Joskus vuonna 2006 taitaa olla viimeinen keskustelu rodusta. Nyt tätäkin kautta ilmoittelen todella rodusta kiinnostuneille että suomeen on tuotu tammikuussa 2015 narttu. Tuo suomen ensimmäinen ca de bestiar on vieläkin elossa (tuotu 2001) ja voimissaan täytettyään juuri 14v. Jos jotakuta oikeasti rotu kiinnostaa voisi olla mahdollista saada kauttani pentu suomeen. Tulevaisuuden näkymät myös pentujen kannalta tälle tuontinartulle hyvät. terveisin Sanna Leppänen ja CH Alegria duena de yousasmur 14v ja Anima Moira 4kk
Mallorcanpaimenkoira
alegriaduena
4
425
Vastaukset
- alegriaduena
Niin ja sähköpostia voi laittaa kiinnostuneen [email protected] olen myös fbssä jossa kuvia koirista
- alegriaduena
Niin ja sähköpostia voi laittaa kiinnostuneet [email protected] olen myös fbssä jossa kuvia koirista
- hiemankiinnostunut
Mihin tarkoitukseen rotua Suomessa käytetään? Millaiselle ihmiselle rotu sopii?
Duenan muistan nähneeni kerran yhdessä näyttelyssä, mutta siitä on jo vuosikausia aikaa. - Anonyymi
:))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498