Raskone oulu

vakioasiakas

Nykyään kaksi työnjohtajaa hoitaa hommat paremmin kuin sen entisen hullun työnjohtaja aikana joka vittuili asiakkaile ja huusi puhelimeen .nämä nykyiset työnjohtajat osaavat hommansa ja toisin kuin entinen...en tajua miksi mollattaan ja haukutaan näitä nykyisiä työntekijöitä, hommia näyttää olevan aika paljon mitä olen käynyt amigalla syömässä..

3

2686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ketvele

Jahas, valtionfirman trollitehdas päästelee taas... Herättääkö ajatuksia, jotta miten kaksi työnjohtajaa pärjää nyt paremmin kuin yksi heitä aiemmin? Liekö ollut tarvetta jo silloinkin toiselle työnjohtajalle? Näetkö ruokalasta käsin kumpi heistä tekee työt ja kumpi puolestaan vikittelee asiakkaita? Autoja voi olla halli täys, mutta kun niihin ei saa osia joko ajoissa, ollenkaan tai kukaan ei jouda tilaamaan. Tuntuu tekijämiehet poistuvan palkkalistoilta, kuka irtisanottuina, kuka omasta tahdostaan vielä kun voivat...

Ps. Amiga on vanha tietokonemerkki, Amica on ruokalaketju joten onnea ruokailuun Amigalla

• Anonyymi

KIERTÄKÄÄ OULUN RASKONE HUIJARI KORJAAMO KAUKAA... VALO HOITOA JA TYÖTÄ LASKUTETAAN MONINKERROIN KULUTETTUUN AIKAAN NÄHDEN.

• Anonyymi

Minkälaista vittuilua tuli ex työnjohtajalta?
      Korottiko oikein ääntä vai tyytykö vaan piilovittuiluu?
      Entä oliko hermot kaverilla kuinka pinnassa?
      Sellasta hermohekkua vois vaikka vähän huuvvattaa, ko löytäis kipupisteen, että pääsee kaverin ihon alle kaso ko se on asia niin, että ei se pajapäällikkö ole ku marketin väiski muitten joukossa meille autoilijoille, eli ei yhtään mitään, ni saa möyhätä yksinää ja sekös sitä ihtiää vituttaa.
      Olen ymmärtänyt, että asiakkaalle vittuileva johtaja löytyy myös aikapaljon etelämpää, ihan yhrestä merkkiverstaasta. Tai siis löytyi.
      Ei se seuraavakaan pitkään pestissään viihtyny, kaso ko pitäs olla vähän jotain koulujakin käyny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      223
      1397
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      62
      985
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe