Tän palstan keski-ikä on ehkä vähän alhaisempi kuin oma, mut menkööt. Pakko avautua tästä jossain.
Eli oon siis lukion kakkosella oleva poika, ja oon ihan helvetin ihastunu mun vanhojen tanssi pariin. Se on yks tyttö samasta lukiosta. Se pyys mua pariks joskus syksyllä, sillon en vielä tykänny siitä, mutta tanssikurssin aikana ihastuin siihen vähitellen kun samalla tutustuttiin. Meillä synkkas vielä sen verran hyvin tanssissa, että sain kympin siitä kurssista :D
Tosiaan perjantaina oli vanhojen päivä, joka oli mahtava kokemus. Tanssit meni loistavasti, jatkoilla oli helvetin hauskaa, pääsin jatkoilla vieläpä viettämään paljon aikaa tämän tanssiparin kanssa:).
Yhtenä päivänä chättäiltiin varmaan useita putkeen kaikesta mahollisesta sen aloitteesta, pari kertaa aiemmin mun aloitteesta.
Tavataan koulussa päivittäin ja ollaan muutamilla samoilla kursseilla. On vaan vähän hankala päästä juttelemaan sen kanssa kun se pyörii aina jossain kaveriporukassa, ei oikein kehtaa siihe väliin mennä. Mut mitä mieltä ootte, tykkääköhän sekin musta?:) En oo varmaan koskaan ollu ihastunu näin paljoa keneenkään...
Täysin ihastunut....
8
292
Vastaukset
oot kaveri sen verran vanha, että tajuut itekki ettei töihinkää haeta kotoa saati sitten suhteeseen...jossei nyt käy satumainen munkki :D joten oma-aloitteellisuutta peliin ja kepillä kokeilemaan jäätä vaikka pahalta tuntuiski. hyvä asia on että ette ole ihan vieraita toisillenne ja teillä näyttäis olevan jonkinlaista juttuakin...sulla ei siis ole loppu peleissä mitää hävittävää:))
Kysy rohkeesti johonkin ulos, sulla on oikeesti nyt hyvät lähtökohdat kun kuitenkin suhteellisen läheisissä tekemisissä ootte olleet ;)
Juttele, juttele, juttele vähän lisää, pyydä ulos! Kannattaa edes yrittää :)- rehellisyys_palkitaan
Mulla oli saman tyyppinen tilanne ja yks päivä pistin wapis vaa et oota paikassa x nii tuun siihen et mul ois asiaa. Sit menin ja kerroin suoraa tunteista. Ei siitä pääse mihinkää että ei sitä oikee millää muulla tavalla saa selville että voiko jutusta kehkeytyä vähän enemmän. Ok mä sain pakit mut osasin odottaa sitä. Päätettii sit pysyy friend zonessa ja se on pitäny. Parempi ku ei mitää seki.
- rehellisyys_palkitaan
Nii ja oon saman ikänen ku sinäki
- jgjgjgjgjgjgj
Mulle tulee tästä nyt mieleen ihan eräät ihmiset ja tilanne minkä havainnoin. Seurusteleeko parisi?
- ap64321
Ei.
- XDDDDDDDD
Ssssssss....Valehtelu on rumaa! Kakka 2.0
- Lovebabyforever
Pyydä häntä rohkeasti vaikka ulos ja tutustukaa paremmin. Ties vaikka hän olisi se oikea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674