mutta uudet työpaikat ovat tiukassa. Kuinkahan tuollainen lopetetaan?

• Anonyymi

Omalle kohdalleni on sattunut nuorena sellainen tapaus, että yksi vanhempi työkaveri puolileikillään uhkasi antaa minulle isän kädestä. Kävi käsiksi ja rupesi raahaamaan työmaakopin tyhjää penkkiä kohti. Niin pitkälle mentiin, että makasin jo hänen sylissään mahallaan, kun hän lopulta minut hellitti. Kaikille tuli selväksi, että hän olisi pystynyt minut piiskaamaan, kyllä nolotti.

Jälkeen päin olen miettinyt, kuinka hän oikein onnistui niin helposti. Suu oli pedettävä soukemmalla, vähän joka suuntaan, jos porukassa sattuu olemaan muitakin yhtä riskiä miehiä. Pitkän aikaa olen "terapoinut" itseäni erilaisilla selisyksillä päästäkseni tasapainoon.

• Anonyymi

Olisi hienoa omistaa sellainen kaveri, joka pystyisi ja haluaisi antaa minulle selkäsaunan. Eli antaisi notkeaa vitsaa väkisin paljaalle pyllylle. Tietenkin se hävettäisi silloin saamahetkellä, mutta jälkikäteen olisi mukava muistella tapahtunutta.

• Anonyymi

Vaihda jo levyä.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      192
      13991
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      49
      4758
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      65
      4359
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      219
      3730
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      103
      3527
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      106
      3406
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      74
      2034
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1365
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1080
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      288
      1058
    Aihe