yhden yön jutut

pime

Mitä mieltä olette lesbosta, joka harrastaa suhteellisen usein irtoseksiä? Vaikuttaako se suhtautumiseen kyseiseen henkilöön? Voisitko esimerkiksi alka seurustella tällaisen kanssa, jos kemiaa muuuten löytyisi? Onko pienintäkään ajatusta takaraivossa, että tämä on lutka, player, helppo, tunteilla leikkijä, tasapainoton, säälittävä, white trash, sitoutumiskammoinen jne..

Itse harrastan jonkun verran yhden yön juttuja, mutten ole monelle uskaltanut kertoa, koska pelkään lutkaksi leimautumista. Vain ne kaverit tietävät, jotka muutenkin ovat samoilla linjoilla.

Minusta irtoseksi on yksinkertaisesti jännittävää, piristävää ja hauskaa. En ole koskaan lähtenyt toisen kämpiltä kauhuissani yön selkään, tai juonut pois arviointikykyäni tai hankkinut morkkista. Niiden naisten kanssa on yleensä mielettömän hauskaa jutellakin ja tietysti kun olen ollut vuosia sinkku niin kaipaa seksiä ja toisen kyljessä möhäämistä.

Ja kun sanon, että olen ollut sinkku pitkään, niin se ei haittaa tai ahdista yhtään, päinvastoin. Niin harvoin kukaan nainen saa mun sydäntä lyömään, ja silloin kun saa, eivät heidän puoleltaan ole niin kiinnostuneita.

Äskeinen saattoi kuulostaa puolustuspuheelta, mutta halusin vain tietää, mitä te palstalaiset ajattelette minunlaisesta ihmisestä? Kuinka avoimesti sitä uskaltaa puhua asiasta? Tietenkin liika on liikaa, kukaan tuskin haluaa kuulla yksityiskohtia ja onhan tapauksissa se toinenkin osapuoli, eikö?

20

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fault

sun oma asiahan se on, sinkkuna kun elelet. Ei siinä mitään pahaa ole, seksi on seksiä eikä se susta lutkaa tee jos siitä tykkäät. En tiedä missä määrin sun tarvii jos ja kun kumppanin löydät, lukuja iskeä pöytään. Itse olen sitä mieltä ettei sillä ole merkitystä.
      Känniörvellykset ja morkkikset ja älytön sekoilu on eriasia. Nauti elämästä, seksistä ilman tunnontuskia. Jos joku alkaa siitä murjottamaan että olet elänyt elämääsi, ehkäpä näkemyksenne muutenkaan ei sovi ihan yhteen.

• Tsirppale

En kyllä lähtökohtaisesti haluaisi vakavaksi seurustelukumppaniksi naista, joka ois vähän kaikkialla säätänyt, mutta mun standardit on muutenkin melko korkealla naiseni suhteen. Ois aika ikävä löytää "elämäni nainen" ja ymmärtää, että hän on ollut tuon ja tuon kanssa ja epäilisin, miksi hän nyt haluaisi mitään vakavaa kanssani. Haluaisin silti tietää, että on tuollaista harrastanut, jos saisin myöhemmin tietää olisin varmasti pettynyt. Meitä on moneen junaan ja monia ei varmasti haittaa :)

• Olen kateellinen. Voin kyllä seurustella. Ota yhteyttä jos kiinnostaa. Tosin en usko että edes luet tätä...

• ala-elämään

Miksi mietit kamalasti mitä ne muut susta ajattelee? Sen kun vaan elelet sillä tavoin mikä susta tuntuu hyvältä eikä eikä suinkaan niin, että sun koko elämä perustuu siihen mitä ne muut susta ajattelee tai millä tavoin voisi muita ihmisiä miellyttää mahdollisimman paljon.

Kehitä itsetuntoa paremmaksi, jotta sun ei tarvitse miettiä mitä ne muut susta ajattelee ja jotta muiden mielipiteet ei ole sun koko elämä. Vain epävarma ja heikkoitsetuntoinen ihminen miettii mitä ne muut minusta ajattelee. Olet täällä maapallolla elämässä ihan omaa elämääsi eikä sun elämää tarvitse pyhittää vain muiden ihmisten miellyttämiseen. Eli elä omaa elämääsi niin kuin haluat äläkä keskity liikaa muiden mielipiteisiin. Kehitä oma, hyvä ja mielenkiintoinen elämä niin ei tarvitse miettiä muiden elämää eikä elää muiden kautta ja muiden mielipiteille. Elä täysillä, tee paljon asioita, mistä pidät, näin ei sinulle jää liikaa aikaa, minkä sitten kulutat sen miettimiseen, mitä ne muut minusta ajattelee.

• KerranTäälläEletään

Jokainen taplaa tyylillää itekki irtosuhteita harrastanu, suhteissa oon nii monesti pettyny/,ja tullu petetyksikkin, kerran täällä eletään vain! :) rehellisesti sanottuna irtosuhteet on osittain helpompia kuin vaki suhteet.. itse tällä hetkellä suhteessa jossa ei ole enää läheisyyttä ja toine käyttäytyy kylmästi eikä juurikaan olla yhteydessä eikä soitella tai nähdä, eli varmaankin tämä suhde jo kuollut... mutta uskon että jokaiselle silti on olemassa joku jonka kanssa.viettää loppuelämä, mutta omalle kohalle ei ole sattunut vielä.. joten en tuomitse ja ei kenelläkään ole varaa tuomita toisia! :)

• peepeepee

Vaikka en kokemuksen kautta pysty sanomaan, ymmärrän silti miksi yhden yön seikkailuista niin kovasti tykkäisi.
      Kunhan osapuolet niissä leikeissä tietävät mitä tehdä, ovat yhtä lailla mukana juonessa, eikä ketään satuteta, mitään vikaa siinä ei ole.
      Minäkin pitäisin mieluusti hauskaa, mutta ihmisillä on se hiton rima ylipäätänsä.
      Vaikutat, aloittaja, ihan järkevältä ja varmasti otat jonkinlaista vastuutakin tekemisistäsi.
      Mielentilanteesi tuossa asiassa mitataan kuitenkin vasta siinä, kuinka tärkeää irtoseksi on sinulle. Osaako olla yksin ilmankin sitä?
      Milloin puhutaan piristyksen, jännityksen, kutkuttavuuden halusta ja milloin addiktiosta?

