Mitä pilalauluja muistatte lapsuusmuistoista?? Mä muistan tän:
"Tiedän paikan kamalan, koulun penkin matalan. Siellä oon vuosii kaksi, en tuu yhtöön viisaammaksi. Tiedän paikan kamalan koulu hammashoitolan. Siellä hampaat revitään, ikenet vaan jätetään." Ja myös tämä teletapit:
"Teletapit, tippuu, laavaan, auts!"
Pilalaulut
12
6281
Vastaukset
- kdjsjdkgjdjg
Joulupuu on varastettu,
kytät on jo ovella
Joulupukki hirtettynä
roikkuu kuusen oksilla...
Joulupukki, joulupukki
vanha mersun pakoputki,
käypä tänne, emme pelkää,
isä antaa sulle selkään...
Muista aina liikenteessä nasta lautaan, mummot hautaan...
Tämän olen sitten oppinut myöhemmin:
Homo homohäkki klamydian sai,
kuppa tuli siitä kun kärpäsiä nai.
Aids niin armas homoäkin vei.
Homo homohäkki oli vitun gay.
Siinä nyt muutama pilalaulu. - vamhathyvät
Kossun tuo, kossun tuo, kossuntuo pate joka sen juo
Pate sekä kissa, aivan juovuksissa, tyhjentävät viinalaatikon.
Kossuauton tuntee jokainen, kännisesti kohottaa pullon sille
Sitten oveen kkoputetaan, juuri nyt ja "viinapullon kilinää" viina pullon saat! - Fnfnfn
Muumipeikko, Pikku Myy,
auton alle litistyy
Suolet lentää pellolle
On aika ottaa filmille
Muumilaaksoon! - kinuskikakku
"Joulupukki hirtettynä
roikkuu kuusen OKSILLA..."
Ai palasinako?¿?¿
Tiedän paikan kamalan koulun penkin matalan, siellä istun tunti kaks, aina tuun vain hullummaks.
Oon nelivuotias, just päässy vankilast sain nimen hauskimman Ismo Laitela.
On paljon tehtävää, uutta ja tärkeää, puuhailee touhuisaan Ismo Laitela.
Teletapit, housunnapit, kohta kuolee* tulivuoreen ja sanoo hei hei.
*Hirveetä ku oon aina ollu ihan hirvee Yeleyappi-fani, eikö niitä sitten tule enää ikinä uusia jaksoja!¡?¿ - No_problem
Minä tiedän!
Ne sun Yeleyappis tulee takas telkkariin, luin lehestä, oisko ny tullu MTV3:lle? En oo ihan varma, kantsii kattoo jostai "ohjelmatiedoist" millon tulee seuraava jakso! ;) Pitää varmaa ittenki kattoo seuraava jakso! Oon niinku iha HIRVEEN iso fani!!! T. Tyttö 3 v.- kinuskikakku
Hei oletko vielä täällä, tehään oma Teletappi-fanit-kerho tänne!!! Eiks je? Kunpi järkkää??
- No_problem
You! Haittaakse? T. Tyttö 3 v. Mä oon aivan innoissani!!
- random_girl__
Teletapit heräsivät henkiin!!!
- Empty-Joululaulut-tuo
Oon nelivuotias, pääni on puolikas, kaapu.
Joulupuu on rakennettu kytät on jo ovella, joulupukki hirtettynä roikkuu kuusen oksilla.
Kuusen pienet kynttiläiset kärventävät pukkia
pukki huutaa kauhuissansa, hutkii potkii tuskissansa - Anonyymi
No ihan pienenä on tullu "Puuhapete kaiken rikkoo" ja käykää seuraa miikathemachinemusic se tekee niitä pilalauluja
- Anonyymi
Tiedän paikan kamalan
- Anonyymi
Ach ahc ahc.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592