Oletko kiinnostunut roolipeleistä? Oletko kiinnostunut oman kansakunnan/valtion/järjestön johtamisesta? Liity valtioroolipeliin!
Valtioroolipelissä voit luoda oman valtion. Lähes minkälaisen tahansa kunhan realismia hieman kunnioitetaan. Maasi voi olla kommunistidiktatuuri, rauhallinen demokratia tai vaikka uusi natsisaksa. Kun olet luonut valtiosi voit aloittaa pelaamisen. Voit kirjoitella maasi tapahtumista, sanomalehteä, urheilukisoista jne. Lisäksi sinulla on naapurimaita joita pelaa ihan oikeat pelaajat. Naapurimaittesi kanssa voit järjestää kisoja, neuvotteluja, kaupankäyntiä jne. Lisäksi pelissä on mahdollisuus sotia toisia maita vastaan ja kaikilla mailla on oma armeija. Sotiminen ei ole kuitenkaan pelin pää juju.
Pelissä on tällä hetkellä n,15 aktiivista pelaajaa ja kunnon pelissähän pitää olla admineja valvomassa sääntöjen noudattamista ja sitä että kaikilla on kivaa. Lisäksi foorumilla ei ainoastaan pelata. Siellä myös keskustellaan ja jutellaan ajankohtaisista tapahtumista. Liity mukaan.
Osoite --> http://s1.zetaboards.com/Valtioroolipeli/index/
Valtioroolipeli 2015
Valtioroolipelifani
1
196
Vastaukset 1
- kakkako
Autistista paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681460
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87677Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203568- 48526
- 37506
- 121498
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479- 25473