• sirkutin

no jos tietäisin asiasta niin kyllä olisi vaikeaa luottaa, se luottamus kun on ainakin mulle tärkeää suhteessa...

• 99999

Jos ei nyt ihan mahoton ja villi seksielämä oo ollut, ja et ihan kenen tahansa lakanoihin oo lähtenyt niin ei kai sillä väliä miten sinkkuna elelee. Ja ei kai sen pitäisi kenenkään luottamusta mitenkään horjuttaa miten sinkkuna on tullut puuhattua. Eli kyllä pääasiassa muut asiat painaisi. Mut en kans kyllä noista jutuista huutelis hirveesti; kelle se kuuluu?

• oosid

Olin suhteessa ihmisen kanssa, jolla oli tällainen historia. Tämä oli fine. Onhan sitä samaa taustaa itselläkin. Itse olen suhteessa ollessani sitoutunut ja kunnioitan, tämä toinen ei niinkän. Lisäksi hän ei ollut kovin sujut oman taustansa kanssa ja ahdistui siitä itse ja jatkaa samaan malliin edelleen.

Ei yhden yön suhteiden historia kerro ihmisestä välttämättä mitään. Elämänsä voi elää tuhoisasti tai harkiten. Olennaista on etenkin se miten elät asettuessasi. Ei se tausta oikeuta epäilemään luotettavuutta. Luottamusta joko on tai ei ole ja sen voi menettää vain kerran. Lähtökohtaisesti luotettavuutta ei kannata epäillä. Sekin on rajoittuneisuutta.

• Nshugv

Itse olen harrastanut yhden yön juttuja ja tulen jatkossakin harrastamaan, ei se tavara käyttämällä kulu ja onpa ainakin kokemusta

• Mmmii

Oon aina luullut yhden illan juttuja tosi yleisiksi lesbojen piirissä, mutta tää kysymys vihjaa, ettei ne kai sitten olekaan? Mielestäni kukin saa elää niin kuin itse haluaa, kunhan ei vaan tietoisesti satuta ketään (plus olen feministi, joten en huorittele ketään tai arvostele naisia heidän seksielämänsä perusteella).

• ofv

En ole valmis suhteeseen. Seksi kelpaa. Reilumpaa yhden illan juttuja harrastaa kuin loukata ketään ihastuttamalla turhaan.

• 1214

Kuullostaa siltä että aloittaja tiedät mitä teet. Eli anna palaa! Itse en näkisi ongelmana seurustella ihmisen kanssa, joka sinkkuna on harrastanut irtosuhteita. Tosin haluaisin tietää siitä eikä asiaa peiteltäisi tai häpeiltäisi. Ihmiseen joka on sinut itsensä ja omien päätöstensä kanssa on helpompi luottaa.

• sillaikait

Ajattelen samoin kuin edellinen kirjoittaja.

• foreveralone1

Olin nuorena ollut yhden yön juttuja ,mutta en koe sitä lutkaksi. Ei se tarkoittaa lutkaksi yhden yön jutun takia ,koska onhan muita on. Itse päätät ,että haluatko yhden yön juttu vai odotatko oikeaa. Siis päätin ,että en aio enää harrastaa irtosuhteita ja yhden yön juttuja :). Pärjäsin oikein hyvin ilman kohta 4 puoli vuoteen. Ongelma on siinä ,että en ole vielä valmis suhteeseen ja seksistä en tiedä kun en kaipaa. Kun olin kokeilumielessä yhden yön juttu ja irtosuhdetta niin huomasin vähän myöhemmin ,että ei oikein minun juttu kiinnostaa. Toki pelkään pahoin ,että irtosuhde ja yhden yön juttu ei ehkä minulle toimii.

• sekametelisåppa

En varmaan voisi seurustella, liian erilaiset arvot. Mutta muuten en arvostele/ihmettele asiaa.
      Olen vähän kateellinen siinä suhteessa, kun en itse ole seksiä vielä ollenkaan saanut. Ei kiinnostaisikaan ilman tunteita, mutta kumppania ei ole valitettavasti löytynyt. On niin pieni marginaali, josta etsiä, kun on riittävän erilainen.

• pimxo

Itse haaveilen yhden yön jutuista naisen kanssa .. olen siis20v nainen mutta olen ujo tekemään aloitteita :( huoh

• Clean

Eipä tule mieleen taudit ?

• pimxo

Ei tule koska ei koskaan ole ollut mitään enkä niitä yhden illan juttuja pahemmin harastanut ... never .. tuskin siitä haaveilusta tauteja saa

• 135

Henkilökohtaisesti mua ei häiritse irtosuhteiden harrastajat ei puolin eikä toisin. Tänään kyllä maistuisi irtosuhde jos toinenkin ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      200
      6188
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2317
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2031
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1427
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1402
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1397
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1326
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1266
    Aihe