Go international

Salamis15022015

Juuri tullut tieto olisi ollut lähtö sunnuntai aamuna Pohjois-Kyprokselle. Grouponilta ostettu matka ja nyt tuo putiikki jo sulkenut ovensa tältä viikolta.

Cancellation of your Holiday
Dear Customer,

We are sorry to inform you; due to financial difficulties Go International AS has filed for bankcrupcy, and as of tonight all of the departures are cancelled.

All the customers who has received their tickets with Scheduled Airlines (Turkish Airlines & Pegasus Airlines) still have their tickets valid, but unfortunately ground handling or accommodation is not available.

Please contact your agent for information about claims.

Kindest Regards,

Go International AS

50

2673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhheijaa

      Täällä kans reissuun lähtö oli jo hyvinkin lähellä, huomenna aamupäivällä. Aika sanattomaksi vetää.

      • ZERO12

        TOIVOTTAVASTI OLI MATKAPERUUTUSVAKUUTUS ?


    • BECCU

      Meillä sama juttu!! Onko mitään tietoa mistä rahoja saisi takas?

      • lomatperuttu

    • Linkku2000

      Samassa veneessä ollaan täälläkin. Vitutus on jotenkin lievä ilmaisu olotilaan. Maksoin itse visalla. Kaipa niiden vakuutus ainakin pätee.

      • Eniten ihmetyttää, miksi Groupon tekee yhteistyöstä tuollaisen paskalafkan kanssa? Eikö heidän olisi ollut syytä tarkistaa ja varmistaa ennakkoon, että matkanjärjestäjä on luotettava? Eli varmistaa likviditeetti. Matkat myytiin liian halvalla ja tässä seuraus. Nyt paskapyykiä pestään ja pitkään.


      • MarkallaSaaMarkanjne
        hanttalainen kirjoitti:

        Eniten ihmetyttää, miksi Groupon tekee yhteistyöstä tuollaisen paskalafkan kanssa? Eikö heidän olisi ollut syytä tarkistaa ja varmistaa ennakkoon, että matkanjärjestäjä on luotettava? Eli varmistaa likviditeetti. Matkat myytiin liian halvalla ja tässä seuraus. Nyt paskapyykiä pestään ja pitkään.

        Vastaus: Groupon on itsekin paskalafka :D


    • BECCU

      Mitä jos maksanut visalla jo elokuussa? Korvaako matkavakuutus, olen kuullut että sieltä saisi rahat takaisin.

    • Huhheijaa
    • Ketutus

      Sama ketutus täällä vaihdetut liirat turhaan, huonolla kurssilla saa vaihdettua takas. Kuluttajasuojaan otettava yhteyttä maanantaina. Me ostettiin travel birdiltä matka

    • GoSydenMeneHelvettiin

      Meillä oli kanssa ensi sunnuntaina lähtö, varattiin grouponin kautta.
      Helvetin mukavaa vielä että ilmoittavat konkurssistaan perjantai-iltana
      että joutuu koko viikonlopun kiroilemaan ennen kun pääsee
      perimään rahoja takaisin.

      • matka-apu2

        OTTAKAA YHTEYTTÄ KULUTTAJAVIRASTOON !!!!!
        SELVITTÄVÄT SIELLÄ MITÄ VOIDAAN TEHDÄ

        lisäinfoa yrityksestä.

        Virallinen nimi: Go International AS, Suomen sivuliikeYTJ
        Y-tunnus: 25759347YTJ
        Toimiala: Matkatoimistojen toiminta (TOL: 79110) YTJ
        Toimialakuvaus: (Päivitetty: 24.10.2013)
        Matkatoimistojen toiminta.
        Kaupparekisteri
        Yrityksen tila: aktiivinenYTJ
        Yrityksen kotipaikka: ULKOMAATYTJ
        Yhtiömuoto: SivuliikeYTJ
        Yrityksen kieli: ruotsiYTJ
        Yhteystiedot
        Käyntiosoite: Bygdatunet, Langevåg 5443 Bømlo NORWAYYTJ
        Postiosoite: c/o Visma Services Oy Pormestarinrinne 8YTJ
        00160 HELSINKI
        Puhelin: 47 53 42 88 90YTJ
        Sähköpostiosoite: info(a)gosyden.noYTJ
        Rekisteröinnit
        Rekisteri Alkaen Päättyen Lähde
        Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä:
        Y-tunnus tullut voimaan 09.10.2013 YTJ
        Kaupparekisteri:
        Rekisterissä 24.10.2013 PRH
        Ennakkoperintärekisteri:
        Rekisterissä Ei rekisteröintiä
        Ennakkoperintärekisterin tarkistuspäivä Ei rekisteröintiä
        Arvonlisäverovelvollisuusrekisteri:
        Liiketoiminnasta Ei rekisteröintiä
        Kiinteistön käyttöoikeuden luovuttamisesta Ei rekisteröintiä
        Alkutuottajana ja/tai kuvataiteilijana Ei rekisteröintiä
        Porotaloudesta Ei rekisteröintiä
        Paliskunnan osakkaana Ei rekisteröintiä
        Vastuuryhmän jäsenenä Ei rekisteröintiä
        Työnantajarekisteri:
        Rekisterissä Ei rekisteröintiä
        Vakuutusmaksuverovelvollisuusrekisteri:
        Rekisterissä Ei rekisteröintiä
        Verohallinnon perustiedot:
        Rekisterissä 18.11.2013


