Aihe

Mistä löydän omat kirjoitukseni?

gerbiilifani

Näköjään Suomi24:n nettisivut on muuttuneet. Mutta siinä on ongelma, minulle. En nimittäin tiedä mistä löydän omat keskusteluni (mitkä olen aloittanut). Haluaisin poistaa niitä... Mutta mistä ne löytyy?? Kiitos!
P.s. Onko muilla samaa ongelmaa?

4

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KunhanKerron

Haku ja poisto toimintoa ei ole vielä saatu tänne uuteen versioon. Kuulemma tulossa piakkoin... Kuulemma

• Anonyymi

Oli. Uusin päivitys poisti.

• Googlella hakemalla. Tee haku seuraavasti:
      gerbiilifani site:keskustelu.suomi24.fi

• Anonyymi

Minulla on samanlainen ongelma. Mitä tehdä että löydän täältä kirjoituksiani. Siis keskustelunaloituksiani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kapakat auki 18.4. ei hyvää päivää !

Kepu taas kiristänyt kapakat auki. Viime keväänä kapakat oli kiinni 1. kesäkuuta asti ja nyt ne avataan puolitoista kuukautta aiemmin vaikka maassa 50
      Maailman menoa
      312
      10152
    2. Seiska: Sofia Belorf sai ehdollista vankeutta! Rahanpesua ja huumausainerikos...

Sofia Belórf tuomittiin tänään käräjillä rahanpesusta ja huumausainerikoksesta. Napsahti ehdollista ja joutuu korvaamaankin ison tukun rahaa: https://
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      8363
    3. Megasexy! Erika Vikman kiehnää sängyssä punaisessa lateksipuvussa: "Ilman häpeää..."

Ensin tuli Cicciolina, sitten Syntisten pöytä ja nyt Häpeä. Superseksikkäästi pukeutuva Erika Vikman osaa todellakin kohahduttaa vai mitä mieltä olet?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      5626