Yöjuoksulla

juuh2

Jälleen yksi yksinvietetty koti-ilta takana eikö kesälomalla pitäis olla kivaa. Mulla on tänää ollu erityisen tylsää...eikä ees mun tänhetkinen säätöni Janina ole vastannut. Mietin päässäni että pitää sitä sitten nukkumaan käydä vissii ku ei muutakaan tekemistä ole. Menen sänkyyn ja pyörin hikisenä sängynpohjalla miettien Janinaa kuinka ihana häntä olisi panna raikkaassa kesäyössä. Sitten alan vaipua uniseksi kunnes kuuluu jo tuttu samsungin vihellys ääni. Salamannopeasti nappan puhelimen käteeni ja katson. Yksi viesti henkilöltä Janina: tuu panee mua! ;) ihmeissään kirjoitan: Oikeesti? Hetikö? :3. Janina vastaa: Juujuu tuu jo! Kiihottaa! Nopeasti alan pukea vaatteitani päälle ja mietin millä siirtyisin melkein 10km päähän Janinan luokse. Sitten mulla leikkasi autotallissa on isoveljen Ktm 525sx jos sitä vähän lainasin. Pakko kuitenkin päästä panolle ku kerrankin pääsee juoksin alakertaan portaita ja otin kypärän hyllyltä ja juoksin autotalliin. Puin kypärän ja hyppäsin kotarin selkään..nyt on kiire. Polkaisin kotkan tulille ja kaasutin suoraan kylänraitille. Edessä oli 10km matka Janinan luokse. Annoin hanaa sen minkä kerkisin ja sigma näytti suoralla 148kmh. Vielä pari mutkaa ja olen paikassa x. Saavun pihaan ja sammutan kotemin. Nään ikkunassa valonkajastuksen ja naishahmon..tunnen kun veitikka alkaa kovettua. Menen lähemmäs ikkunaa ja se aukeaa Janina katsoo minua kiimaisena ja heittää talon avaimet minulle. Kuin salamana juoksen etuovelle ja syöksyn yläkertaan. Näen edessäni Janinan pelkät alusvaatteet päällään. Kävelen hänen luokseen ja alamme suudella kiihkeästi samalla Janina avaa housujani ja alan ottaa paitaani pois. Hormonien hyrräyksestä kiihkona kaadan Janinan sänkyyn ja vedän hänen pikkuhousunsa alas. Alan hieroa jalkoväliä ja näen hänen kiihottuvan ja nauttivan tunteesta. Alan sopertaa jotain: otanksmä nyt ..siis öö öö..voisinks mä..kunnen Janina suutelee minua tulisesti huulille ja samalla painan ekakertalaisena kivikovan kaluni Janinan kosteanliukkaaseen vittuun. Nautinnon tunne on sanoinkuvailematon kiihdytän tahtia ja kuulen Janinan hengittävän raskaasti ja ääntelevän nautinnosta. Samalla hän huutaa: Sä oot ihanin oikeesti nai mua saatana! Kukaa ei vaivautuis muntakia tulee tänne! Pane saatana kovempaa! Olen orgasmin rajamailla ja tunnen kuinka kasseista lähtee tulemaan jotain ja vauhdilla! Huudan täysiä: MÄ TUUN NYT!! Ja laukean täyden lastin spermaa Janinan vaginaan. Olen hyvästä tunteesta sekaisin ja makaan sängyllä. Suutelen nopeesti Janinaa huulille ja menen etsimään Chesterfieldin tupakka askiani housujen taskusta. Otan askin ja tarjoan Janinalle myös yhden. Raapaisen stenkulla tulen tupakkaan ja vedän pitkät ja isot henkoset. Ajattelin mielessäni että ei kkesälomalla välttämäti olekaan niin tylsää ja tyytyväisen rentona poltan tupakkaani ja ikkunasta käy raitis kesätuulenvire. Kysyn Janinalta millon uudestaan hän vastaa: Vaikka ensyönä taas. Puen päälleni ja katson Janinaa ja pussaan nopeasti huulille. Pakko lähtee kotiin. Kävelen nassu korvissa ulos ja polkaisen kotarin käyntiin. Ajan tyytyväisenä kotiin. Seuraavana yönä tuli tehtyä sama juttu ;)

0

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        52
        5046
      2. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        23
        3317
      3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

        Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
        Kokkola
        28
        1452
      4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

        Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
        Sinkut
        181
        1295
      5. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        75
        1000
      6. MAKEN REMPAT

        Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
        Suomussalmi
        24
        898
      7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

        5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
        Ähtäri
        49
        867
      8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

        Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
        Hindulaisuus
        259
        806
      9. Mulla on kyllä

        Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
        Ikävä
        35
        748
      10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        482
        707
      Aihe