    • reissuperhe

      Nyt harmittaa..odotettu loma peruuntui ja 1200 euroa köyhempänä ihmetellään, että saako rahoja takaisin mistään.

      • salasan

        Iltasanomissa jo iso juuttu meillä ois lähtö ollut 12.4 voi paska kaikki täs samassa veneessä ollaan mut noi rahat kiinnostaa koska on sisaryhtiötä ja nitä vaan kummaa matkassa mukana .Itse oleme ostanee diilin top 10 travelilta sieltäkö kuuluu rahaa takas perii tarkistin visalla oon maksanut 19.10-14 matkan yli 6kk aiemmi ku matka piti olla . Kertokaa kaikki ny täällä miten noit rahoja sit takas aleta karkkuu


      • opserv

        Käänny kuluttajaviranomaisen puoleen


    • RahatTakaisinKiitos
      • matkanhankkinut

        Tässäpä upea henkilö ohjaamassa oikein. Tällaista kirjoitusta on hieno lukea. Kiitos RahatTakaisinKiitos!


    • jöspe

      Mä kirosin puljun alimpaan helvettiin hetki sitten ja sen jälkeen lohduttauduin, että onneksi ei ollut lähtö tänä viikonloppuna. Eilen vielä tuli sähköpostia ja varmistuksia lentoajoista WTF!!!!

    • JKP77

      Kuinka joku varaa tälläiseltä firmalta matkoja? Tyhmyydestä sakotetaan!

    • rasvasilli

      Senttiäkään ette tule saamaan takaisin! Todellakin tyhmyydestä sakotetaan!

      • ihanoikeestinyt

        Mistä muka olisi voinut tietää että menee yhtäkkiä konkurssiin tää yritys? Mitään ei kuule voi etukäteen tietää.


      • Rasvasilli

        Kyllä jo ihan perus maalaisjärki kertoo, että myydyllä hinnoilla ei edes kateta kuluja = jotain hämärää!


      • Kaikkijärjestyy

        Ihan vaan rasvasilli tiedoksi että rahat saa kyllä takaisin varsinkin jos luottokortilla on maksanut. Ja voi myös grouponin kautta saada rahat takaisin.

        Ja noita matkoja on siis tuolla summalla kyllä järjestetty aikaisemmin et nyt vaan kävi näin.


    • juppepuputti323

      Kannattaa katsoa tämä. tiedot pitävät paikkansa:

      http://www.rantapallo.fi/fromkaroliina/2015/02/13/matkayhtio-konkurssiin/

      1. lienee ainoa varma, eli jos olette maksaneet luottokortilla, pitäisi rahat tulla takaisin.

      Mutta mikä on Go International AS, sellaista yhtiötä ei taida olla missään, gosydden.no on eri osoitteessa, ja domainin omistus on aika epäselvän näköinen.

    • Kamivaan

      Meillä lähtö 1.3. Lievä ketutus ja pettymys lapselle. Tiistaina vielä tuli infoa lentoaikatauluista yms.

    • jukissi

      Luottokortilla maksettu matka ja rahat saa luottoyhtiöltä takaisin.Kortilla maksettu pankin puolelta rahat menee sen sileän tien.Oletteko ennen matkustaneet minnekkään kun ette tuota tiedä.

    • Teppo57

      Luottokorttiyhtiöltä saanee rahat takaisin. Ottakaa yhteyttä luottokorttiyhtiöönne / pankkiin. Mikäli olette maksaneet muulla kuin luottokortilla tai visalla, niin sitten ei ehkä takeita ole, että rahat saisi takaisin.

    • Groupon

      Grouponilta tuli ainakin asiallista viestiä ja ja lupasivat hyvittää jos ei matkalle päässyt

    • Jepppp

      Kiireellinen - Go Internationalin matkanne on peruutettu
      Arvoisa asiakkaamme,

      Joudumme valitettavasti ilmoittamaan, että Go International on hakeutunut konkurssiin ja perunut matkavarauksesi.

      Olemme todella pahoillamme tapahtuneesta ja siitä aiheutuvasta mielipahasta. Olet saattanut jo vastaanottaa sähköpostia tilanteen tiimoilta Go Internationalilta.

      Pyrimme parhaillaan etsimään ratkaisua tilanteeseen ja tulemme olemaan sinuun yhteydessä maanantaina lisätietojen kera. Asiakkaat, jotka eivät pääse matkustamaan, tulevat tietenkin saamaan hyvityksen.

      Mikäli sinulla herää kysymyksiä tilanteen tiimoilta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse [email protected].
      Ystävällisin terveisin,
      Sinun Groupon-tiimisi

    • redspeaker

      Tässä taas törmätään samaan vanhaan juttuun: Halvalla ei saa hyvää! Jos ajattelet et samoihin hotelleihin matkat muilla matkatoimistoilla maksaa reilusti enemmän - ettei olisi jotain outoa? Mikä saa ihmiset ajattelemaan et joku voi saman tarjota paljon halvemmalla? Tässä matka tapauksessa, kuten ei muissakaan halvan hinnan takana, ei laatu ole sama. Vaikka siis matka olisikin samaan kohteeseen ja hotelliin niin nyt sitten näette konkreettisesti tämän hinnan tuoman eron matkassa!
      Miettikää tätä kun ostatte jotain mikä on oleellisesti halvempaa kuin toiset vastaavat! Mihin kaikkeen se vaikuttaa ja miten.
      Ostetaan kaikkea halvalla ja sitten valitetaan laadusta! höh ..
      katsokaa peiliin!

      • Jaffa

        Itse asiassa olin jo erittäin onnistuneella "halpamatkalla" marraskuussa, että äläpäs siellä huutele.


      • Kaikaikanaan

        Itse en valita laadusta jos saan sen halvalla mutta jos sitä tuotetta ei saa alkuunkaan niin se on eri asia. Tässä tapauksessa ihmiset ostivat matkan ja eivät päässeet sille joten laadun kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Tässä tapauksessa voisi puhua jo huijauksesta.


    • trivagoon

      Tiedotteessa lukee että lennot olisi vielä voimassa! Itse hommaisin uuden majoituksen netin kautta, tuskin maksaa hirveästi. Siellä on varmasti paljon edullista majoitus tilaa tuon konkurssin takia. Eipähän menis koko matkaraha hukkaan!

    • HUIHAI2

      All the customers who has received their tickets with Scheduled Airlines (Turkish Airlines & Pegasus Airlines) still have their tickets valid, but unfortunately ground handling or accommodation is not available.

      ELI LENTOLIPUT OVAT VOIMASSA MUTTA MATKATAVAROJEN KÄSITTELYSTÄ JA MAJOITUKSESTA JOUTUU MAKSAMAAN ERIKSEEN LISÄMAKSUT

      • FLOPPYONE

        KYSYKÄÄ TURKISH AIRLINESILTA VOIKO LENTOLIPPUJA VAIHTAA JOHONKIN TOISEEN KOHTEESEEN ELI LENTÄMÄLLÄ VAIN NS VAIHTOYHTEYSPAIKALLE ?
        SAISITTE SILLOIN EDES LENNOT HYVÄKSENNE......KYSYKÄÄ MYÖS MATKATAVAROIDEN KÄSITTELYSTÄ

        KUKA HOITAA JA MAKSAA


    • p-Kyproksella_käynyt

      Jos lennot on voimassa, niin voin suositella Manolya Beach Bay hotellia kyseiseltä alueelta, matkatoimiston tarjoama hotelli oli ihan schaisse muutenkin, mutta mitäpä voi odottaa kun puoli-ilmaiseksi ostaa.

      • samatyyppi

        Sori siis Manolya Hotel on nimi.


      • Kyprokselle

        Finavian sivuilta
        Tailwind Airlinesin lennot Antalyaan peruttu
        Tailwind Airlinesin lennot Antalyaan Turkkiin on peruttu. Lentojen oli määrä alkaa 14. helmikuuta.

        Matkustajat voivat olla yhteydessä lentoyhtiöön tai matkajärjestäjään, jolta lennot on varattu.


      • HÖH

        Itse olen siinä käsityksessä että niillä joilla lentoyhtiönä oli Tailwind Airlines, ei lentoliputkaan ole voimassa. Oletan että Go International on käyttänyt matkoissaan eri lentoyhtiöitä, maksut aikanaan oletettavati suoritettu ainoastaan Turkish Airlinesille ja Pegasukselle. Ainakin jos alla olevaa sähköpostista kopioitua tekstiä lukee, niin voi päätyä tähän johtopäätökseen. Ellen nyt ihan väärin ole ymmärtänyt.

        All the customers who has received their tickets with Scheduled Airlines (Turkish Airlines & Pegasus Airlines) still have their tickets valid, but unfortunately ground handling or accommodation is not available.

        Lisäksi Trcalebirdista tuli lisäinfoa että GO internationalin edustajaa ei ole vieläkään tavoitettu ja Travelbirdin aloittaa lakimiesten kanssa selvittelyn maanantaina.


    • puttepos

      Minä olen yksi joita tämä asia koskettaa. Katsotaan rauhassa mitä tapahtuu ja miten Groupon tämän tilanteen hallitsee. Onneksi olen maksanut matkani visalla, joka viimekädessä turvaa rahojen palautumisen.

      Kaikista huonoin on niiden tilanne joilla meni hiihtoloma ketuiksi tämän vuoksi. Oma matkani olisi ollut vasta huuhtikkun alussa.

      Olen ollut saman matkatoimiston matkalla aikaisemmin ja se oli kyllä hinta laatusuhteeltaan loistava, muutenkin kaikki matkalla menii, niin kuin oli luvattu. Ennen perjantaita olisin suositelut matkatoimiston palveluja muillekkin.

    • Letsgo

      Tämä konkurssi tuli puskista vaikka koko alkuvuoden olenkin ihmetellyt tätä ihmeellistä sähläilyä.On vaihdettu lentoaikoja,hotelleja palveluita ym.Olisi pitänyt siitä jo uumoilla mitä tuleman piti.Meillä onneksi matka maksettu luottokortilla,joten ehkä asia selviää sen kautta.Odotellaan nyt vain rauhassa maanantaihin,ehkä Groupon lähettää silloin tarkempaa tietoa.Olen ollut yhteensä viisi kertaa Groupon matkalla,Turkissa ja Kyproksellakin olen jo käynyt.Aina palvelut ovat olleet hyvät verrattuna matkan hintaan.Ei siis lannistuta vielä näistä "halpamatkoista",ehkä löytyy taas uusi väylä matkustaa halvemmalla.

    • Matkaaja68

      Todennäköisesti kysymyksessä on huijaus. Konkurssi pe-iltana tarkoittanee, että tekijät pääsevät rahojen kanssa peittelemään jälkiään.

      • Matkaaja68

        Eikä liene sattumaa, että konkurssi tuli kun toiminta piti aloittaa. Miten sivuliike voi mennä konkurssiin?


    • Rahatsaatu

      Onneksi juuri perjantaina rahat napsahti takaisin tilille. Konkurssista tietämättä, peruimme matkamme hotellisotkujen vuoksi ja viime tingassa näköjään saimme rahamme. Ehkä myös luottokortti maksu olisi pelastanut tilanteen, jos näin emme olisi toimineet. Vaati rahojen palautus silti kovaa työtä: kymmeniä sähköposteja Go Internationalille ja samanverran Grouponille, Grouponin maajohtajalle ja puhelut päälle. Ulkomaanpuhelut vielä Turkkiin Tailwind Airlinesille ja Kyprokselle hotelliin Salamis Bay Conti. Pitäisikö kuitenkin sanoa meidän osalta, että loppu hyvin kaikki hyvin.

      • ttttt88

        puhut paskaa


      • prklx2

        Groupon maksaa kaikille rahat takaisi, top10 vain mykkänä asiasta. Ja miksi go international mitään palauttaisi? Top 10 kautta matkat ostettu, eikö top10 pitäisi karhuta omaa osuuttaan sieltä ? mulla lipussa lukee Agent top10


    • glider

      TravelBird on ilmoittanut että maksaa takaisin matkan hinnan jonka on maksanut sinne. Lisämatkatavara taisi mennä Go Internationalille joten se jäänee saamatta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe