NISKANEN SAI TÖITÄ

likaistapeliä

Tässä on yksi konkreettinen ja räikeä esimerkki siitä, mitä luottamusaseman väärinkäyttö tarkoittaa. Politiikka sivuutti jälleen kerran koulutuksen ja työkokemuksen kautta hankitun pätevyyden. Mitähän kepulit saavat vastapalkkioksi demarin valinnastaan???

10

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaNiKa

Demari-Pekka olisi pitänyt laittaa vilttiketjuun jo ajat sitten. Kukapa se muu ehdotti Pekka kuin virkaveli. Saipahan jatkaa hallituksessa, KepuDemari-peli rules.

• kinnuska

Hyväveli toiminta on huipussaan. Ja taitaa vaan paheta, vaikka johtajat vaihtuu?

• mamojamyrkkyjä

Ennen muistelen, että oliko se nyt niin, että DDT vai SDP oli kepulaisten pahinta myrkkyä, joka kaiken tuhosi ja tappoi. Nyky kepulit näyttävät käyneet immuuniksi tuolle myrkylle ja sanoisinko ainanakin Viitasaaren kepulit ovat tulleet riippuvaiseksi ko. myrkyn suhteen.

• ihmetellytdemari

Niskasella tuntui olevan kiirus johonkin eilen K-Marketista. Eikö siellä olisi pitänyt olla loppuun saakka valtuuston pj:n, kun Antti Rinnekin oli vaivautunut tiulemaan Viitasaarelle. Taitaa Niskasen demari ja toveriuskollisuus horjua?

• ihmettelevädemari

Niskasella tuntui olevan kiirus johonkin eilen K-Marketista. Eikö siellä olisi pitänyt olla loppuun saakka valtuuston pj:n, kun Antti Rinnekin oli vaivautunut tiulemaan Viitasaarelle. Taitaa Niskasen demari ja toveriuskollisuus horjua? Sonjaa loukattiin mielestäni todella törkeästi siirtämällä valtuuston puh. johtajuus Niskaselle. Sonja on demareiden älykkäin ja milteipä ainut kouluttautunut henkilö...

• ellu53

Ja nimimerkin taakse taas kaikki,mitäs vikaa Pekassa,onkos hyvinkin tuttu?Häppeisitte ja menisitte sinne mistä p.puheet ei kuulu!
      Elina L,vts

• röyhkeydenhuippu

Erittäin röyhkeää ja paskaista peliä politikolta, en voi muuta sanoa! Missä on politikkojen häpy? Hommatkaa lopuillekin politikoille suojatyöpaikat! Järjen vastaista ja epäoikeudenmukaista sivuttaa pätevämmät ja kouluja käyneet hakijat. Lisäksi ko. työpaikkakin olisi ollut monelle muulle työtä tarvitsevalle oikeestikin tarpeellisempi.

Näyttää olevan oma etu päällimäisenä, sitten vasta kaupungin jota varten luottamushenkilöt on vaaleilla valittu. Onneksi ja toivottavasti tulee uudet vaalit jolloin nämä röyhkeydet ja oman edun tavoittelijat muistetaan!

• Nyt,nytkö sulla on hyvä omatunto,toivon et sinun haudalla ei itketä!

• kuhnuritko

Onko viitasaaren historiassa ollut kunnanjohtajana vasemmistolaisia.vai ovatko kaikki olleet kepun väkeä??

• Voi näitä vähä-älyisiä,minne ne joutuu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2013
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1707
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1557
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1190
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1182
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1140
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1027
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      997
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      946
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      927
    Aihe