Hyvä kamera alle 100 euroa?

GoldMansika

Kertokaa mikä ois hyvä alle 100 euroa maksava kamera. Pitäis ostaa nyt justiin...

8

1386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa

      eli just ostin sellasen 99 euroo.ja oikein hyvä jos ei halua mitään luksusta..

      • ........

        toimiiko tuo malli myös tavallisilla pattereilla?

        Elisa/Markantalo "lahjakamera" Hp photosmart 433 kuulema myyjän mukaan toimii vain akkuparistoilla.


      • tomppa
        ........ kirjoitti:

        toimiiko tuo malli myös tavallisilla pattereilla?

        Elisa/Markantalo "lahjakamera" Hp photosmart 433 kuulema myyjän mukaan toimii vain akkuparistoilla.

        duracell ultra 2 kpl 1,5 voltin alkaline patteria ja hyvin toimii ainaskin vielä eli nämä on ihan tavallisia pattereita ei ladattavia.


      • ........
        tomppa kirjoitti:

        duracell ultra 2 kpl 1,5 voltin alkaline patteria ja hyvin toimii ainaskin vielä eli nämä on ihan tavallisia pattereita ei ladattavia.

        minulla alkoi tuo kamera noin 15 kuvan jälkeen valittamaan paristojen heikkoutta. Kaupasta ostetuilla uusilla paristoilla kamera toimi noin 5 min. No myyjän selitykset vähän ihmetyttivät, mutta ostin nyt akkulaturin ja toivomus on...että alkaa niillä toimimaan hieman kauemmin. Ehkä täytyy käyttää kameraa ilman tuota näyttöä.


      • zoomy
        ........ kirjoitti:

        toimiiko tuo malli myös tavallisilla pattereilla?

        Elisa/Markantalo "lahjakamera" Hp photosmart 433 kuulema myyjän mukaan toimii vain akkuparistoilla.

        Mulla oli kerran HP:n kamera
        Oli vielä paras malli silloin
        En ikinä osta enää mitään missä edes lukee HP
        Vertaa netistä kamera arvosteluja ennekuin meet ostaan mitään.
        Jos on paljon pixeleitä niin se on huono asia
        linssin läpi ne kuvat otetaan joten linssin laatuun kandee satsata
        halpikameroissa korkeintaan 12 megapikseliä, kiitos.
        Liian suuri pikselimäärä aiheuttaa kuviin kohinaa

        Ite ostin just Canon G12 kameran = 10 megapikseliä (yksi parhaimmista pokkareista tällä hetkellä), Canon G1x on kaiketi paras pokkari tällä hetkellä, mutta toisaalta järkkärinkin saa jo halvemmalla, ainakin rungon)
        Canon Powershot A1200 pitäs olla yksi parhaista pokkareita alle 100e hintaluokassa tällä hetkellä.
        http://www.vertaa.fi/digikamerat/canon/powershot_a1200/specs.rhtml

        En ole merkkiuskollinen mutta näin mie netistä katoin että jotta tuo olis yksi parhaista tossa luokassa.
        Vähän tietty riippuu mitä ominaisuuksia hakee.
        Jos meinaa hämärässä vähäänkään kuvia ottaa ni kohinan taso pitää pitää mielessä eli ei liikaa pikseleitä. itellä ollu 3 Fujin kameraa ja ne ovat olleet hyviä hämäräkuvaukseen. Fuji EXR 80 oli viimex mutta sen hinta on tällä hetkellä jottain 150 e
        http://www.verkkokauppa.com/fi/product/51085/cnxmh/Fujifilm-F80EXR-digikamera-musta
        Siinä jokunen vinkkilöinen.
        Toivottavasti oli apua!


      • jtpapsidfsn!
        zoomy kirjoitti:

        Mulla oli kerran HP:n kamera
        Oli vielä paras malli silloin
        En ikinä osta enää mitään missä edes lukee HP
        Vertaa netistä kamera arvosteluja ennekuin meet ostaan mitään.
        Jos on paljon pixeleitä niin se on huono asia
        linssin läpi ne kuvat otetaan joten linssin laatuun kandee satsata
        halpikameroissa korkeintaan 12 megapikseliä, kiitos.
        Liian suuri pikselimäärä aiheuttaa kuviin kohinaa

        Ite ostin just Canon G12 kameran = 10 megapikseliä (yksi parhaimmista pokkareista tällä hetkellä), Canon G1x on kaiketi paras pokkari tällä hetkellä, mutta toisaalta järkkärinkin saa jo halvemmalla, ainakin rungon)
        Canon Powershot A1200 pitäs olla yksi parhaista pokkareita alle 100e hintaluokassa tällä hetkellä.
        http://www.vertaa.fi/digikamerat/canon/powershot_a1200/specs.rhtml

        En ole merkkiuskollinen mutta näin mie netistä katoin että jotta tuo olis yksi parhaista tossa luokassa.
        Vähän tietty riippuu mitä ominaisuuksia hakee.
        Jos meinaa hämärässä vähäänkään kuvia ottaa ni kohinan taso pitää pitää mielessä eli ei liikaa pikseleitä. itellä ollu 3 Fujin kameraa ja ne ovat olleet hyviä hämäräkuvaukseen. Fuji EXR 80 oli viimex mutta sen hinta on tällä hetkellä jottain 150 e
        http://www.verkkokauppa.com/fi/product/51085/cnxmh/Fujifilm-F80EXR-digikamera-musta
        Siinä jokunen vinkkilöinen.
        Toivottavasti oli apua!

        Onneksi olkoon! Herätit juuri henkiin 7,5 vuotta vanhan viestiketjun!

        Oikeasti, eikö tähän systeemiin saisi jonkun eston, ettei esim. yli vuoden vanhoja juttuja enää nostettaisi ylös?

        Jos välttämättä haluaa jatkaa samasta aiheesta, uuteen avaukseen voisi laittaa linkin alkuperäiseen ketjuun.


    • fotofani

      Tuo malli on vajaan vuoden ikäinen, mutta jo poistumassa mallistosta. Siksi olen nänhyt sitä myytävän juuri maagiseen 99e hintaan. Itse ostin vuosi sitten ja maksoin 199e. Kuvia olen rosikinut pitkästi toiselle tuhannelle Suomen talvipakkasessa ja Afrikan helteissä.

      Loistopeli!
      Miksi:
      - pienen kokoinen joten se on aina taskunpohjalla mukana
      - käyttää kahta AA-akkua tai paristoja. Ylivoimaisesti paras virtalähde on AA-akku. Halpa ja tehokas (2500mA/kpl eli tehoa yht 5000mA) normaalisti kamerakohatisissa akuissa on tehoa vain 700...1200 mA. Eli kuvaat yhdellä akullisella paljon enemmän
      - SD-muistikortti on muododtumassa yleisimmäksi standardiksi.

      • kytkettynä

        niiden akkujen kapasiteetti on kylläkin vain 2500 mAh.

        jännite vain tuplaantuu, kuten varmaan on kyse sinunkin kamerassasi.

        en ainakaan usko, että 1,2 voltilla toimivia digikameroita olisi hirveästi markkinoilla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe