Pilalaulut

nytonaika_

Mitä pilalauluja muistatte lapsuusmuistoista?? Mä muistan tän:
"Tiedän paikan kamalan, koulun penkin matalan. Siellä oon vuosii kaksi, en tuu yhtöön viisaammaksi. Tiedän paikan kamalan koulu hammashoitolan. Siellä hampaat revitään, ikenet vaan jätetään." Ja myös tämä teletapit:
"Teletapit, tippuu, laavaan, auts!"

12

6281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdjsjdkgjdjg

      Joulupuu on varastettu,
      kytät on jo ovella
      Joulupukki hirtettynä
      roikkuu kuusen oksilla...

      Joulupukki, joulupukki
      vanha mersun pakoputki,
      käypä tänne, emme pelkää,
      isä antaa sulle selkään...

      Muista aina liikenteessä nasta lautaan, mummot hautaan...

      Tämän olen sitten oppinut myöhemmin:

      Homo homohäkki klamydian sai,
      kuppa tuli siitä kun kärpäsiä nai.
      Aids niin armas homoäkin vei.
      Homo homohäkki oli vitun gay.

      Siinä nyt muutama pilalaulu.

    • vamhathyvät

      Kossun tuo, kossun tuo, kossuntuo pate joka sen juo
      Pate sekä kissa, aivan juovuksissa, tyhjentävät viinalaatikon.
      Kossuauton tuntee jokainen, kännisesti kohottaa pullon sille
      Sitten oveen kkoputetaan, juuri nyt ja "viinapullon kilinää" viina pullon saat!

    • Fnfnfn

      Muumipeikko, Pikku Myy,
      auton alle litistyy
      Suolet lentää pellolle
      On aika ottaa filmille
      Muumilaaksoon!

    • kinuskikakku

      "Joulupukki hirtettynä
      roikkuu kuusen OKSILLA..."
      Ai palasinako?¿?¿

      Tiedän paikan kamalan koulun penkin matalan, siellä istun tunti kaks, aina tuun vain hullummaks.

      Oon nelivuotias, just päässy vankilast sain nimen hauskimman Ismo Laitela.
      On paljon tehtävää, uutta ja tärkeää, puuhailee touhuisaan Ismo Laitela.

      Teletapit, housunnapit, kohta kuolee* tulivuoreen ja sanoo hei hei.

      *Hirveetä ku oon aina ollu ihan hirvee Yeleyappi-fani, eikö niitä sitten tule enää ikinä uusia jaksoja!¡?¿

    • No_problem

      Minä tiedän!
      Ne sun Yeleyappis tulee takas telkkariin, luin lehestä, oisko ny tullu MTV3:lle? En oo ihan varma, kantsii kattoo jostai "ohjelmatiedoist" millon tulee seuraava jakso! ;) Pitää varmaa ittenki kattoo seuraava jakso! Oon niinku iha HIRVEEN iso fani!!! T. Tyttö 3 v.

      • kinuskikakku

        Hei oletko vielä täällä, tehään oma Teletappi-fanit-kerho tänne!!! Eiks je? Kunpi järkkää??


      • No_problem

        You! Haittaakse? T. Tyttö 3 v. Mä oon aivan innoissani!!


      • random_girl__

        Teletapit heräsivät henkiin!!!


    • Empty-Joululaulut-tuo

      Oon nelivuotias, pääni on puolikas, kaapu.


      Joulupuu on rakennettu kytät on jo ovella, joulupukki hirtettynä roikkuu kuusen oksilla.

      Kuusen pienet kynttiläiset kärventävät pukkia
      pukki huutaa kauhuissansa, hutkii potkii tuskissansa

    • Anonyymi

      No ihan pienenä on tullu "Puuhapete kaiken rikkoo" ja käykää seuraa miikathemachinemusic se tekee niitä pilalauluja

    • Anonyymi

      Tiedän paikan kamalan

    • Anonyymi

      Ach ahc ahc.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe