ajonaikana jotai outoa

MaRkkOooo

Moikka mulla on tollainen aprilia sr 50 factory,eli kun lähden liikkeelle 0-35kmh kiihty sairaan nopeesti mutta sitten vauhti kiihdytyksen vauhti pienenee kiihty silti riittävän nopeesti ja kun lähden kaasu pohjas kiihdyttää silloin kun vauhti on jo 20km kierrokset noin 5000 pistän kaasu pohjaan mopolla vähän kestää kunnes alkaa kiihtyä hyvin noin 2-4sek kiihty hitaasti sitten kun kierrokset nousevat kiihty paremmin, sanokaas mikä voi olla vikana että sen sais kiihtymään 20stä samalla tavalla kun 0sta, kiitos etukäteen

4

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apriliafe

      Moi.
      Ihan en saa selvää kirjoituksestasi, mutta yritetään.
      Onko mopo aina käyttäytynyt noin, vai onko ilmennyt yhtäkkiä?
      Onko kuristus poistettu, eli varin prikka?
      Onko huollettu muuten ok?
      Tämä on ilmeisesti ruisku versio?
      Jos tulppa, ilmanputsari, bensat plus muut perusasiat on kunnossa, niin pyrkisin kokeilemaan jotain toista vastaavaa mopoa, että olisit varma, onko kyseessä vika vai ominaisuus.
      Ruisku versio täysin vakiona on todella järkyttävä, huutaa kuin sikaa tapettais, sekä tekee pientä röpötystä ja kakomista vauhdista kiihdyttäessä.
      Itse ajoin vakiona noin kilometrin ja sitten poistin prikan. Aivan eri laite sen jälkeen.
      Pieni röpötys jäi, tämä kuulemma johtuu koneen ohjelmasta liittyen ruiskun saamaan bensaan.
      Uudelleen ohjelmointia en teettänyt, koska espoossa järkevää ratkaisua ei tähän löytynyt.
      Olisi pitänyt kilvet viedä pois ja kilvettömänä viedä pyörään ja mopoon, sitten olisivat tehnyt, muuten ei.

      Perushuolto toimenpiteet kuntoon ja prikka pois, tai ainakin hio prikkaa ohuemmaksi.

      Kannattaa kääntyä mopo palstojen puoleen, täältä saa lähinnä pahanmielen.

      • siis nyt kun oon päässy vähän enemmän kokeilla mopoa niin se kiihty aika äkäse siihen 35kmh ja huuta aika kunnolla mut sitten kierrokset laskee jonkunverran ja vauhti ei tuntuu missään mut mittarin kun kattoo niin numerot muuttu ninku tällä tavalla 35-37-39-43-45-47-8-49-52-53-54-58-61 jne. enempä kui 61 en ehtinyt vielä ajaa, mutta katon keväällä sen variaattorin ja siellä se selviää,ja mitenkäs teidän ruiskut lähtee käymää noin -5-7 keleil, oman kyllä pitää vähän jauhaa mut lähtee käymä kyl. suunnilleen 3-4 kertaa kauemmin kuin kuuman koneen käynistäisin


    • brööt

      Mopon on variaattorissa vikaa.

    • ryr6i7

      vika on siinä että asiasi kuuluu moposkootteripalstalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe