Vuotavat korvat ja tupakointi

pumpulipuikko

Korvakäytävistä vuotaa kirkasta nestettä jatkuvasti. On kokeiltu vaikka mitä hoitoa. Nyt lääkäri totesi sienen siellä korvakäytävässä.Kerran viikossa olen käynyt lääkärillä ja jotain valkoista tököttiä hän laittaa sinne , mutta en tiedä mitä. Ei ole kertonut. Ei ole vieläkään parantunut.
On muuten harvasanainen korvalääkäri. Jos kysyy jotain niin vastauksia tulee niukasti.
Tupakoinnista kyllä sanoi että sekin voi aiheuttaa korvien tulehtumista.
Onko kellään kokemusta että tupakointi aiheuttaa ko. korvatulehduksen ?
Itsellä on muutenkin lapsesta asti ollut ongelmia korvien kanssa. Paljon välikorvatulehdusta ja aikuisena sitten toiseen korvaan tuli kolesteatooma joka leikattiin.
Nyt jatkuvat kovakäytävätulehdukset ja vuoto korvista.
Olen käyny korvalääkärillä monta kuukautta nyt jopa kerran viikossa ja parannusta ei tule.
Hermot alkaa mennä kun tuo kuulokin on mitä se on. Toisessa korvassa kuulo huonompi jo tuon kolesteatooman takia ja toinen tukossa jatkuvasti.

1

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellaemu

      Hei, olen 66.v. en ole koskaan tupakoinut, en osaa tuohon vastata, mutta - minulla aika ajoin vuotaa vasen korva. Viikko sitten poistettiin ylhäältä vasemmalta kivulias viisaudenhammas. Ehkä ja varmaankin tuo vuoto voi johtui myös hampaista, kun nyt vuotaa. Tutkituttaa kannattaa aina ja vaihtaa lääkäriä, jos yksi ei anna apua, lähetettä eteenpäin. Tinniittää myös ja joskus paljon, auttaa vähän kun pidän päässä joko pipoa tai huivia. Iäkäs äitini piti päänsä peitossa yleensä. Meitä haittaavat erilaiset säteilyt, kännykät, tv, tietokoneet ym. Jos asut lähellä muuntajaa, sähkölinjoja, muuta pois - Meitä yritetään lohduttaa, että nykyiset laitteet eivät säteile, kyll vaan mutta ehkä' vähemmän kuin vanhemmat laitteet. Kevät tuo tullessaan voimakasta säteilyä - en tiedä vaan miten siitä suojautua ? Luontoon- pois erilaisten laitteiden luota - on olemassa myös Suomen erityisherkät ry sekä Suomen sähköyliherkät ry - ehkä sieltä sivustoilta löytyisi jotain vinkkiä - apua - Itse haluan päästä tutkimuksiin. Kiitos jos olen ollut vähänkin avuksi - nm. maria

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe