Tesses cafe

Mustasaarelainen

Paras ruokapaikka Vaasasta pohjoiseen päin mentäessä.
Hyvät ruuat, viihtyisä ja siisti ravintola, lapsetkin huomioitu ja palvelu aina iloista ja mukavaa. 10 pistettä!! :)

11

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 100100

Höpöä pukkaa. Meirän muija tekee Pohjanmaan parhaan ruuan. Tuppaa vain tukevoittumaan, kun niitä ahtaa kupuun.

• kvewlax

kerran käytiin ja koko porukka sai vatsan sekaisin. varmaan vanhaa ruokaa myyvät. tosi töykeä palvelu

• Mustasaarelainen

Taidat kuulua niihin asiakkaisiin joilla ei oo koskaa mikään hyvin vaikka henkilökunta päällään seisois vuoksenne :D

Olen käynyt tuolla varmaan sadasti eikä ikinä ole mikään ollut pilaantunutta tai huonoa, päinvastoin. Palvelu on ollu aina ystävällistä. Kumma et se on aina tupaten täynnä, jos ruoka on vanhaa ja palvelu paskaa ;)

• sgfsgs

kvewlax pitää ruotsinkielistä palvelua töykeänä, kun ei itse osaa ruotsia. Vihan hedelmät aiheuttavat ripulin.

• örjangädda
        sgfsgs kirjoitti:

kvewlax pitää ruotsinkielistä palvelua töykeänä, kun ei itse osaa ruotsia. Vihan hedelmät aiheuttavat ripulin.

Kielikysymys? eli palvelu ruotsiksi suomessa ? eivätkö osaa valtakieltä puhua ????

• hurrirantanen

Paras paikka!

• Ohivaanjakovaa

Tosi surkea paikka, huonoa suomea asiakaspalvelussa, melkein luulimme olevamme ruotsissa, ylimielistä asennetta, kallista.

ps, onko jotkut pakotettu yrittäjiksi ????

• 6565

Ja taas persu valehtelee et sä misään ole käynyt kun äitisi ei ollut mukana.

• 6565

Mutta kun se oli mukana, ja paska paikka vaikka mitä selostat.

• Rahatmulla
        6565 kirjoitti:

Ja taas persu valehtelee et sä misään ole käynyt kun äitisi ei ollut mukana.

Niin.... Voiko yrittäjäksi pakottaa?? siis ettei ole halua eikä kykyä asiakaspalveluun.

Siinähän ei persuilut auta vaan maksavat asiakkaat sen näyttävät, ;) onkohan laajennusta tiedossa ? Tessesiin suuren asiakasmäärän takia ??

• 7777
        Rahatmulla kirjoitti:

Niin.... Voiko yrittäjäksi pakottaa?? siis ettei ole halua eikä kykyä asiakaspalveluun.

Siinähän ei persuilut auta vaan maksavat asiakkaat sen näyttävät, ;) onkohan laajennusta tiedossa ? Tessesiin suuren asiakasmäärän takia ??

vaan maksavat asiakkaat sen näyttävät, persuilla ei ole varaa, joten turha valehdella!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      88
      1651
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1273
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      179
      1234
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      952
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      833
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      822
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      789
    Aihe