Täysin ihastunut....

lukiopoika34213

Tän palstan keski-ikä on ehkä vähän alhaisempi kuin oma, mut menkööt. Pakko avautua tästä jossain.
Eli oon siis lukion kakkosella oleva poika, ja oon ihan helvetin ihastunu mun vanhojen tanssi pariin. Se on yks tyttö samasta lukiosta. Se pyys mua pariks joskus syksyllä, sillon en vielä tykänny siitä, mutta tanssikurssin aikana ihastuin siihen vähitellen kun samalla tutustuttiin. Meillä synkkas vielä sen verran hyvin tanssissa, että sain kympin siitä kurssista :D
Tosiaan perjantaina oli vanhojen päivä, joka oli mahtava kokemus. Tanssit meni loistavasti, jatkoilla oli helvetin hauskaa, pääsin jatkoilla vieläpä viettämään paljon aikaa tämän tanssiparin kanssa:).
Yhtenä päivänä chättäiltiin varmaan useita putkeen kaikesta mahollisesta sen aloitteesta, pari kertaa aiemmin mun aloitteesta.
Tavataan koulussa päivittäin ja ollaan muutamilla samoilla kursseilla. On vaan vähän hankala päästä juttelemaan sen kanssa kun se pyörii aina jossain kaveriporukassa, ei oikein kehtaa siihe väliin mennä. Mut mitä mieltä ootte, tykkääköhän sekin musta?:) En oo varmaan koskaan ollu ihastunu näin paljoa keneenkään...

8

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oot kaveri sen verran vanha, että tajuut itekki ettei töihinkää haeta kotoa saati sitten suhteeseen...jossei nyt käy satumainen munkki :D joten oma-aloitteellisuutta peliin ja kepillä kokeilemaan jäätä vaikka pahalta tuntuiski. hyvä asia on että ette ole ihan vieraita toisillenne ja teillä näyttäis olevan jonkinlaista juttuakin...sulla ei siis ole loppu peleissä mitää hävittävää:))

    • Kysy rohkeesti johonkin ulos, sulla on oikeesti nyt hyvät lähtökohdat kun kuitenkin suhteellisen läheisissä tekemisissä ootte olleet ;)
      Juttele, juttele, juttele vähän lisää, pyydä ulos! Kannattaa edes yrittää :)

    • rehellisyys_palkitaan

      Mulla oli saman tyyppinen tilanne ja yks päivä pistin wapis vaa et oota paikassa x nii tuun siihen et mul ois asiaa. Sit menin ja kerroin suoraa tunteista. Ei siitä pääse mihinkää että ei sitä oikee millää muulla tavalla saa selville että voiko jutusta kehkeytyä vähän enemmän. Ok mä sain pakit mut osasin odottaa sitä. Päätettii sit pysyy friend zonessa ja se on pitäny. Parempi ku ei mitää seki.

      • rehellisyys_palkitaan

        Nii ja oon saman ikänen ku sinäki


    • jgjgjgjgjgjgj

      Mulle tulee tästä nyt mieleen ihan eräät ihmiset ja tilanne minkä havainnoin. Seurusteleeko parisi?

      • ap64321

        Ei.


    • XDDDDDDDD

      Ssssssss....Valehtelu on rumaa! Kakka 2.0

    • Lovebabyforever

      Pyydä häntä rohkeasti vaikka ulos ja tutustukaa paremmin. Ties vaikka hän olisi se oikea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe