Paimiossa näemmä suuret suunnitelmat kartingradan alueen suhteen.Minkälaiset on kartingseuran toimet asiassa,pää puskiin eikä tehdä mitään vai ovatko jollain tavalla asiassa neuvottelemassa alueesta?
Mutta missä on Swk
9
360
Vastaukset
- karttony
Mitä sinne suunitellaan , mistä voisi lukea?
- karttia
Sinne on tulossa paimion lehden mukaan jokin perhematkailukeskus. Laittavat motelliin huoneita ja sitten voi viettää karttiviikonloppuja ja ajaa kerhon autoilla. Sellaisia suunnitelmia oli 14.2. lehdessä
- karttia
hyvältä kuullostaa
- 134
huonolta kuulostaa. tarkoittaa käytännössä, että omilla autoilla ajo on loppu ja kisat.
- karttia
Toi motellijuttu ja paimionlehti oli vitsi , te uskotte täällä ihan kaikki ja sitten kommentoitte.
Kuollut vanha ykköstie ja rapistunut motelli ja 4 kk sesonki , hei realismia toverit , kunhan raapustin :) - SamiLude
Aiemmin hotellinn ostanut ja purkanut uusi opimstaja on nyt ostanut myös kartingradan 83 000 eurolla. Ei ole kertonut mitä siihen suunnittelee. Paikallisella kerholla on soppari radan käytöstä vuoteen 2017, että kai siellä siihen asti ainakin ajetaan... vissiin. Paimion kaupungilla on noin pari kuukautta aikaa vielä miettiä ja miettiikin, että käyttääkö etuosto-oikeuttaan rataan. Asiasta on ilmeisesiti pidetty kokousta tänään. En tiedä kokouksen päätöksistä.
- 1910
Paimion rata oli 90-luvun alussa Suomen "ykkösrata" jota sm-porukat hehkutti. enään ei vaan ketään tunnu kiinnostavan kyseinen rata.
- SamiLude
Paimion kaupunki ei käyttänyt etuosto-oikeuttaan.
- moneey
Peli selvä,liukuriväki sai radan,pisnes voitti nuorisotyön.Kiitos asianomaisille,Paimoin kaupunki,Huuhka,Luikurit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782