hei hetkinen onko han notkonen,
kukapa muu kaaris satkan alle sadas osa sekunnin
kuka muistaa kokkolan lekendan vielako mahtaa elaa
mitapa kokkolaan muuta kuuluu..
rundi pyorii ja halpahalli laajenee.
T: Ite artisti.
kokkolan nopein
9
2123
Vastaukset
- Hannes
Just niin. Halpa Halli vaan laajenee
- Hakalax
Ai sähköjänis vai? Pari vuotta sitten nähny sen viimeks. Kait se vielä elää kituuttaa.
- valitettavasti
, jos sähköjänistä tarkoitat, vaan tarkoittikohan kirjoittaja isänotkosta?
- tiedän tapauksen
Kyllähän esa vielä elää!! mikä pahan tappaa?? :D Esa on kyllä oikeasti mukava ja hyvän tahtoinen ihminen... mutta kun nainen pettää niin mies voi seota... :D
- Swentuuva
Mikä tämä sivaripoika on?
- Anonyymi
Elän ja voin hyvin taas on se kausi että lähden ajamaan.mootoripyörällä tuhatta ja sataa vitsi vitsi .!
- Anonyymi
Esa ”sähköjänis” Notkonen on vielä elossa
- Anonyymi
Hihii minähän se olem oon Kokkolan nopein JA notkein tyttö 💨💃✨ älkää edes yrittäkö kisata!Juoksen karkuun ennen kuin ehdit sanoa “Perhon betoninyrkki” 🥊 ja taivun spagaatille vaikka torilla jos tarvii! 🧘♀️🌸
#KokkolanNopein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647