Niin, mun pelissä noi pelit ei "heijasta" eli niissä ei näy se ympäristö tai simit..
Miten ton sais korjattuu?
Pitäskö päivittää mun näytönohjaimen ajurit, vai?
Jos pitäs, niin miten ne päivitetään?
Mul on Radeon 9200 Series.
sims
8
351
Vastaukset 8
- sims
otsikko ja 'nikki' meni väärinpäin..
Niin että onko ne ennen heijastanut mitään? Siis kysehän on Sims 2:sta koska ykköses ei peilit heijasta.
Ongelma on, tai voi olla näyttiksessä. En nyt oo varma miten ne ajurit päivitetään. Kysy tuolta tietotekniikka palstoilta jos täällä ei osaa kukaan auttaa.- joookuuu
Ooksä laittanu sieltä asetuksista että ne peilit heijastaa???
- sims
Joo, sims2 :sta on kyse..
Mistä sieltä asetuksista voi laittaa et ne peilit heijastais?
Ei mulla oo tainnu ennenkään ne heijastaa.. - Elephantti
sims kirjoitti:
Joo, sims2 :sta on kyse..
Mistä sieltä asetuksista voi laittaa et ne peilit heijastais?
Ei mulla oo tainnu ennenkään ne heijastaa..Mullakin oli silleen et ne ei heijastanu, mut sit kun mä vähän räpläsin niitä näyttöasetuksia nii johan alko heijastaa.
- Elephantti
Elephantti kirjoitti:
Mullakin oli silleen et ne ei heijastanu, mut sit kun mä vähän räpläsin niitä näyttöasetuksia nii johan alko heijastaa.
Meillä tuli viestit ihan samaan aikaan :D
- viivi
ne peilit ei heijasta.
- alottaja...
nyt mullakin ne heijastaa. kun laitoin siéltä asetuksista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841120
- 73942
- 38602
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?81597- 35571
- 45542
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste140542Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T14539No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29534- 67516