Auttaako migreeniin

Kaveria auttamassa

Onko kenelläkään kokemusta homeopatiasta migreenin oitoon? Tuloksia? Paljonko maksaa?
Yritän etsiä apua kaipaavalle kaverilleni tietoa asiasta.

7

1053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ktg

Ei auta.

• vielä sen verran,että esim L.Sulkakoski ottaa vastaan pulssissa,joka on yksityinen lääkäriasema,taksat ovat sen mukaiset,ehkäpä noin 70E vaan Kela kyllä korvaa jonkun prosentin lääkärinpalkkiosta.terv kummitäti

• tepsu

Meillä homeopatia auttoi tyttäreni 4v asti sairastamaa migreeniä. Lääkärit syöttivät vahvoja särkylääkkeitä ja kaikki päänsäryt piti kirjata ylös ym pitkäveteistä touhua.Tytär nyt 11v kärsi koulussa monta vuotta migreenin aiheuttamasta pahasta olosta.Samaan aikaan kun itse aloitin homeopaattisen hoidon , sai myös tytär lääkityksen.Migreeni( suvussa paljon, myös miehelläni) alkoi pikku hiljaa jäädä pois. Nykyään päänsäryt tulevat silloin tällöin, erittäin harvoin kuitenkin.Samalla kun tytär sai oman homeopaattisen lääkkeensä, alkoi koulu menemään entistä paremmin ja mm koulukiusaaminen loppui.( tyttö oli 4v koulukiusattu!!) Hän sai paljon itseluottamusta ja nykyään uskaltaa pitää puolensa niin itsensä kohdalla kuin muidenkin.eikä poissa oloja koulusta ole ollut migreenin takia. Itselläni myös migreeni hävinnyt! Eli kannattaa ihmeessä kokeilla.!! Ehdota ystävällesi pätevän homeopaatin yhteyden ottoa.palstalta löytyy nettiosoite mistä löytyy homeopatiasta tietoa sekä homeopaatteja ympäri maan.

• Kärsin itse jokapäiväisestä migreenistä vas.puolella.Olen ollut Liisa Sulkakosken vastaanotolla,Turussa,lääkäri ja homeopaatti.
      En saanut apua,koska minun migreenini on vaihdevuosista johtuvaa.....joillekin se iskee päälle vasta menop.jälkeen,,,mulla on estolääkitys joka päivä ja välillä kortisoonikuurit,noin viikon kerrallaan.Syön myös Naramigia kohtauksiin.....
      Elämäni on kovasti invalidisoivaa...juuri nyt,,,toivoa paremmasta en tiedä vielä..
      Mitä sinä käytät???
      terv kummitäti

• toiselle homeopaatille

Kerroit, ettet saanut apua, koska migreenisi on vaihdevuosista johtuvaa.

Ei ole olemassa erityisiä migreenityyppejä, joihin homeopaattinen valmiste auttaa tai ei auta. Homeopaattista valmistetta kartoitettaessa otetaan huomioon oireiden kokonaiskuva ja kaikki tilanteeseen vaikuttavat seikat.

Älä tyydy tuohon ja huonoon elämänlaatuusi, vaan hakeudu klassiselle ammattihomeopaatille. Vaivaasi on apu saatavissa homeopatian keinoin. Mikä parasta, hoito on kokonaisvaltaista eli olo kevenee ja helpottuu myös henkisesti. Suosittelen lämpimästi!

• vielä..

Et todennäköisesti hyötyisi samasta valmisteesta, mistä joku toinen saa migreeniinsä apua. Päinvastoin olosi saattaisi entisestään huonontua.

Klassisessa homeopatiassa kartoitetaan kullekin yksilöllisesti parhaiten sopiva lääkeaine. Tämän tekee koulutuksen saanut homeopaatti. Koulutuksesta on hyvä aina kysyä ja varmistua.

• SEIJA

ITSE KÄRSIN NOIN 15 VUOTTA MIGREENIKOHTAUKSISTA, KÄVIN LÄPI MONENLAISTA LÄÄKETIETEELLISTÄ TUTKIMUSTA/ HOITOA, NÄIDEN VUOSIEN VARRELLA, EIKÄ MISTÄÄN SANOTTAVAMMIN OLLUT APUA, KOHTAUKSET TOISTUVAT JATKUVASTI TULIVAT JA MENIVÄT, OLIN PÄIVIÄ TYÖKYVYTÖN JA EPÄTOIVOINEN. HAKEUDUIN HOMEOPAATTISEEN HOITOON, KLASSISEN HOMEOPAATIN VASTAANOTOLLE. HAASTATTELU KESTI NOIN 1,5 TUNTIA, SAIN VALMISTEET, KÄVIN HOMEOPAATILLA MUUTAMAN KERRAN VUODEN AIKANA.RADIKAALI MUUTOS TAPAHTUI JO ENSIMMÄISTEN KUUKAUSIEN AIKANA, MIGREENIKOHTAUKSIA EI TULLUTKAAN YHTÄ TIHEÄSTI JA VÄHITELLEN NE VÄHENIVÄT. NYT VUOSIA HOIDOSTA, EI ENÄÄN MIGREENIÄ. OLEN MYÖS MUUTEN MUUTTUNUT HOIDON KULUESSA, EN OLE NIIN "TIUKKAPIPO" KUIN ENNEN, SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe