Nykyään kaksi työnjohtajaa hoitaa hommat paremmin kuin sen entisen hullun työnjohtaja aikana joka vittuili asiakkaile ja huusi puhelimeen .nämä nykyiset työnjohtajat osaavat hommansa ja toisin kuin entinen...en tajua miksi mollattaan ja haukutaan näitä nykyisiä työntekijöitä, hommia näyttää olevan aika paljon mitä olen käynyt amigalla syömässä..
Raskone oulu
3
2432
Vastaukset
- Ketvele
Jahas, valtionfirman trollitehdas päästelee taas... Herättääkö ajatuksia, jotta miten kaksi työnjohtajaa pärjää nyt paremmin kuin yksi heitä aiemmin? Liekö ollut tarvetta jo silloinkin toiselle työnjohtajalle? Näetkö ruokalasta käsin kumpi heistä tekee työt ja kumpi puolestaan vikittelee asiakkaita? Autoja voi olla halli täys, mutta kun niihin ei saa osia joko ajoissa, ollenkaan tai kukaan ei jouda tilaamaan. Tuntuu tekijämiehet poistuvan palkkalistoilta, kuka irtisanottuina, kuka omasta tahdostaan vielä kun voivat...
Ps. Amiga on vanha tietokonemerkki, Amica on ruokalaketju joten onnea ruokailuun Amigalla - Anonyymi
KIERTÄKÄÄ OULUN RASKONE HUIJARI KORJAAMO KAUKAA... VALO HOITOA JA TYÖTÄ LASKUTETAAN MONINKERROIN KULUTETTUUN AIKAAN NÄHDEN.
- Anonyymi
Minkälaista vittuilua tuli ex työnjohtajalta?
Korottiko oikein ääntä vai tyytykö vaan piilovittuiluu?
Entä oliko hermot kaverilla kuinka pinnassa?
Sellasta hermohekkua vois vaikka vähän huuvvattaa, ko löytäis kipupisteen, että pääsee kaverin ihon alle kaso ko se on asia niin, että ei se pajapäällikkö ole ku marketin väiski muitten joukossa meille autoilijoille, eli ei yhtään mitään, ni saa möyhätä yksinää ja sekös sitä ihtiää vituttaa.
Olen ymmärtänyt, että asiakkaalle vittuileva johtaja löytyy myös aikapaljon etelämpää, ihan yhrestä merkkiverstaasta. Tai siis löytyi.
Ei se seuraavakaan pitkään pestissään viihtyny, kaso ko pitäs olla vähän jotain koulujakin käyny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752