direktiivipäivät tulevaisuudessa.

2019jatkoa

Voisikohan jo suorittaa uudet kurssipäivät ja kuitata ne ulos sitten kun tämä jo suoritettu menee umpeen 2019..Nyt kun on hiljaista aikaa niin voisi sen käyttää hyödyksi,ainakin osittain.

18

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä voi, itselläni oli viimevuonna kursseja käyty tarpeeksi jo 2024 vuoteen asti.

      Eli edellinen työpaikka järkkäsi kurssit jo hyvissä ajoin 2009 ja nykyinen firma järkkäsi ne viime tipassa... Eli jos sulla on jo pätevyydet, voit käydä koulutukset ja haet pätevyyttä lisää vasta 2019 kuten itsekin teen

    • nääsnääs

      Mielenkiintoinen persoona tuo pankkiautomaatti. Mistään ei mitään oikeasti tiedä,mutta joka asiasta on antamassa"tietoa"...

      • lervomaatti

        Seon varmaan Lervotyyppi


      • nääsnääs
        lervomaatti kirjoitti:

        Seon varmaan Lervotyyppi

        Niin. Mitä eroa on lervoilijoilla ja pankkiautomaatilla verrattuna vessapaperiin. Vessapaperi on kaksinkertainen.


      • lervoiluautomaatti

        Ettei vaan Pankkiautomaatin lervoilu karkaisi käsistä..


    • pankkilervo

      Kuulin että tää pankkiautomaatti ja lervo on sama tyyppi!

    • nääs

      Älystä päätellen voi pitää paikkansakin.

    • pankkilervo

      Lervotyyppi on loistotyyppi. Pankkiautomaatti lervoilee holtittomasti takuumureaa lervandeerus ketsiä.

    • Kangasalanmies

      Kuka tämä Lervo oikein on.Itse tunnen vuosien takaa Lervo Veskimäen Virosta.Kaveri joka on ollut rekan kanssa tiukoissa paikoissa Afganistanissa,Tsetseniassa ,Irakissa ja muissa räjähdysherkissä paikoissa. Henki ollut monesti hiuskarvan varassa.Punaisen ristin hommissa kun on ollut.Tällaiset keskustelupalstat on minulle aika uusi asia.Olen pistänyt kuitenkin merkille,että jotkut nimimerkit ovat hyvin samansuuntaisia. Pankkiautomaatti,Isofyrkka,Kalle kapitaali,Saksanseisojavoimaa,Kuljetuspatruuna. jne... Jos kyseessä on sama henkilö niin koko keskustelufoorumilla ei ole mitään merkitystä. Näin se vaan on.Sehän on monologi eli synkkä yksinpuhelu.

      • tunnenlervonmyös

        Olet oikeassa sillä Lervo on todella paatunut ja patoutunutkin ajokonna. Ajaa mantereelle ja sudikeikoista riittäisi juttua vaikka viiden romaanin verran. Libyan keikalla 1981 Lervo tuli tunnetuksi kun apinat joivat hänen viinat ja Lervo joutui taisteluu ison apinalauman kanssa ja sitä rataa.


      • nääs

        En ole viitsinyt palstalle enää paljoa kirjoitella, kun tuo yksi sairas ihminen saastuttaa kaikki jutut aivottomilla lervo ym jutuillaan. Luulisi että ylläpito pystyisi jotain tekemään. Jos joku tietää kuka se on , niin ohjatkaa hoitoon ennen kuin on liian myöhäistä. Sairaalassa se voi sitten terapiaksi kirjoittaa lervokirjan. Varmaan bestselleri....


      • 3lervoa

        Ylläpidossa varmasti useita lervofaneja.

        Lervobestselleri... se olisi hauskaa luettavaa!


    • Vaikka minä homo olisinkin, ei sitä mulle tartte kertoa. T: S. Määttä :)

    • wdni

      Varmaan jotain voi,mutta esim. työturva joka on voimassa määräajan niin mitenköhän sen ja muidenkin vastaavien kannssa on ?

      • Nuohan ei liity direktiivipäiviin mitenkään, ei ole edes pakko päästä kokeista läpi, ne tulee vaan "kaupanpäälle"


    • mdjdsfg

      Nuohan ei liity direktiivipäiviin mitenkään, ei ole edes pakko päästä kokeista läpi, ne tulee vaan "kaupanpäälle"
      Liittyy kyllä ja samalla ne suorittaa hyväksytysti ja saa tieturva ja työturva kortin.Edellämainitut on ainakin minun töissä tarpeelliset.

    • rahastusta

      Vittu mitä paskaa koko direktiivipäivät, ihan hyvin se rahti liikkui ennenkin Suomen teillä ilman mokomia ammattipätevyyksiä.

    • akun

      Vittu mitä paskaa koko direktiivipäivät, ihan hyvin se rahti liikkui ennenkin Suomen teillä ilman mokomia ammattipätevyyksiä.
      Sitähän tässä karsitaan että ei liikkuisi,villisti ja vapaasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe