Täysin ihastunut....

lukiopoika34213

Tän palstan keski-ikä on ehkä vähän alhaisempi kuin oma, mut menkööt. Pakko avautua tästä jossain.
Eli oon siis lukion kakkosella oleva poika, ja oon ihan helvetin ihastunu mun vanhojen tanssi pariin. Se on yks tyttö samasta lukiosta. Se pyys mua pariks joskus syksyllä, sillon en vielä tykänny siitä, mutta tanssikurssin aikana ihastuin siihen vähitellen kun samalla tutustuttiin. Meillä synkkas vielä sen verran hyvin tanssissa, että sain kympin siitä kurssista :D
Tosiaan perjantaina oli vanhojen päivä, joka oli mahtava kokemus. Tanssit meni loistavasti, jatkoilla oli helvetin hauskaa, pääsin jatkoilla vieläpä viettämään paljon aikaa tämän tanssiparin kanssa:).
Yhtenä päivänä chättäiltiin varmaan useita putkeen kaikesta mahollisesta sen aloitteesta, pari kertaa aiemmin mun aloitteesta.
Tavataan koulussa päivittäin ja ollaan muutamilla samoilla kursseilla. On vaan vähän hankala päästä juttelemaan sen kanssa kun se pyörii aina jossain kaveriporukassa, ei oikein kehtaa siihe väliin mennä. Mut mitä mieltä ootte, tykkääköhän sekin musta?:) En oo varmaan koskaan ollu ihastunu näin paljoa keneenkään...

8

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oot kaveri sen verran vanha, että tajuut itekki ettei töihinkää haeta kotoa saati sitten suhteeseen...jossei nyt käy satumainen munkki :D joten oma-aloitteellisuutta peliin ja kepillä kokeilemaan jäätä vaikka pahalta tuntuiski. hyvä asia on että ette ole ihan vieraita toisillenne ja teillä näyttäis olevan jonkinlaista juttuakin...sulla ei siis ole loppu peleissä mitää hävittävää:))

    • Kysy rohkeesti johonkin ulos, sulla on oikeesti nyt hyvät lähtökohdat kun kuitenkin suhteellisen läheisissä tekemisissä ootte olleet ;)
      Juttele, juttele, juttele vähän lisää, pyydä ulos! Kannattaa edes yrittää :)

    • rehellisyys_palkitaan

      Mulla oli saman tyyppinen tilanne ja yks päivä pistin wapis vaa et oota paikassa x nii tuun siihen et mul ois asiaa. Sit menin ja kerroin suoraa tunteista. Ei siitä pääse mihinkää että ei sitä oikee millää muulla tavalla saa selville että voiko jutusta kehkeytyä vähän enemmän. Ok mä sain pakit mut osasin odottaa sitä. Päätettii sit pysyy friend zonessa ja se on pitäny. Parempi ku ei mitää seki.

      • rehellisyys_palkitaan

        Nii ja oon saman ikänen ku sinäki


    • jgjgjgjgjgjgj

      Mulle tulee tästä nyt mieleen ihan eräät ihmiset ja tilanne minkä havainnoin. Seurusteleeko parisi?

      • ap64321

        Ei.


    • XDDDDDDDD

      Ssssssss....Valehtelu on rumaa! Kakka 2.0

    • Lovebabyforever

      Pyydä häntä rohkeasti vaikka ulos ja tutustukaa paremmin. Ties vaikka hän olisi se oikea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1964
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1663
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      245
      1570
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1534
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      17
      1250
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      34
      987
    Aihe