Pyyteetön ja jalo ihminen

Ajatellaanpa tyhmää, maalla asuvaa sutta pelkäävää apinaa. Tätä apinajätettähän on maaseutumme pullollaan. Ei fiksu ihminen yleensä jaksa keskustella tällaisen jätteen kanssa. Miksi jaksaisikaan, kun toinen on niin tyhmyyttä täynnä, että naamakin on ihan apinan näköinen.

Ajatellaanpa sitten mahtavan eepoksen, Susianalyysin luojaa eli Minua. Minä jaksan keskustella apinoittenkin kanssa ja vieläpä auttaa heitä pääsemään susipelostansa. Olen siis valmis tekemään pyyteettömästi kovaa työtä. Sivistän ihan hyvää hyvyyttäni apinoita kohti ihmisyyttä. Eikö tällainen vapaaehtoistyö olekin jaloa toimintaa? Kun kerran minulla älyä ja voimaa piisaa useammankin ihmisen edestä, niin samahan se on auttaa heikompaa. Niin hieno ihminen minä olen.

10

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospa et vaan tunkis nokkaas muitten ihmisten asioihin. Kaikki olis tyytyväisempiä. Ja vielä tyytyväisempää porukka olis jos lopettaisit ton paskanjauhamisen.

      • Niin, totuus tekee kipeää joskus. Apina on apina vaikka voissa paistaisi ja sinä olet apina. Mutta jos olet valmis tekemään työtä, niin minä olen valmis sivistämään sinuakin. Lopussa kiitos seisoo, mutta helppoa se ei tule olemaan. Sen verran tyhmä olet, hi hi hi.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Niin, totuus tekee kipeää joskus. Apina on apina vaikka voissa paistaisi ja sinä olet apina. Mutta jos olet valmis tekemään työtä, niin minä olen valmis sivistämään sinuakin. Lopussa kiitos seisoo, mutta helppoa se ei tule olemaan. Sen verran tyhmä olet, hi hi hi.

        Mielummin pysyn tyhmänä ku tulisin sun "sivistämäksi".


      • Heh heh, vajakki ei vaan tajua omaa etuansa.


    • niinson

      Palstan suurin mätäpaise, Lyytikko on puhkeamassa sillä jutut jo haiskahtavat melkoisesti.No, keväthän on tulossa ja vesien lähdettyä liikkeelle joissa ja puroissa tämä tapahtuu. Pyöreä kumihuone ja valkotakkinen piikkisetä odottaa ruiskun kanssa.

    • 104kg

      Kaukaa on helppo olla rohkea. Ketjun aloittaja ei uskaltaisi soitta kasvotusten suutaan kenellekään.

      • Muistapas läskinaama hirmuinen kuulatulokseni, josta olen monesti täälläkin jo maininnut. Rautapallo kun ei läskin voimalla lennä. Ja minähän tässä olen kasvokkain haastatellut syrjäkylillä ja metsissä asustelevia sutta pelkääviä maalaisapinoita kerätessäni aineistoa Susianalyysia varten (maakuntareissut). Kiperiä tilanteita on ollut paljonkin, mutta voimieni ja älyni ansiosta olen joka tilanteesta selvinnyt voittajana.


      • Dixieland

        Internetin hyvä ja huono puoli on se, että täällä voi päästää ulos paineita tavalla, johon yhteiskunta ei muutoin antaisi mahdollisuutta, vaan tekisi asiasta nopeasti omat juridiset ja lääketieteelliset johtopäätöksensä. Samalla voi kuvitella olevansa jotain jota ei oikeasti olekaan.


      • Dixieland kirjoitti:

        Internetin hyvä ja huono puoli on se, että täällä voi päästää ulos paineita tavalla, johon yhteiskunta ei muutoin antaisi mahdollisuutta, vaan tekisi asiasta nopeasti omat juridiset ja lääketieteelliset johtopäätöksensä. Samalla voi kuvitella olevansa jotain jota ei oikeasti olekaan.

        Niin, esimerkiksi sinähän kuvittelevet olevasi fiksu ihminen, mutta kun katsot peiliin, niin apionanaamahan siellä muljottaa lerppahuulineen.


      • Kuulat_jumiin
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Muistapas läskinaama hirmuinen kuulatulokseni, josta olen monesti täälläkin jo maininnut. Rautapallo kun ei läskin voimalla lennä. Ja minähän tässä olen kasvokkain haastatellut syrjäkylillä ja metsissä asustelevia sutta pelkääviä maalaisapinoita kerätessäni aineistoa Susianalyysia varten (maakuntareissut). Kiperiä tilanteita on ollut paljonkin, mutta voimieni ja älyni ansiosta olen joka tilanteesta selvinnyt voittajana.

        Kuulatuloksesi on vilkkaan mielikuvituksen tuotetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5554
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2312
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1044
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      940
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      763
    Aihe