Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

uppeeta jani

kossugoes

Since Jouko/Kosti--nyt tulee Jani.
Keski- ja Etelä-Pmaa fanittaa..

14

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firjwjdf

      En periaatteessakaan fanita koulukiusaajaa!

    • yormaa

      No-traumoja sulla jotka voi terapia parantaa-jos uskallat- mutta upea soundi on miehellä.

      • tojpsojgr

        Ei minulla traumoja ole, en vaan hyväksy ihmisiä jotka ovat niin raukkamaisia että kiusaavat heikompiaan. Kas kummaa kun Jani ei ole koulukiusaajan tekosista hiiskunut koskaan, kertois vaan avoimesti kun kerran julkisuuteen änkeää. Jani teki muutaman kaverinsa kanssa kiusatun elämästä helvettiä josta kiusattu ei välttämättä koskaan täysin toivu. Olen sen verran oikeudenmukainen että jos Jani tulee kunnolla tunnetuksi niin tulee myös hänen tekonsakin, siitä pidän huolen. Saa sitten julkisuudessa selitellä tekosiaan.


      • hgdö

        Kova tuntuu olevan kateus kun Vetelistä joku harvoin menestyy paremmin. Kaikkihan nuorempana on tehny asioita joista ei varmaankaan ole ylpee, mutta turha niillä on enää vuosien jälkeen alkaa toisen mainetta lokaamaan, jos asiaa on niin puhu ihmeessä hälle suoraan äläkä valita netissä yms. Ja Janilla todella upea ääni, ja on erittäin hyvä tyyppi.


      • dfjghirjrjerb

        En ole kateellinen vaan kostonhaluinen. Jani pilasi kavereineen tyttäreni elämän, minä pilaan Janin. Niin yksinkertaista se on. Karma hoitaa. Odotahan kun asia menee juorulehtien korviin ja sehän menee, siitä minä pidän huolen.

        Mulle on aivan sama millanen ääni sillä mulkerolla on eikä todellakaan ole hyvä tyyppi minun slmissäni. Poljetaan lokaan koko tyyppi.


    • huomaajo

      Sä oot sairas.

      • fflfrortgf

        Mitenkäs itse reagoisit jos 3 jätkää kiusaisi tyttäresi melkein hengiltä? Tyytyisitkö toteamaan vaan että no, sellasta sattuu. Itse olet sairas jos niin ajattelet.

        Tuntuuko ilkeältä kun salaisuus vuotaa julki?


      • backintheussr

        En ole koskaan ymmärtänyt sitä, kuinka kiusatun pitäisi kohdata kiusaajansa ja unohtaa kaikki. Se ei vain ole oikein. Perjantaina oikeus tapahtuu ja putous finaalissa tulee olemaan kova pala.


    • errreeliselle

      Huomaa ettet ole päässyt ylitse tuota 20 v:n asiaa joten sulla on suuri ongelma itselläsi päällä kokoajan. Oliskohan hoito paikallaan???

      • kiiso

        Tuollaisesta asiasta ei vain todellakaan pääse yli. Ymmärrän sen hyvin. Harmi,jos mies on ollut pilaamassa tyttäresi elämän. Tästä täytyisi kuulla myös kiusaajaksi syytetyn kanta ja jos näin on,että helvetiksi on jonkun elämän vuosiksi tehnyt,tippui tässä pois yksi äänestäjä. Mielestäni ihminen,joka kykenee tekemään toisen elämästä helvettiä tahallisesti kiusaamalla,systemaattisesti ja kauan ei voi muuttua vaan on ollut luonnevikainen jo syntyessään.


      • looser

        Oikeus tapahtui


    • Erkki38

      Eikös nämä kiusaaja narsistit ole just parhaita esiintyjiä. Itse en kyllä arvosta lauluääntä jos teot on olleet sellaisia mitä kuvataan.

    • dotgjbv

      Olen tyytyväinen ettei kiusaaja voittanut. Ei toinen sijakaan huono ole mutta tärkeintä ettei ykköseksi yltänyt.

    • kiuusesteri

      No kyllä mä olen törkiän iloinen ettei sulle provoaja ole mahiksia tinttailla Janin kustannuksella.
      Jopa ihan hävettää puolestasi kun textaat älyttömiä juttujasi täällä joita saa HÄVETÄ.
      Kypsy **kiusaamisesi** kanssa koko loppuelämäsi - olet häviäjä ja itsesi nolaaja kaikkien mielestä.
      Uppeeta Jani.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1380
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    6. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1267
    7. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe