Ajattelin, että hankin metsästysjousen ja rupean sillä metsästämään jäniksiä ja kettuja, ajokoira löytyy ja metsästysluvat kunnossa. Tosin en tiedä paljoakaan metsästysjousista eli minkälainen on hyvä ja minkälaisia nuolia tulisi käyttää? mitä muita tarvikkeita tarvii? Miten harjoittelu kannattaa toteuttaa?
metsästysjousi
3
290
Vastaukset
- jousella
Minkälaista jousta oot ajatellu? Pse on laadukas merkki. Itse suosittelisin ostamaan taljajousen ja harjottelu kannattaa suorittaa vaihtelevilta etäisyyksiltä esimerkiksi: 10m,15m,20m,25m,30m ainakin oon ite reenaan noilta matkoilta. Metästyksessä kannattaa käyttää leikkureita. Kysy lisää jos on kysyttävää? Suosittelen alottomaan jousimetsästyksen se on hieno harrastus! Toivottavasti oli edes vähän apua.
- aloittelijajousella
Juu, siinäpä se onkin kun en tiedä jousella metsästyksestä lähes tulkoon mitään. :) Taljajousta ajattelin. Minkälaisia tarvikkeita siihen tarvii? tapahtuuko harjoittelu erillaisilla nuolilla ja mihin kannattaa harjoitella ampumista? Mitä leikkureita? :) Minkälaisilla nuolilla yleensäkkin kannattaa metsästää?
- jousella
Nuolina kannattaa käyttää harjoituskärjillä tarkoitettuja nuolia ja ampuma taustana kannattaa käyttää vaikka heinäpaalia ja jos on rahaa hommata niin kannattaa ostaa 3d tauluja. No tarvikkeista sen verran että tarviit nuolihyllyn, tähtäimen (jos haluaa niitä on erillaisia) , laukaisulaite (ei pakollinen itsehän en käytä nykyään enkä myöskään tähtäimiä) ja suosittelen jousilaukkua voi säilyttää siinä ja kuletuksessa hyvä ja nimittäin jousiasetta koskee sama laki kun ruutiaseita että pitää olla lataamattomana ja suojauksessa. Kannattaa kysyä lisätietoa paikalliselta jousiammunta seuralta/ jousimetsästys seuralta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661154Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991147Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2081146Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125850Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755